Äntligen nytt hojobjekt köpt :D HONDA CBR600 F4I

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Man är ju :) så som man längtat efter att känna farten o gummiröken på varvstopp :D

Men innan de blir åka av blir det nya framgafflar för hojen har råkat ut för en lättare frontsmäll, båda framgafflarna har ändrat lite skepnad :gnissla

Även frontkåpan har ändrat lite form med framlyktan :rofl

Annars har den klarat sig väldigt bra, fram fälgen såg rak ut men va lite svårt att rulla för gaffelbenet på vänster sidan tryckte mot bromsskivans ena bult så de blir att kolla upp om bromsskivan har klarat sig.

Motorn lät förjävla gött & starta så fint så

Nu längtar man tills man kan hämtat upp den, hoppas idag :kär

Har en extra turbo liggandes så de blir la knåpa på den i samma veva :kär

Kommer upp en byggtråd när hojen har anlänt :rolleyes:

Man vet att projektet kommer att spåra ur när man lägger tråden på OT.

Annars är det coolt med en hoj med två framgafflar! :yoparty

Jag har en originalframlampa till salu om du är sugen.

Man vet att projektet kommer att spåra ur när man lägger tråden på OT.

Annars är det coolt med en hoj med två framgafflar! :yoparty

äää viste inte var jag skulle skriva av mig så de kommer no inte urarta :fyllisar

Coolt med 2 framgafflar, den har ju de org, vore de inte coolare med 4 :D

Jag har en originalframlampa till salu om du är sugen.

Får kolla på det när jag hämtat hojen, kolla inte så noga på framlyckta så vet inte exsakt vad som pajat på den, men framkåpan är i rätt många delar.

Blev ingen hoj en :gråta papprena på hojen har inte kommit, desssaa röda dagat, hoppas på måndag-tisdag :rolleyes: får trösta mig med att jag har startnyckeln till hojen hemma :banana

Då sitter du och äter med 4 gafflar i handen? :va

Nja brukar sitta eller stå med endast 1 gaffel/kniv/sked, kan hända men väldigt sällan äter man med 2 gafflar :D

Blev en midsommar bööööörn i garaget idag med bilen :D hade några vinterdäck över, fyllde upp garaget tills man inte såg något :rofl stängde av bilen, vädra ut garaget i 20min, sen gick man in o kolla o tyckte de lät konstigt höger bak, då har en dubb flugit iväg o krossat bakrutan :D

http://www.youtube.com/watch?v=4_DcY477AQ8

Last edited:
Glad midsommar på dig - vet om en komplett VFR800 framgaffel med fälg/bromsar m.m billigt - skicka PM om intresse finns - ej jag som säåljer alltså utan en polare som bytt på sin VFR800

Nja brukar sitta eller stå med endast 1 gaffel/kniv/sked, kan hända men väldigt sällan äter man med 2 gafflar :D

Blev en midsommar bööööörn i garaget idag med bilen :D hade några vinterdäck över, fyllde upp garaget tills man inte såg något :rofl stängde av bilen, vädra ut garaget i 20min, sen gick man in o kolla o tyckte de lät konstigt höger bak, då har en dubb flugit iväg o krossat bakrutan :D

http://www.youtube.com/watch?v=4_DcY477AQ8
Ditt bilval förvånade mig inte öht.:rolleyes:

Ditt bilval förvånade mig inte öht.:rolleyes:

Detta va första uppstarten efter jag haft isär motorn & monterat man låda från aut, att den brötar lite är för röret är endast 20cm långt från den nya 19T turbon Hehe

Hitta i mitt arkiv att jag glömt ladda upp bild på hojen.

Som den står nu.

Detta va första uppstarten efter jag haft isär motorn & monterat man låda från aut, att den brötar lite är för röret är endast 20cm långt från den nya 19T turbon Hehe

Hitta i mitt arkiv att jag glömt ladda upp bild på hojen.

Som den står nu.

Du missförstod nog mig, det var inget positivt jag sa.

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien