Äntligen klar......

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Tackar Matin för lånet utav kameran

Bifogat

• pict0083.jpg
    pict0083.jpg
    77.1 KB · Visningar: 457
En uppsättning Sm fälgar och däck skulle inte sitta fel på den där. Nice bike. Xr är fina hojar :hej

Out_Spinner skrev:
En uppsättning Sm fälgar och däck skulle inte sitta fel på den där. Nice bike. Xr är fina hojar :hej

Ny på forumet??? Trodde alla visste att jag är totalt ointresserad utav motard..... I´am a grusgrabb :D

Tokläckert Marals!

Styret ser ju enormt snyggt ut, och ser "fett" ut...

Du fick tag på UFO-plasten tillslut ser jag :tummenupp

Mattiaz skrev:
Tokläckert Marals!

Styret ser ju enormt snyggt ut, och ser "fett" ut...

Du fick tag på UFO-plasten tillslut ser jag :tummenupp

Japp gudarna kan även vara snälla emot mig ibland :p

Last edited:
K-Micke skrev:
Bakdäcket ser ju inte speciellt grusmässigt ut. :D

Hade traktorsula innan och deeeeet är inte roligt att köra på asfalet med :( Dock är det bra bett i dessa också när man inte kör i rent grus (grustag).
Bifogar en bild på de gamla däcket :o

Bifogat

• drev2.jpg
    drev2.jpg
    45.1 KB · Visningar: 313
Marals76 skrev:
Hade traktorsula innan och deeeeet är inte roligt att köra på asfalet med :( Dock är det bra bett i dessa också när man inte kör i rent grus (grustag).
Bifogar en bild på de gamla däcket :o
Hahaha, schysst vinkel på regskylten! Om du ska ha den sådär måste du väl köra på slangen hela tiden för att inte åka dit för "dold skylt"? :rolleyes: :p

Spiken skrev:
Hahaha, schysst vinkel på regskylten! Om du ska ha den sådär måste du väl köra på slangen hela tiden för att inte åka dit för "dold skylt"? :rolleyes: :p

Besiktade faktiskt en DR350 men nummerplåten liggandes så :D Dock hade jag fixat till en liten lampa som lös så fiiiint på skylten när det var mörkt. :crash

Marals76 skrev:
Ny på forumet??? Trodde alla visste att jag är totalt ointresserad utav motard..... I´am a grusgrabb :D
Haha. Ne inte särskilt ny alla fall. Gillar du grus så ska det vara för grus :tummenupp

jag har kört min hoj med crossdäck på asfalt sedan förra vintern och det har inte varit några problem för mig, bytte förra sommaren till ett cheng chin eller liknande bak och det är mycket bättre på asfalt för det är lite kortare mellan dubbarna. slits dock en del men inte alltför mycket då jag kört nästan varje dag med hojen, det är gott att ha crossdäck när det är grus eller snö.

edit: jag är iaf ny , har tills nyss bara läst vad ni andra har att säga.

Last edited:
Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...