Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
zeal skrev:...hur vågade du stå i svängen i efter start/mål rakan i detta väder ??? det är ju där dom skulle kört av i fall dom hade gjort det någonstans antar jag..
du gör verkligen allt för att få fina bilder du!
men du fick några skyssta bresladdsbilderfin fint! ;9
/z
peefell skrev:Äntligen torr igen!Det var allt lite hög luftfuktighet igårkväll men det visade sig gå fint att köra även med russinfingrar!
![]()
![]()
Krypto!Tack för fina bilder!
igen...
Vågade du dig ut i blötan? Du stod ju och övervägde det när jag begav mig hemmåt...
![]()
Penguin skrev:Fasen! Har vi två gula SV 650 som övningskör nu? Nu blir det ju ännu svårare att hålla isär folket! Jisses vad många huliganer det blir att hålla reda på nu........![]()
" Sent skall syndaren vakna". Nåväl, om jag förstått det rätt så kör Libben nu utan grönskylten (Grattis Libben!). Hade du hakat på mina MC-kortsplaner som vi talade om 1996 så hade du redan haft lappen idag! Nåväl, jag hade väl mer "panik" än du som orkat vänta så här länge, men även du kanske behövde fylla 30 innan du fick eld i baken. Hur som är du hjärtligt välkommen in i detta trevliga kollektiv som har vansinnigt roligt tillsammans och med våra hojar. Jag räknar med att även du kommer att ta fina bilder på oss övriga och våra hojar!joakims skrev:Lätt som en plätt. Jocke (jag) har svarta lysen och svart ruta(eller vad det nu heter, nybörjare...) och svart hjälm. Libben har svart/vit hjälm och vanliga lysen.
Jocke
Simba skrev:" Sent skall syndaren vakna". Nåväl, om jag förstått det rätt så kör Libben nu utan grönskylten (Grattis Libben!). Hade du hakat på mina MC-kortsplaner som vi talade om 1996 så hade du redan haft lappen idag! Nåväl, jag hade väl mer "panik" än du som orkat vänta så här länge, men även du kanske behövde fylla 30 innan du fick eld i baken. Hur som är du hjärtligt välkommen in i detta trevliga kollektiv som har vansinnigt roligt tillsammans och med våra hojar. Jag räknar med att även du kommer att ta fina bilder på oss övriga och våra hojar!
/Thomas
joakims skrev:Tjena Thomas,
Bättre sent än aldrig...Det där med 30...
. Sa precis det till Krypto, när jag har kortet skall det bli riktigt kul att ta lite foton på dem snygga hojarna!!
Du, har du nån länk till din hoj så man får se hur den se ut?
Ha de bra Thomas och hoppas att du "smiter" iväg till rörken nån gång, skulle vara kul.
Jocke
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |