Ännu en till gröngöling

iNK

Stolt dalmas, Stolt Moring
Gick med
7 May 2016
Hoj
Z900 ABS -18 Acra
Halloj alla glada =)

Ny på forumet och ny med MC.

Började förra veckan med mitt kort som jag tänkt flera år på att jag ska ta, men iår så gick jag och bokade lite tider bara så att det blir gjort någongång.

Efter första körningen så förstår jag inte hur jag kunnat dra ut på tiden så länge med detta då det var sjukt skoj.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer här så kommer betydligt mer i diverser trådar.
Kan även förvarna att det kommer komma en del dumma frågor =)

Tack för mig så länge och kör lugnt!

Hej på dig med och hoppas det går bra med ditt körkort.Många som börjar faller ju tyvärr ifrån när de tröttnar på all lärdom under denna resa eller hittar annat intresse.Men går det bra så möts vi kanske på vägarna en dag. :crash

Kan bara säga att det är helt klart värt det!:yoparty
Tog mitt kort förra sommaren och ångrar inte det för fem öre, det är som man är 15 igen fast man får åka fortare och med större leksaker. :tummenupp

Alla har vi varit gröngörlingar någon gång och ingen vet allt .
Grattis till att ta steget till mc kort , kan nog lova dig att du inte kommer ångra dig :-)

Tack alla för välkomnandet!

Ja att jag kommer ångra mig tror jag då rakt inte ;)
Enda ångern är väl att ju dyrare hojar ju snyggare hojar :/ ;)

Kul med en till knutte i Linköping! Så fort du har kortet i näven så kommer du förbi Sviestad på Trafikövning som hålls varannan torsdageftermiddag. Tyckte du att köra motorcykel på körskola var roligt kommer du kissa i brallan av förtjusning när du får känna på bankörning! :tummenupp

Kul med en till knutte i Linköping! Så fort du har kortet i näven så kommer du förbi Sviestad på Trafikövning som hålls varannan torsdageftermiddag. Tyckte du att köra motorcykel på körskola var roligt kommer du kissa i brallan av förtjusning när du får känna på bankörning! :tummenupp

hmm ja det låter skit skoj :banana

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...