isak
Guest
Blir antagligen av med körkortet jag också.. körde 100 på 50-väg (under prövotid). Mätningen skedde på en ca 300m raksträcka med 4-5m dike, gles skog på båda sidor, inga korsningar.. samma väg har varit 70-väg innan den breddades (?) .. några hundra meter innan var ett 30-område.. där kan de inte mäta såklart. 4 personer (alla de mätte på) åkte fast under tiden jag var där. Och vad säger polisen om inte "Vi gör det inte för att sätta fast folk" ..Tycker att motivationen för hastighetsbegränsningen på platser där de mäter med laser borde utredas noga.
Känns hursomhelst inte alls bra med tanke på årstiden..
Blir jag av med det ska jag iaf skaffa en cross att köra i skogen och söka medlemsskap på mittsverigebanan (eller vad man gör för att få köra där, nån som vet?). Det borde hålla mig från att köra på allmänna vägar ett tag.. Men nåt inom mig vill trycka en tröja som det står "Fuck the trafikpolis" på, ta bort ljuddämparen och dra ut och köra"
Känns hursomhelst inte alls bra med tanke på årstiden..
Blir jag av med det ska jag iaf skaffa en cross att köra i skogen och söka medlemsskap på mittsverigebanan (eller vad man gör för att få köra där, nån som vet?). Det borde hålla mig från att köra på allmänna vägar ett tag.. Men nåt inom mig vill trycka en tröja som det står "Fuck the trafikpolis" på, ta bort ljuddämparen och dra ut och köra"