Franke75 Tuffa killar krockar Gick med 21 Jun 2004 Ort Braås Hoj Ducati 748 sp 14 Dec 2004 #1 Tjena allesammans! Är ny på SH men kört hoj ett par år från och till. Hojlös för tillfället men suget börjar göra mig smått knäpp(are). Är 28 år och bor i Malmö sen 4 år (inflyttad smålänning). Med dessa ord så säger jag .... Hej
Tjena allesammans! Är ny på SH men kört hoj ett par år från och till. Hojlös för tillfället men suget börjar göra mig smått knäpp(are). Är 28 år och bor i Malmö sen 4 år (inflyttad smålänning). Med dessa ord så säger jag .... Hej
Lilla_Tingeling Världens lyckligaste Ting!!! Gick med 26 Oct 2003 Ort Enköping Hoj Gixxer 14 Dec 2004 #2 Välkommen hit!!! // Lena
Maverick_ou812 There's a new kid in town Gick med 30 Sep 2004 Ort Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery. Hoj Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu 15 Dec 2004 #3 Måste ju bara hälsa dig välkommen eftersom du bor i Malmö! Men du har fått nån skit på din avartar, bäst att du byter.... Här får du ett tips: www.mffsupport.se
Måste ju bara hälsa dig välkommen eftersom du bor i Malmö! Men du har fått nån skit på din avartar, bäst att du byter.... Här får du ett tips: www.mffsupport.se