Än täää.... vadå? Jo......

Sassa

längtar efter min vibrator....
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
Yamaha Fazer 1000 -02
:tuttar på sporthoj! :) :hej Hellu everyhopa! Nu har jag åxå hittat hit! Här fanns ju mycket skoj att läsa. Sassa var namnet å jag bor i Storvik. Kört hoj sen 97 men ägt en sen 86 så inte gick det undan med körkortet här inte :crash :a har jag hunnit med åxå.....åsså barn mm. Skam den som ger sig, bara kämpa på så går det till slut :rock :Rockbanan

Just nu så jobbar jag som assistent över sommaren, semester nästa vecka :fyllisar längtar!

Jag & några mc :tuttar till håller på att starta en klubb för enbart knuttor är du intresserad kan du ju skicka mig ett pm. Knuttar är ju oki de åxå men nu är det dags för oss :squid synas lite mer.

Nä nu får det räcka för mig så....
Tack för ordet!
Å kör så det ryker.... :rock
Sassa/Sus bara bus

Sassa skrev:
Jag & några mc :tuttar till håller på att starta en klubb för enbart knuttor är du intresserad kan du ju skicka mig ett pm. Knuttar är ju oki de åxå men nu är det dags för oss :squid synas lite mer.

Nä nu får det räcka för mig så....
Tack för ordet!
Å kör så det ryker.... :rock
Sassa/Sus bara bus

Välkommen!
Rätt märke kör du också :tummenupp

Om jag sätter på mig en peruk och kör som en kärring får jag gå med i :tuttar klubben då? :rolleyes:

Sassa skrev:
på sporthoj!Hellu everyhopa! Nu har jag åxå hittat hit! Här fanns ju mycket skoj att läsa. Sassa var namnet å jag bor i Storvik. Kört hoj sen 97 men ägt en sen 86 så inte gick det undan med körkortet här inte har jag hunnit med åxå.....åsså barn mm. Skam den som ger sig, bara kämpa på så går det till slut.
Jag & några mc till håller på att starta en klubb för enbart knuttor är du intresserad kan du ju skicka mig ett pm.
Sassa/Sus bara bus

Tjääna Bruden och Välkommen hit. :tuttar Synd man inte bor i närheten av alla er andra tjejer som kör, men tills man flyttar hem, så önskar jag er alla trevliga körningar och gott sällskap!! -ridingdragon

Tack!

fogerty skrev:
Härligt :tummenupp Välkommen, var ligger Storvik?

Storvik ligger mellan Gävle & Rättvik om du vet vart de ligger :)

"essey" Tackar! Hoppas du får många mil i sadeln!

"KurvorÄrGott" Tackar å bugar!

Rammstein skrev:
Välkommen!
Rätt märke kör du också

Om jag sätter på mig en peruk och kör som en kärring får jag gå med i klubben då?

Du kan ju alltid försöka :arsele ASG

Henkmaster skrev:
Välkommen!

Det är koolt med MC

Tack! Tycker du ;)

"ridingdragon"
Tack det samma!

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla