Werner666
On Iron Horse he flies
Var ute en liten lekrunda idag med en polare där vi bytte hojar o hade det allmänt trevligt.Efter lite streetfighter körning så var det 525:ans tur..
Mycke slangning o ett STORT leende inanför hjälmen,men sista framhjulslyftningen kunde gott illa. Kom väl i ca 80-100 ståendes på bakhjulet o svag högersväng, lyckas komma igenom halva svängen när jag tappar koncentrationen
o får släppa ner hojen på bägge hjulen igen.Kan väl säga att sätta ner ett framhjul i en sväng med sneställt styre e ganska spännande
.Fick uppleva hur det känns att hälsa på styrstoppet på bägge sidor, men guldklimpen på styret tog tag i det hela o jag gick vinnande ut ur den striden. ÅHHH vad jag gillar guldklumpen (med ÖHLINS ingraverat) som sitter på styret.Bästa pryl för 6k jag någonsin köpt.
Lesson to learn: ALDRIG SÄTTA NER FRAMHJULET I EN KURVA MED SNESTÄLLT FRAMHJUL.ALDRIG SÄTTA NER FRAMHJULET I EN KURVA MED SNESTÄLLT FRAMHJUL. ALDRIG SÄTTA NER FRAMHJULET I EN KURVA MED SNESTÄLLT FRAMHJUL. ALDRIG SÄTTA NER FRAMHJULET I EN KURVA MED SNESTÄLLT FRAMHJUL.
Mycke slangning o ett STORT leende inanför hjälmen,men sista framhjulslyftningen kunde gott illa. Kom väl i ca 80-100 ståendes på bakhjulet o svag högersväng, lyckas komma igenom halva svängen när jag tappar koncentrationen
o får släppa ner hojen på bägge hjulen igen.Kan väl säga att sätta ner ett framhjul i en sväng med sneställt styre e ganska spännandeLesson to learn: ALDRIG SÄTTA NER FRAMHJULET I EN KURVA MED SNESTÄLLT FRAMHJUL.ALDRIG SÄTTA NER FRAMHJULET I EN KURVA MED SNESTÄLLT FRAMHJUL. ALDRIG SÄTTA NER FRAMHJULET I EN KURVA MED SNESTÄLLT FRAMHJUL. ALDRIG SÄTTA NER FRAMHJULET I EN KURVA MED SNESTÄLLT FRAMHJUL.