Ädelfisksjö i Gävleborg med omnejd

uzibabe

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2003
Hoj
Yamaha yzf thundercat -97
Hej
Jag och sambon tänkte dra iväg på en minisemester till helgen och undrar om det är någon som kan rekommendera någon bra ädelfisk sjö med god fiskelycka i. Det bör vara ganska barnvänligt också så våran 9 månader dotter kan krypa runt lite under tiden som vi drar upp storfångsten :banana

Andra sevärda resmål i grannlänen runt Gävleborg tas också tacksamt emot :Bugar

/Sussi

mmm om den finns kavr och är öppen så är vikinga byn i Årshunda nå att se sen fiska ja du det finns ett par platser mitt tips är dock att kolla med en turistbyrå för om jag inte mins helt fel krävs det kort på vissa ställen......Men annars finns de en hel del att se i Gävle trakterna, sandviken å Årsuhunda...... :)
Min Mamma är från dom trakterna i fall du undrar hur jag vet *S*

Kakan skrev:
mmm om den finns kavr och är öppen så är vikinga byn i Årshunda nå att se sen fiska ja du det finns ett par platser mitt tips är dock att kolla med en turistbyrå för om jag inte mins helt fel krävs det kort på vissa ställen......Men annars finns de en hel del att se i Gävle trakterna, sandviken å Årsuhunda...... :)
Min Mamma är från dom trakterna i fall du undrar hur jag vet *S*

Har högstadielärarna glömt bort att lära er att använda punkt och kommatecken? [Lunarstorm mode on] *ler* [Lunar mode off]

:fatta! men jaaaaa :hihi nä då bara jag som är trött och glömer bort lite slut i huvudet också mmmmm kokad hjärna sen en hel dag i en varm bil. Inte ens AC:n hjälpte ju :brinnerup

Maxxi skrev:
Har högstadielärarna glömt bort att lära er att använda punkt och kommatecken? [Lunarstorm mode on] *ler* [Lunar mode off]

uzibabe skrev:
Hej
Jag och sambon tänkte dra iväg på en minisemester till helgen och undrar om det är någon som kan rekommendera någon bra ädelfisk sjö med god fiskelycka i. Det bör vara ganska barnvänligt också så våran 9 månader dotter kan krypa runt lite under tiden som vi drar upp storfångsten :banana

Andra sevärda resmål i grannlänen runt Gävleborg tas också tacksamt emot :Bugar

/Sussi
Hej
Uppe i Åmot finns det en tjärn att fiska i. Kostar 60:- för ett dygn. De slänger i fisk var 14e dag.Vet inte om det är så lämpligt för småbarn??
Gysinge är ett trevligt och vackert ställe. Vägarna upp förbi Bollnäs där finns mycket sevärt. Vi brukar vara i Hamrångefjärden själva och skall nu utforska mc-vägarna däruppe de närmaste 3 veckorna.

*/ ?>
Back