Priser ER6-cup hojar...

flykay76

[flaj-kej] #76 ERF - REC
Gick med
4 Jun 2004
Ort
Malmö
Hoj
Kawasaki KX450F 2010
Alternativ 1
Raceklar ER6N, ”Ready to Race!”
• Demontering av original delar som inte skall användas
• Nödvändig bortkoppling av el (lampor, blinkers, stöd etc.)
• Lackering av kåpor, håltagning, montering (endast en färg, tank ej inkluderad)
• Borrning och najning av bulltar till bromsok fram och bak
• Borrning och najning av oljepluggar, samt najning av oljefilter
• Montering av kraschpuckar, bobbiner, hajfena och racefotpinnar
• Montering av uppsamlingskärl och slangar dragna dit
Samtliga modifieringar är utförda efter SVEMOS Roadracing reglemente.

Pris: 72.000kr


Allternativ 2
Semi-klar ER6N för race
• Demontering av original delar som inte skall användas
• Nödvändig bortkoppling av el (lampor, blinkers, stöd etc.)
• Håltagning och montering av olackerade kåpor
• Montering av kraschpuckar, bobbiner, hajfena och racefotpinnar
Dvs. du får själv lacka kåpor, borrra, naja, fixa uppsammlingskärl osv.

Pris: 66.000kr


Alternativ 3
ER6N med racekit för egen montering
• Standard ER6N
• Racekit i låda som innehåller:
Race/Kraschkåpor
Kraschpuckar
Bobbiner
Hajfena
Racefotpinnar

Pris: 63.000kr



Erbjudandet gäller förare som har eller har för avsikt att under 2007 lösa ut en Roadracing licens och tävla minst en tävling i klassen Sportproduction 2007.
Förare blir då teamförare för BRH Racing och Br. Hörberg AB, Kawaski center i Löddeköpinge. Kontrakt tecknas och gäller under 2007 års tävlingssäsong.
Vissa motprestationer kommer att krävas enligt sedvanlig sponsring.
10 motorcyklar/kit/sponskontrakt finns tillgängliga i dagsläget.

2006-12-20



.
 
Nyteknik skrev:
2668441 Sitter det inte ett rakt styre på N-versionen? I så fall behövs även annan gaffelkrona och styrhalvor. Eller?

Neh, man kör ju som den ser ut. Dvs såhär:
 

Bifogat

  • coupe_kawa_er-6n.jpg
    coupe_kawa_er-6n.jpg
    44.2 KB · Visningar: 1,224
Tackar för infon och det trevliga mottagandet vid mitt besök idag. :tummenupp
Kommer att börja räkna på detta efter årsskiftet men jag kan redan nu säga att det känns jäkligt intressant. Hoppas också besked kommer från SVEMO gällande fjädringen, däckfabrikat och regndäck.
 
Om jag inte missminner mig har ER6F även lite annan geometri, större gaffelvinkel etc. Lite mindre kvickstyrd och kanske därför inte så lämpad för racing?
 
Maverick_ou812 skrev:

Om det är en orginal man byter till så får man byta hur mycket som helst! ;)
 
Ett klart intressant instegsalternativ men frågan är om de som kört lite tidigare på 600 eller 1000 lockas av detta?
 
sandstream skrev:
2670314 Ett klart intressant instegsalternativ men frågan är om de som kört lite tidigare på 600 eller 1000 lockas av detta?
Det är en typisk fråga.

Antalet hästkrafter har inget med hur täta/roliga/jämna race det blir. Att tävla med en billig och problemfri hoj är ju bara att vara smart.
 
J.Andersson skrev:
2670334 Jag skulle kunna tänka mig,, dock så vill jag ha dispans för clipon och helkåpor. :D


ja samma här visst det går att köra bana med SF styre det har man ju gjort innan men är svårare att Hänga på rätt sätt
 
Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Back
Top