CBR1137Tic snart klar

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Ort
Vid en bromsbänk i Uppsala
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
mankan skrev:
Ta några djupa andetag så du inte brusar upp. Jag häcklar inte de som är dyslektiker bara för att jag hittar en särskrivning. Tyckte bara att det var en ovanligt rolig sådan, och det borde tom. du kunna hålla med om.

Edit: Stavfle

Täkte mest på att du inte kunde hålla dig!!!

Tyckte det var riktigt roligt i ditt försök till påhopp!
 

mankan

Godis är gott!
Gick med
28 Aug 2003
Ort
Det burgna Täby, stan på landet!
Hoj
Suzuki DR 650 SE 1999
Kamikaze kid skrev:
Täkte mest på att du inte kunde hålla dig!!!

Tyckte det var riktigt roligt i ditt försök till påhopp!

I vilket försök till påhopp om jag får fråga? Jag vet ju av tidigare erfarenhet att du är lite känslig vad det gäller mina (och andras) anmärkningar på hur folk stavar. Tänkte därför mota Olle i grind innan skadan var skedd och missförstånd uppstått, men du tolkar som vanligt mina svar helt uppåt väggarna och försöker vinkla mina inlägg till någonting helt annat än jag menade.

Jag har bett dig sluta med det förut men det hjälper tydligen inte...
 

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Ort
Vid en bromsbänk i Uppsala
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
mankan skrev:
I vilket försök till påhopp om jag får fråga? Jag vet ju av tidigare erfarenhet att du är lite känslig vad det gäller mina (och andras) anmärkningar på hur folk stavar. Tänkte därför mota Olle i grind innan skadan var skedd och missförstånd uppstått, men du tolkar som vanligt mina svar helt uppåt väggarna och försöker vinkla mina inlägg till någonting helt annat än jag menade.

Jag har bett dig sluta med det förut men det hjälper tydligen inte...

Om du undrar så får du väl scrolla tillbaka och läsa vad du skrev om du glömt det!
Och det du skrev var att du inte kunde hålla dig...
Eftersom det hela hade en inriktning på bajshumor så låg det roliga i att du inte kunde hålla dig...

Det var en kommentar från din sida till killen som skrev på ett annorlunda sätt..
Detta att han skrev på ett annorlunda sätt har jag övehuvudtaget inte reflekterat över..
Utan jag komenterade ditt inlägg...
Den enda kommentaren till något du skrivit i år från min sida...
Och du tar direkt illa upp...


Så lugna ner dig!
 

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
2x Honda CRF 450
mankan skrev:
I vilket försök till påhopp om jag får fråga? Jag vet ju av tidigare erfarenhet att du är lite känslig vad det gäller mina (och andras) anmärkningar på hur folk stavar. Tänkte därför mota Olle i grind innan skadan var skedd och missförstånd uppstått, men du tolkar som vanligt mina svar helt uppåt väggarna och försöker vinkla mina inlägg till någonting helt annat än jag menade.

Jag har bett dig sluta med det förut men det hjälper tydligen inte...

Hmm, jag tror nog att lilla KK syftade på just meningen "hålla dig" som i att du inte kunde hålla skiten tillbaka utan sket fräch på en gång efter du frågat.
Tolkningen att han klagade på dig var det nog bara du som hittade, eller är jag ute på en bärtur nu :va

Edit: Jag är långsam....
 

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Ort
Vid en bromsbänk i Uppsala
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
M:et skrev:
Hmm, jag tror nog att lilla KK syftade på just meningen "hålla dig" som i att du inte kunde hålla skiten tillbaka utan sket fräch på en gång efter du frågat.
Tolkningen att han klagade på dig var det nog bara du som hittade, eller är jag ute på en bärtur nu :va

Rätt uppfattat!
 

mankan

Godis är gott!
Gick med
28 Aug 2003
Ort
Det burgna Täby, stan på landet!
Hoj
Suzuki DR 650 SE 1999
Kamikaze kid skrev:
Om du undrar så får du väl scrolla tillbaka och läsa vad du skrev om du glömt det!
Och det du skrev var att du inte kunde hålla dig...
Eftersom det hela hade en inriktning på bajshumor så låg det roliga i att du inte kunde hålla dig...

Det var en kommentar från din sida till killen som skrev på ett annorlunda sätt..
Detta att han skrev på ett annorlunda sätt har jag övehuvudtaget inte reflekterat över..
Utan jag komenterade ditt inlägg...
Den enda kommentaren till något du skrivit i år från min sida...
Och du tar direkt illa upp...


Så lugna ner dig!

Du har rätt och jag har fel. Jag ber om ursäkt! Jag missuppfattade allt och missade den poängen, att jag lyckades vara rolig omedvetet.

:pannkyss

Edit: Jag är en idiot! Jag scrollade tillbaka och såg till min fasa att jag var helt ute på villovägar. Jag måste återigen be om ursäkt för mitt beteende i denna tråd. Jag minns inte ens varför jag lackade ur, men det ska inte du lastas för KK.
 
Last edited:

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
SolitudE skrev:
Jo, klart man kollade in den enda häftiga hojen på elmia! :Bugar

Jag kröp ner och kollade in den "lilla" turbon, hehe. :tummenupp

Ruggigt snygg med den bakdelen och alla röda detaljer.
Varvräknaren :tuttar


På Elmia ? :va
Säg inte att jag missade nåt nu :mad:
Tyckte långfredagen var tillräckligt seg när man var tvungen o stå i kö med ett gäng skåningar bakom som tjatrade hela vägen fram till insläppet..

Skulle aldrig ha släppt Skåne till Danskarna :D

Grymt bygge förövrigt, känner igen bilarna i bakgrunden ochså :)
Bilsportkändisar!
//D
 

Hurricane600

Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
Gick med
22 Jul 2004
Ort
.
Hoj
no more :(
Ruskigt cool hoj! verkar ju gå som satan också :)

Ska bli kul o se effektkurva på den där!
:tummenupp
 

PD

Medlem
Gick med
9 Jun 2003
Ort
Vara
Hoj
ThunderAceT
Vafalls :va var den på Elmia, det missa jag :4skrika

Jag och kompisen stog och pratade vid Hayabusan med kompressor och sa till varandra att den var det enda sevärda på hela mässan och att det vore kul att se en turbohoj :4skrika (förutom tjejerna :tuttar ) skulle samlat hojarna på ett ställe så slapp man yra omkring i onödan :tummenupp
 

heliac

Låg komp sliter mindre
Gick med
3 Aug 2003
Ort
Dalsland
Hoj
Hayabusa Turbo
Jodå..den fanns på Elmia. Dessutom var det en trafikpolis framme å undrade om den var gatreggad... Jovisst det är den. Va ska de va bra för undrade han då.. :D
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
heliac skrev:
Jodå..den fanns på Elmia. Dessutom var det en trafikpolis framme å undrade om den var gatreggad... Jovisst det är den. Va ska de va bra för undrade han då.. :D

Vart på Elmia stog den då ?
Vilken hall ?
//D
 

Samuel

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Gbg
Hoj
Gixxer 750 -98
Grymt fräsch var den :Bugar Stod och beundrade bygget ett tag, märkte inte ens att flickvännen tröttnade och försvann :) Var jag som också hade ett 3k k24 aggregat, fast till bilbygget då...
Undrar lite hur du gjort med soppatillförseln, missade totalt att fråga dig i söndags. Vad har du använt för att mappa? Större spridare, BTR? Funderar på att bygga lite på gixxern, men skippar nog KKK denna gång. Får bli ett TD04 istället. Lycka till med fortsättningsbygget.../Samuel
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
har du några bilder med rätt upplösning? ser ganska skumma ut bilderna fast hojen kan vara det fetaste bygget jag sett.
 

heliac

Låg komp sliter mindre
Gick med
3 Aug 2003
Ort
Dalsland
Hoj
Hayabusa Turbo
honkiie skrev:
har du några bilder med rätt upplösning? ser ganska skumma ut bilderna fast hojen kan vara det fetaste bygget jag sett.

Varför blir det så när man förminskar bilderna? Men det finns en bild med högre upplösning i bildarkivet.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top