125cc åk. MC klubb titta hit ni som är intresserade

e ni på?


  • Antal röstningar
    0

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
solitude skrev:
Farsan kör bil bakom mig.. :hihi

Det funkar bra, vi kör med headset och jaktradio. Visst, det är inte lagligt, men det ska inte allt här i livet va..

Men nu när brorsan köpt en hoj till kommer farsan nog åka lite på den.
Mullsjö är ju ett laglöst samhälle så kör på du :hihi
 

SolitudE

R.I.P Brorsan!
Gick med
23 May 2003
Ort
Mullsjö (Jönköping)
Hoj
NSR:en såld! Nu hojlös!
NSR_Martin skrev:
Mullsjö är ju ett laglöst samhälle så kör på du :hihi


(Schhhh. Säg inte det högt, då kanske poliserna börjar visa sig här igen.)

Han som de var ute efter när de var här sitter nu inne, så här är det aldrig en enda polisbil.. :D
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
solitude skrev:
(Schhhh. Säg inte det högt, då kanske poliserna börjar visa sig här igen.)

Han som de var ute efter när de var här sitter nu inne, så här är det aldrig en enda polisbil.. :D
haha.. gött.. :tummenupp
här är det inte heller så mycket snutar.. men det finns ju folk som ringer och anmäler en.. :huvet
 

hs01jowe

Rocker
Gick med
8 Feb 2005
Ort
Uppsala
Hoj
Triumph Bonneville T100 Såld 2014
gah!! orkar inte vänta på 125:a kortet.. det skulle vara lite matrix över det hela så kan man bara tanka in informationen i skallen..
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
hs01jowe skrev:
gah!! orkar inte vänta på 125:a kortet.. det skulle vara lite matrix över det hela så kan man bara tanka in informationen i skallen..
De hade vart svinballt.. men nu spårar tråden ut.. Bra att vi i alla fall har hunnit bestämma träff. :D
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
hs01jowe skrev:
vill bilder från träffen sen. så har man nåpgot att länkta efter.
Jo jag hoppas att någon/några har med sig kamera.. kanske tillockmed är så att någon har tankkamera så man kan filma när vi åker.. vore toppen. :tummenupp

Itacha75 skrev:
Var? När? Hur?
Kolla första sidan om du är intresserad. :näsblod
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
philsson skrev:
Jo jag hoppas att någon/några har med sig kamera.. kanske tillockmed är så att någon har tankkamera så man kan filma när vi åker.. vore toppen. :tummenupp


Kolla första sidan om du är intresserad. :näsblod
Det bästa är om dom som suger på att köra filmar, så dom kan filma dom andra som verkligen är duktiga....

Så då.... Kan ju inte jag filma...? :va

:hihi
Vårat privata filmteam heter zpeppy, om zpeppy är lat får han redigeringsassistans av nsr_martin, serverplats får väll jag med ordna då i värsta fall :rolleyes
 

SolitudE

R.I.P Brorsan!
Gick med
23 May 2003
Ort
Mullsjö (Jönköping)
Hoj
NSR:en såld! Nu hojlös!
NSR_Martin skrev:
Det bästa är om dom som suger på att köra filmar, så dom kan filma dom andra som verkligen är duktiga....

Så då.... Kan ju inte jag filma...? :va

:hihi
Vårat privata filmteam heter zpeppy, om zpeppy är lat får han redigeringsassistans av nsr_martin, serverplats får väll jag med ordna då i värsta fall :rolleyes


Jag kan ju filma, för jag får inte köra.. :hihi

OK? :tummenupp
 

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Ort
Lite åt vänster sen åt helvete
Hoj
50x12
Itacha75 skrev:
You guys suck! Kom upp till das huvudstadet istället så ska ni få pisk. :whip



Akta er för denne herre om ni inte vill leka vattenleken och mjölka kossan..

Vad dom lekarna innefattar kan ni bara skicka ett pm till Långa_Farbrorn och fråga, Ryktet säger att han har varit inblandad i uppkomsten av dessa sexuella lekar... :rolleyes:
 

SolitudE

R.I.P Brorsan!
Gick med
23 May 2003
Ort
Mullsjö (Jönköping)
Hoj
NSR:en såld! Nu hojlös!
NSR_Martin skrev:
Nej du får inte filma, det enda du ska konsentrera dig på är att ta körkortet övernaturligt fort :hihi


Vad tror du jag försöker med?

Tänkte boka en övningskörning snart, känns som det behövs för att lära sig den nya konbanan, krypkörningen m.m

Men det kan det ju va värt.. :hihi
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
solitude skrev:
Vad tror du jag försöker med?

Tänkte boka en övningskörning snart, känns som det behövs för att lära sig den nya konbanan, krypkörningen m.m

Men det kan det ju va värt.. :hihi
Ta en lektion för manöver låter vettigt, sen hyr du banan på axamo en kväll, tror vi betalade en hundring eller nått sånt bara :tummenupp
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
Eftersom tråden är lite död tänkte jag att vi kunde beskriva våra "favoritvägar"...

Den överlägest bästa i jönköpingstrakten tycker iaf jag är "tranemo"....
Den sträcker sig utanför taberg o sen söderut ner till ett ställe som heter just tranemo, där finns en bra pizzeria, sen kan man åka vidara till sjötofta, inget sevärt där, men den roliga vägen tar slut där.

Ut till taberg är det väll 2 mil transportsträcka eller så från centrala jönköping. Därefter är det underbar väg typ 6 mil eller mer ner till tranemo, plus några extramil om man fortsätter till sjötofta. Samma väg tillbaka, man tröttnar aldrig på den vägen :tummenupp Vägen är en väldig kurvig 90 växlande med 70 väg, brett så man inte behöver oroa sig för möta osv, inga problem o köra om. Riktigt goa kurvor. Kanonbra asfalt enligt mig.

Nästa väg på listan blir tidaholmsvägen.
Det roliga börjar vid Habo, sen är det riktigt kurvig liten 70väg till tidaholm. Vet inte hur långt det är, men det är ett gäng mil, vägen är ännu kurvigare än tranemo, men man får tänkte lite på möte, asfalten är tyvärr rätt ojämn o dålig på sina ställen med, men det är helt klart en kul väg! Men jag förderar helt klart tranemo.

Sen finns det väll alltid lite reservvägval, men dom två tycker jag är top of the line när det gäller vägval :tummenupp

Låt höra era tipps nu.
 

hs01jowe

Rocker
Gick med
8 Feb 2005
Ort
Uppsala
Hoj
Triumph Bonneville T100 Såld 2014
Favoritvägar

Hos mig finns det inte mycket.. en 2 mil lång raksträcka 90-väg som går in till stan. sen finns det dock grymt fina endurospår och gamla traktorstigar i skogen här hos mig i hagby utanför uppsala. :tummenupp
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top