En 125 klubb med egen hemsida?

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
boOz skrev:
Håller du också på med ngn sida lr?

Nej, knåpar ihop lite information om TZR till sidan som diskuteras här :)

Förövrigt kan jag scanna sprängskisser till gamla DT-R´en också om inte någon annan har dom?
Edit: Spectre hann först ;)

Håller med Solid. Borde ha några grupper, det finns faktiskt väldigt många åkare här nere också!
 

boOz

Miton till SALU! PMa för mer info.
Gick med
29 Jul 2003
Ort
Stockholm (Sollentuna)
Hoj
Cagiva Mito Evo -99
spectre skrev:
nej han skriver fakta och sånt till din sida.. alltså du skrev ju att du ville ha så mycket info som möjligt om alla 125 or så han skriver ner de åt dig, sprängskisser och hela skiten! :tummenupp

Aha ber om ursäkt, det uppskattas! skicka det till mig via MSN sen helst, lan_booz@hotmail.com MVH Gustaf TT
 

Solid snake

Guest
boOz skrev:
Tjena, jo det var ju precis det jag menade, vi har två sidor, en för Sthlmarna och en för er skåningar!

Två sidor?

Vi kan ju göra som så att vi har två forumdelar på sidan, som mc grupper i sverige här på sh.

Så har skåningarna en del o sthlmarna sin del där dom kan snacka träffar o samkörningar.
 

boOz

Miton till SALU! PMa för mer info.
Gick med
29 Jul 2003
Ort
Stockholm (Sollentuna)
Hoj
Cagiva Mito Evo -99
Solid snake skrev:
Två sidor?

Vi kan ju göra som så att vi har två forumdelar på sidan, som mc grupper i sverige här på sh.

Så har skåningarna en del o sthlmarna sin del där dom kan snacka träffar o samkörningar.

Det går absolut, men då är det någon som ska lägga ned sin hemsida om d inte ska bli 2 då? vi kommer iaf fortsätta med den här. MVH Gustaf TT
 

Xeizz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Umeå/Kalmar Norrlänning & smålänning på samma g
Hoj
KTM Freeride 350 -14 & Husaberg FS650E -04
spectre skrev:
nått i stil me ditt klistermärke skulle inte vara helt fel ;)

EDIT: det skulle vara rätt bra om man kunde fixa klistermärkena i olika färger.. en del har ju vita hojar, då passar svart text bäst men på tex min så skulle inte svart synas.

kanske nått liknande (slängde bara snabbt ihop nått) :tungan
 

Bifogat

  • 125.JPG
    125.JPG
    8.9 KB · Visningar: 36

Solid snake

Guest
boOz skrev:
Det går absolut, men då är det någon som ska lägga ned sin hemsida om d inte ska bli 2 då? vi kommer iaf fortsätta med den här. MVH Gustaf TT

Jag personligen tycker att vi ska ha en, som alla kan samlas på o snacka hoj.
 

Solid snake

Guest
spectre skrev:
ah men vi skiter i å ha 125 cc only på klistermärkena. . tänk om vi skulle kunna locka till oss en stor fet motorcykel också :tungan närå men det ser bra ut :yoparty


Då blir vi bara frånåkta. :hihi
 

boOz

Miton till SALU! PMa för mer info.
Gick med
29 Jul 2003
Ort
Stockholm (Sollentuna)
Hoj
Cagiva Mito Evo -99
spectre skrev:
ah men vi skiter i å ha 125 cc only på klistermärkena. . tänk om vi skulle kunna locka till oss en stor fet motorcykel också :tungan närå men det ser bra ut :yoparty


Ja på klistermärkerna har vi nog inta 125cc siffror inte, tänk om vi möter R1 gänget?!?!?! :p, nej men seriöst, vi fortsätter med sidan. MVH GUstaf TT
 

Xeizz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Umeå/Kalmar Norrlänning & smålänning på samma g
Hoj
KTM Freeride 350 -14 & Husaberg FS650E -04
spectre skrev:
nått i stil me ditt klistermärke skulle inte vara helt fel ;)

EDIT: det skulle vara rätt bra om man kunde fixa klistermärkena i olika färger.. en del har ju vita hojar, då passar svart text bäst men på tex min så skulle inte svart synas.

om nån orkar att ta bort allt blått (okey, jag är lat) så blir det en tuff logga...

Solid, vadå blå vit? jag har inte haft en blå vit tzr.. :va
 

Bifogat

  • 125.JPG
    125.JPG
    12.9 KB · Visningar: 43

Solid snake

Guest
Dizzy skrev:
om nån orkar att ta bort allt blått (okey, jag är lat) så blir det en tuff logga...

Solid, vadå blå vit? jag har inte haft en blå vit tzr.. :va


Ja, det var en blå vit tzr som logga.
 

boOz

Miton till SALU! PMa för mer info.
Gick med
29 Jul 2003
Ort
Stockholm (Sollentuna)
Hoj
Cagiva Mito Evo -99
Dizzy skrev:
om nån orkar att ta bort allt blått (okey, jag är lat) så blir det en tuff logga...

Solid, vadå blå vit? jag har inte haft en blå vit tzr.. :va

Den där var inte fel, alternativet är att vi trycker upp munktröjjor som alla har istället så slipper man sätta klistermärken på sin hoj vilket jag tror vissa ogillar? Jag tar iaf lätt på mig en typ svart munktröjja med vår logga över racestället! :D MVH Gustaf TT
 

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Ort
Lite åt vänster sen åt helvete
Hoj
50x12
Dizzy skrev:
om nån orkar att ta bort allt blått (okey, jag är lat) så blir det en tuff logga...

Solid, vadå blå vit? jag har inte haft en blå vit tzr.. :va


den där vart jävligt snygg... nej ingen jävla tzr på loggan.. ta dom där ögonen i en annan färg det borde väl inte vara så svårt för den som kan ps?
 

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Ort
Lite åt vänster sen åt helvete
Hoj
50x12
Kom ihåg, när ni skickar iväg ansökan om medlemskap skriv utförligt och nogrant så Booz och Bojje slipper sitta och rätta stav fel, skriv hur gamla ni är vad ni heter , vart ni bor vad ni åker på, drevning, toppfart, antal hk och om ni har en bild på hojen så skicka den till dom, sen om nån kunde komma på ett förslag hur man ska ge pengarna till klubben vore det jävligt bra! mvh
 
Nyheter
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Top