MotoGP - Spanien - Jerez

Jag måste säga att jag tycker Lorenzo blivit en mycket intressantare person intervjumässigt.
Sådär brutalt ärlig och rak, inte bara de försiktiga och lite sterila inte-reta-någon-sponsor-flosklerna.

Han har också blivit MYCKET mer ödmjuk, inte alls den bortskämda pojkspolingsattityden han har haft tidigare. Tror fortfarande att Jorge kommer lyckas nå framgångar med Hondan, återstår att se om den blir lika hög som med Ducati på slutet.

Johann Zarco låter meddela att KTM-en har "fucking shit chassis" och är "fucking shit controlling power". Klart det inte går så bra då.

Johann Zarco låter meddela att KTM-en har "fucking shit chassis" och är "fucking shit controlling power". Klart det inte går så bra då.

KTM Har väl låtit veta att man är lite besvikna också.
Zarco har väl hållit igen ganska länge ändå.

KTM Har väl låtit veta att man är lite besvikna också.
Zarco har väl hållit igen ganska länge ändå.

Yep.
’KTM chief Stefan Pierer says Johann Zarco’s adaption to the team has been “a big disappointment”‘
Låter ännu värre på tyska, ”eine grosse Enttäuschung
http://m.speedweek.com/motogp/news/142775/Stefan-Pierer-Zarco-ist-eine-groc39fe-Enttaeuschung.html

Dock är det nog ändå Zarco som har mest rätt här, KTMen verkar bara prestera när man kör på hörntänderna. Iofs Oliveira då som motpol till det.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show