Panelkontakt till jordkabeln på svetsen

bosse-l

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Aug 2016
Ort
Överkalix
Hoj
Kompressormatad Honda CB250N, Triumph Thruxton 900 -13, Kawasaki KLR650 -99, Suzuki GSX750ES -83, Honda CB400N-82, Honda CB250N -79, Honda CB250N -81
Nån som vet var man kan hitta en chassiekontakt till jordkablen till svetsen? Jag hittar bara honkontakter för kabel ingen för chassi, panelmontage, det är en panelkontakt till dessa hanar som jag söker http://8291.shop.textalk.se/svetstillbehor/kabel-kontakter-kopplingar/kabelkoppling-dix-35-70mm-hane.

Har försökt googla på allt möjligt men hittar inget, tänkte sätta en sån kontakt på migen så jag då kan jag låna den grova jordkabeln från pinnsvetsen om jag vill ha en längre jordkabel och sen har jag också en kortare kabel som jag tänkte ha i svesten.
 

bosse-l

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Aug 2016
Ort
Överkalix
Hoj
Kompressormatad Honda CB250N, Triumph Thruxton 900 -13, Kawasaki KLR650 -99, Suzuki GSX750ES -83, Honda CB400N-82, Honda CB250N -79, Honda CB250N -81
Jag är nog bättre än du på att googla :hihi
https://engweld.co.uk/category/welding-cable-accessories
Inte lika sexigt, men varför inte bara sätta en kabelhona på migen ett par decimeter ut, och sen en hane på den avklippta kabeln?

För att jag lider av nån störning att göra saker snyggt och ordentligt, skulle ju funka lika bra med en hona på kabeln men det ser ju ut amatörmässigt och jag skulle reta mig på det ;);)

Får dock inte länken att funka.
 
Nyheter
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Top