Tack!!!

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Ort
Tyresö
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
Hej "folks" :krama

Usch vad jag mår illa nu. Ställa in hojen så att den går i stå över vintern. Hade önskat att jag bodde i sydligare trakter så att man kunde köra året om, men... Kanske skulle det inte bli lika underbart och efterlängtat när väl våren och förhoppningarna infinner sig i det fallet?

Till dess våren nalkas önskar jag er en fröjdefull jul! Nä, men julen kommer och barnen ska tindra i ögonen (jag är inte bitter, lite kanske då jag vill köra hoj!)....

Hoppas på återseende nästa år 2019. Tack för mig nu och ta hand/vara om er!

/PeterDeleter
 

DampKid

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2017
Ort
Kunglig huvudstad
Hoj
Många Hyndor
Tack själv, Peter! Inte minst för alla hojrundor du försökt sy ihop under året. Själv kommer jag inte ställa in alls, hur jäkla mörkt, kallt och dystert det än känns nu. I Stockholm är det trots allt, i runda slängar, körbart 11 månader om året, även om det inte precis är något big time sommarnöje, jämt...

I år har jag tänkt köra min lilla 321-kubiks Yamaha MT-03, även om jag misstänker att den kanske mest kommer stå och slira. Liiite för hetsigt temperament, tror jag? Men, those who lives, will see. Hojlivet är kort. Löjligt kort, om man inte tänjer lite på säsongen och kör då det faktiskt går att köra, d v s även under den mörka, Dart Vader-årstiden...IMG_0978.JPGIMG_0970.JPG
 
Last edited:

RWN

Sporthojsnörd
Gick med
14 Nov 2013
Ort
I Skogen
Hoj
Honda VTR Firestorm 02 & Aprilia tuono 1100 V4
Slutar internet fungera när du ställer undan cykeln?:va

Jag misstänker att "PeterDeleter" ska gå in i vintersömn läge för att spara energi till våren:) Vi lär nog inte se honom förrän i mars igen:(
 

notrightrider

I see you...
Gick med
17 Sep 2012
Ort
Halland
Hoj
Pick a number.
Nu har jag gjort så att jag kan se fram emot köra hoj framöver och inte bara gnälla att säsongen är slut. Måste få in stålar byta däck etc. till kommande säsong. Gjort detta för att överleva på två hjul :) Länk nedan:

https://www.blocket.se/stockholm/Uthyres_med_radhuskansla_Bollstanas_82004017.htm?ma=1

Säger en del om bostadsmarknaden i Stockholm när man kan hysta in en plojbild som lär skrämma bort hälften av de intresserade - och ändå få hyra ut till ett pris som övriga landet bara kippar efter andan till.

Absolut inte illa ment, TS - bara en reflektion över hur skevt landet ligger.
Lycka till med uthyrningen!
 
Nyheter
Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Top