Idé ang Kina-paket

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Nån här som brukar tjöpa buttpluggs träda fram och ge råd om vilka buttpluggkit tar upp mest plats per krona?

Rent praktiskt så får man ju häcken full med bara en, men jag förstår vad du menar...

Blomkrukor i plast är det största/billigaste jag har hittat hittils, men jag hoppas fortfarande hitta en säljare av färdiguppblåsta badbollar
 

erikn

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Jul 2013
Ort
Tumba
Hoj
Yamaha XJ 900 -85
Hade lite strul med betalningen så beställningen blev inte gjord förrän igår kväll. Idag fick jag sms från DHL att ett paket var på väg. Kollar jag spårningen så står ursprung Hong-Kong. Vi får se när det dyker upp, kommer det den här veckan är det mitt snabbaste kina-paket någonsin.
 

piece

Stöddig
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Närke
Hoj
Ducati 748
Hade lite strul med betalningen så beställningen blev inte gjord förrän igår kväll. Idag fick jag sms från DHL att ett paket var på väg. Kollar jag spårningen så står ursprung Hong-Kong. Vi får se när det dyker upp, kommer det den här veckan är det mitt snabbaste kina-paket någonsin.

Räsersnabb buttplug?
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Den kommer ju han och få hem , DHL is da shit fast det kostar extra.

Vill ni skänka buttplugs till förortsÖrebroare som jobbar i centralen så måste ni köra vanlig snigelfrakt
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Jag hämta en komradio nyss , otullad och omomsad.:tummenupp

Nu har jag betalat en avgift men det lär dröja innan man får den grejen om dom antställda inte snor den.
En annan komradio har jag beställt i februari , den har anlänt till Sverige för nån vecka sedan men den komer jag
och claima hos paypal med hänvinsning till att den kommer jag att få nån gång i augusti när jag är i Alaska eller så om man räknar med nuavarande lhanteringstider.

Så det är säkert en del här som skall överväga och inte betala postnordavgiften för en grej om ni skall resa bort om några månader typ semestern:D - då förlorar ni allt
 

erikn

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Jul 2013
Ort
Tumba
Hoj
Yamaha XJ 900 -85
Räsersnabb buttplug?

Äh. Var ju fel paket jag fick avisering om. Fick mail om det några dagar senare från fabriken, har beställt ett stort antal pryttlar enligt min spec. så det blev direkt av fabrik. Får se vad det blir av det, är värt några tusenlappar.
 
Nyheter
Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Top