Nyhet: Sporthoj.com åter till hojåkarna!

Status
Ej öppen för fler svar.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Har gett hintar att nått nytt ska hända 2016. ;) Nu är det officiellt!

Och nedan följer nyheten från Motorrad: http://motorrad.se/?nid=2170

medium_2170_IMG_5953.JPG


Gerry Nordström, Johnny Cedergren och Tomas Lofterud ansvarar nu för sporthoj.com

Nyheter | Publicerad: Idag | Tomas Lofterud
Sporthoj.com åter till hojåkarna!

Från och med idag så är sporthoj.com tillbaka hos ägare som är helhjärtade motorcyklister. Motorrad Nordic AB köper sporthoj.com av Egmont Publishing, och samtidigt tar grundaren och webbmastern Johnny Cedergren återigen en mer aktiv roll i skötseln och vidareutvecklingen av siten. Delägarna Gerry Nordström och Tomas Lofterud har båda jobbat i många år med motorcykeltidningar och sajter. ”Vi är ju alla tre i grunden genuina motorcyklister som har det som en viktig och naturlig del i vår livsstil, sporthoj.com har de senaste 15 åren varit den största siten med otroligt aktiva och engagerade medlemmar. Så vill vi att det skall vara även fortsättningsvis!”

Sajten kommer att med varsamma händer utvecklas och moderniseras, men utan att tumma på kärnan i verksamheten, forumet. Det är ju Ni alla medlemmar som gör sporthoj.com till vad det är!

Så framöver kommer det ske lite småförändringar till det positiva tycker jag. Webshop för SH-kläder t.ex som många efterfrågat i flera år. Sajten ska bli mer responsiv så den fungerar mobilt. Designmässigt händer nog inte så mycket. Varför röra något som är bra! Tips i övrigt och önskemål mottages tacksam i denna tråd eller via PM.

:yoparty
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Kul! Grattis Swedie, Lofterud, Gerry mfl!
 
Last edited:

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
Hurra! :banana



Kan vi få tillbaka den där lilla snabbikonen högst uppe i mitten nu? Den som blinkade och visade Gilla, Citat och PM. Nu vet jag ju inte när någon citerar mig och det gick så lätt att gå via den för allt viktigt. Snääällaaa...?
 

McQueen

Ny medlem
Gick med
11 Nov 2013
Ort
USA
Hoj
Triumph Bonneville
Kul! Grattis!

:)

Ser fram emot en striktare policy avseende nedvärderande inlägg som riktar sig mot kvinnor, homosexuella och invandrare. Idag verkar nästan vad som helst passera. Känns inte speciellt modernt.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Kul! Grattis!

:)

Ser fram emot en striktare policy avseende nedvärderande inlägg som riktar sig mot kvinnor, homosexuella och invandrare. Idag verkar nästan vad som helst passera. Känns inte speciellt modernt.

Nya moderatorer kommer till i veckan som får ge det ett försök att hålla reda på OT/OT2s diskussioner.
 

moddlaren

Guest
Va bra!!!! Kunde nu alla extremt skitnödiga viktigpettar försvinna från sporthoj Dom som lyckan lägga en mörk sorti över varenda tråd med lite roligt raljerande.
 

McQueen

Ny medlem
Gick med
11 Nov 2013
Ort
USA
Hoj
Triumph Bonneville
Va bra!!!! Kunde nu alla extremt skitnödiga viktigpettar försvinna från sporthoj Dom som lyckan lägga en mörk sorti över varenda tråd med lite roligt raljerande.
Den som hänger med i nyhetsrapporteringen och följer debatter i blandade medier har märkt att de som kallas för ”extremt skitnödiga viktigpettar” i kommentatorsfält och på diskussionforum är människor som står upp för anständighet.

Det mesta som har med motorcyklar att göra är underbart och roligt, men det har inte det minsta med förnedring och aggressivitet att göra.

Hoppas att motorrad kommer tillföra mogenhet och anständighet till det här forumet där det behövs.

:tummenupp
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Nu till det viktiga! Kommer man äntligen att kunna "gilla" sina egna inlägg nu?
 

Hadez

race.exe
Gick med
26 Apr 2006
Ort
Sollentuna
Hoj
Kawasaki ZX-10R -16
Jag tror och hoppas det här blir riktigt bra!

Och så hoppas jag på ett aktivt forum med högt i tak och med yttrandefrihet som ledstjärna. Även om McQueen tycker sånt är omodernt :zpy
 

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Ort
Malmö
Hoj
MT-07 -16
Va bra!!!! Kunde nu alla extremt skitnödiga viktigpettar försvinna från sporthoj Dom som lyckan lägga en mörk sorti över varenda tråd med lite roligt raljerande.

Den som hänger med i nyhetsrapporteringen och följer debatter i blandade medier har märkt att de som kallas för ”extremt skitnödiga viktigpettar” i kommentatorsfält och på diskussionforum är människor som står upp för anständighet.

Det mesta som har med motorcyklar att göra är underbart och roligt, men det har inte det minsta med förnedring och aggressivitet att göra.

Hoppas att motorrad kommer tillföra mogenhet och anständighet till det här forumet där det behövs.

:tummenupp

Jag tror och hoppas det här blir riktigt bra!

Och så hoppas jag på ett aktivt forum med högt i tak och med yttrandefrihet som ledstjärna. Även om McQueen tycker sånt är omodernt :zpy

Passa på att byta till gnällhoj.com en gång för alla också?

Grattis Swedie, hoppas det blir bra det här. Den klassiska forumkulturen är ju lite på utdöende men jag skulle hellre skjuta mig själv innan jag byter till plebbit eller kör bara FB.
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Tomas Lofterud

Avdankad murvel
Gick med
23 Jun 2005
Ort
Tokhult
Hoj
Triumph Sprint 900 -98, Honda Transalp -99, Yamaha FZ1 -07, Triumph Bonneville -65, Yamaha XT660R 2007
Framför allt ska jag införa ett filter så jag inte ser ut som en trind gris...
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 &#8211;...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

&#8221;och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top