Igår hände det.....

FSN

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696 -10
På hemväg från jobbet och jävligt bråttom till doktorn för ett pollenallergirecept (helvete vad insnorad min hjälm är).

Mycket trafik och det kryper fram så jag drar lite försiktigt mellan filerna. Längst fram i högerfilen vid ett rödljus står två skinnvästar med farliga märken på ryggen.

Glider upp på mittlinjen och fäller ut högerhanden i en liten försynt hälsning. Inte helt oväntat är det två stoneface som glor tillbaka i tre sekunder för att sen helt synkroniserat titta framåt på ett imponerande drygt sätt. Har dom internutbildningar på sånt?

Den ena tofsvipan varvar sin HD lite och det bluddrar på bra. Nu är det förvisso en baby-Ducati jag fjantar runt på men den väsnas imponerande bra så jag brölar tillbaka lite och då händer det.

Ett stoneface men den andra drar på ett fet-smile och jag får tummen upp. :tummenupp
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Ett ordentligt motorbröl kan smälta de hårdaste av outlaw!
 

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Gävle
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
Du hade nog inte fått samma respons om du varvat upp en rad4. =)
 

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
:D

"Inte helt oväntat är det två stoneface som glor tillbaka i tre sekunder för att sen helt synkroniserat titta framåt på ett imponerande drygt sätt. Har dom internutbildningar på sånt?"

Hahaha - Underbart skrivet.............Vi är nog många som sett det, men inte kunnat förklara/klä det i ord - Men du klarade det :tummenupp
 
Last edited:

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
FSN:
Jag förstår att han inte kunde hålla sig. Den låter bra fint, din hoj... :tummenupp
 

FSN

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696 -10
FSN:
Jag förstår att han inte kunde hålla sig. Den låter bra fint, din hoj... :tummenupp

Ja det gör den förvisso. Bara lite rädd att killens polare hugger av nåt finger, skjuter han i knäna och tar bort hans klubbrelaterade tatueringar med gasolbrännare för att han föll utanför ramen.
 

Brink_of_Sweden

All.Cops.Are.Bastards
Gick med
27 Jan 2005
Ort
Somewere...
Hoj
Yamaha YZF R1 -08
Ingen ovanlig behandling det där...har sj hängt ut handen till ca: 20st i kortege körning...ingen hälsade...förutom sista killen...:fakta
 
Nyheter
Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Top