Byte ramverk, idag!

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
Den togs väl bort av en anledning den där. Det var lite dubbelt att ha en ikon i mitten, samtidigt som de till höger. Den i mitten blinkade väl aldrig om jag minns rätt?

Eller är det snarare snabbheten att se vem som citerat du eftersök?

Då kanske jag kan lösa det så när man håller över den blinkande ikonen att man ser en preview på senaste gillade inläggen (om något nytt finns). Låter rimligt?

Men japp, nu är det helg. Grillfest imorgon osv. Checkar ut :) Måndag fixar jag saker igen!

Det var egentligen två saker. Dels att få tillgång till allt via en ikon, men framför allt för att få ett enkelt sätt att se citerade poster. Vi har ju (och har haft) ikoner för pm och gilla som blinkar när det har hänt något, men vi har inte (och har inte haft) någon ikon som blinkar om vi har blivit citerade. Den lilla sammanfattande ikonen blinkade inte, men den visade om vi hade fått pm, gillats eller citerats i text när vi klickade på den, sedan kunde vi klicka på respektive inforad och komma direkt till den sidan. De tre saker jag har mest nytta av är citerad, gillad och pm:ad.

Trevlig helg! Njut! :hej
 

Henrik08

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2011
Ort
Hong Kong
Hoj
Duc Pantah-82, Duc 888-94, Apa/KTM, ZX10-09
Jag hinner tyvärr inte mer idag =/ fast med ungen idag.

Kvar är iaf att lösa följande:

- Kalender på startsidan
- Fler knappar / genvägar från profilsidan

Fyll gärna på med fler önskemål så tar jag det vid nästa tillfälle jag kan sitta med detta! :tummenupp

Ingen kalender ännu?

/Henrik
 

Henrik08

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2011
Ort
Hong Kong
Hoj
Duc Pantah-82, Duc 888-94, Apa/KTM, ZX10-09
I maj månad efterlyste jag kalendern som försvann i rambytet. Jag tycker den var skitbra eftersom den samlade alla bankörningar på ett ställe. Gratis för arrangörer att annonsera på gör ju att ingen vettig arrangör låter bli. Ett bra skäl för användare att gå in på sidan skulle ju kunna tänkas vara lönsamt. Annonsörer som annonserar för varandra kan ju inte vara hållbart i längden.

Jag fick detta svar i maj:
/

Planeringsmiss. Den skall åter. Den finns så länge här:
http://www.sporthoj.com/forum/calendar.php

Har planerna ändrats eller kan vi se fram emot en kalender för säsongen 2016?

/Henrik


PS: Det ligger fortfarande en reklamblaffa där kalendern ska vara.......
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Har fokuserat på annat. SH ska absolut få mer kärlek så snart jag bara har tiden.

Jag har iaf äntligen lyckats klaga mig till en uppgradering av hårdvaran! Hoppas det är lite plåster på såren.

På sikt vill jag inte bara fixa tillbaka gamla försvunna funktioner men även nya riktigt bra. Alla tips mottages. Betar sen av allt vartefter tid finns.
 
Nyheter
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Top