Köra lite bana i år?

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Här kommer ett litet axplock på bandagar och tävlingar som finns under 2014. Lättare att ha allting samlat under ett och samma tak. ;D


Väl mött!
 

Bifogat

  • KALENDER 2014.jpg
    KALENDER 2014.jpg
    104.7 KB · Visningar: 193

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Ort
L-A
Hoj
Ducce M1200
Förutom att stämma in i vad Världens Bästa Krille säger: Bankörning är för kärringar som inte vågar bomba på vanliga väger, så känner jag att jag behöver fråga en sak: måste du skriva med så jefla LITEN text:arsele
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Förutom att stämma in i vad Världens Bästa Krille säger: Bankörning är för kärringar som inte vågar bomba på vanliga väger.
Sa han som för något år sedan skulle satsa stort på ERF och köpte rejskittad R1:a... Vad hände? Gick den för fort för dig? Bättre att hålla sig på gatan där man kan skylla på att det faktiskt finns hastighetsbegränsningar? :tungan :blah :krama
 

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Ort
L-A
Hoj
Ducce M1200
Sa han som för något år sedan skulle satsa stort på ERF och köpte rejskittad R1:a... Vad hände? Gick den för fort för dig? Bättre att hålla sig på gatan där man kan skylla på att det faktiskt finns hastighetsbegränsningar? :tungan :blah :krama

Det var ju ingen som berättade att alla jäkla ERF styrningar och träningsdagarna låg på helger!!!
Och att man måste vara nykter. Har ännu inte fått ihop det där
 

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Kära du, årets ERF går den 24:e juli. En torsdag. Bara att fixa. Jag kan ställa upp med snabbhet till ditt lag om du vill. För om det någon gång fanns någon snabbhet i dig lär den ju vara borta vid det här laget. Och tyvärr har nog ingen en tidsmaskin så vi kan åka tillbaka till dagarna då du var 20.. Det borde väl bli.. 1845?

Det var ju ingen som berättade att alla jäkla ERF styrningar och träningsdagarna låg på helger!!!
Och att man måste vara nykter. Har ännu inte fått ihop det där
 

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Förutom att stämma in i vad Världens Bästa Krille säger: Bankörning är för kärringar som inte vågar bomba på vanliga väger, så känner jag att jag behöver fråga en sak: måste du skriva med så jefla LITEN text:arsele

Och argumentet att man inte vågar bomba på vanliga vägar hade ju varit giltigt. Om man hade bombat över huvud taget. Och då menar jag inte hjärnceller med alkohol.
 

- Sebbe -

Tidsoptimist...
Gick med
1 Nov 2009
Ort
Österut
Hoj
Specialized 20 gear
Oschersleben och/eller Assen låter lockande!

Sen verkar det som att man ska fira nationaldagen i Småland...
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Hoppas vi får se dig på några av dessa trevliga bandagar :7peta
På Sydskanesemse, givetvis. Övriga, tveksamt då jag är borta alldeles för mycket i veckorna på grund av jobb. Efter juli så blir det mycket begränsat då familjen utökas med en liten knådd. :rullandeu
 

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Ort
L-A
Hoj
Ducce M1200
På Sydskanesemse, givetvis. Övriga, tveksamt då jag är borta alldeles för mycket i veckorna på grund av jobb. Efter juli så blir det mycket begränsat då familjen utökas med en liten knådd. :rullandeu

Grattis:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp
Fast vilken tur att Tingeling é så ekonomiskt byggd, annars hade ni snart fått tjacka en familjebuss:va
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Grattis:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp
Fast vilken tur att Tingeling é så ekonomiskt byggd, annars hade ni snart fått tjacka en familjebuss:va
Va? Nää, vi är tre och blir fyra, inget konstigt med det. Dottern har egen bil.
Nu ska man bara skapa några luckor i kalendern så man kan få färdigställt hyndan till säsongen. Verkar mörkt när jag tittar i den just nu :(
 

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Ort
Mörarp
Hoj
R1 2016
På Sydskanesemse, givetvis. Övriga, tveksamt då jag är borta alldeles för mycket i veckorna på grund av jobb. Efter juli så blir det mycket begränsat då familjen utökas med en liten knådd. :rullandeu

Grattis !! när exakt e det dags då ? dåligt planerat, skulle ju varit när snön kommer :p
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Grattis !! när exakt e det dags då ? dåligt planerat, skulle ju varit när snön kommer :p
Tack Henke! Tja, vissa saker är svåra att planera, särskilt när cancer kommer in i bilden. Det fick bli som det blev och vi är jätteglada! I början av juli är det dags. :banana
 

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Ort
Mörarp
Hoj
R1 2016
Vafan. Har jag missat något? Eller har jag bara glömt. Vem av er har fått cancer? Tråkigt att höra iaf. Hoppas det går bra trots allt. Ni har ju nått att se ifram emot. Vet ni vad det blir? Pojke eller flicka?
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Tingeling fick samma cancer som BT hade, i sköldkörteln. Det tog två operationer, två radiojod behandlingar och lite drygt två år att bli av med. Ställer till det lite i "planeringen".
Vi försökte ta reda på det i veckan men den lille krabaten höll händerna för skrevet (det blir säkert en flicka, en kille hade flashat) så vi kunde inte få reda på det. Två armar, två ben, tio fingrar, tio tår och allt annat på plats och vi bryr oss egentligen inte. Det blir vad det blir. :)
 

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Helsingborg.
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
På Sydskanesemse, givetvis. Övriga, tveksamt då jag är borta alldeles för mycket i veckorna på grund av jobb. Efter juli så blir det mycket begränsat då familjen utökas med en liten knådd. :rullandeu


Vafan.... Gör inte folk annat än att Knulla???

Fattar ni inte vad det påverkar samhället negativt,, VAB, Mammaledighet, Pappaledighet, Snorande små mobila smitthärdar, Ammande mammor med hängbröst på fiken, och pappor som slutar köra hoj....

Man kan bli förbannad för mindre.. SKÄRP TILL ER och använd skydd!!
 
Nyheter
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Top