Var kan man köpa en riktigt saftig slangbella?

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Well, nu är du ju inte riktigt van vid storstan eftersom du bor på landet, mjölk-kAnna.

Jag har två dövstumma homosexuella grannar vägg-i-vägg som för ett jävla liv, tjejen ovanför är nymfoman och knullar så rutorna skallrar, grannen i dörren mittemot är alkoholiserad och dessutom hörselskadad så han gapar rätt friskt.
Sen har vi pundarna som sitter på innergården och vrålar på nätterna, och alla festprissar som fortsätter hemma när puben har stängt.

Åsså måsarna....

Å trafiken, Googla på "trafik" lantis.


:rofl Jag vet att ni har storhetsvansinne, men jag övade lite i Göteborg.
För övrigt borde du inte höra några måsar om dina grannar för sådant liv. :fakta


Du vet att det finns fåglar på landet också va? Kanske ett studiebesök skulle vara på sin plats. Det år många storstadsmänniskor som uppskattar att klappa en ko :tungan

Du förklarar just varför landet är det rätta. Varför envisas med att bo i den stora och ack så stygga staden?
Den gör ju dig illa :död


:såjaponken Se så. Bjud på dig själv :)
 

sportbike

ond
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
avverkat 50+
:rofl Jag vet att ni har storhetsvansinne, men jag övade lite i Göteborg.
För övrigt borde du inte höra några måsar om dina grannar för sådant liv. :fakta


Du vet att det finns fåglar på landet också va? Kanske ett studiebesök skulle vara på sin plats. Det år många storstadsmänniskor som uppskattar att klappa en ko :tungan

Du förklarar just varför landet är det rätta. Varför envisas med att bo i den stora och ack så stygga staden?
Den gör ju dig illa :död


:såjaponken Se så. Bjud på dig själv :)

Jag klappade en ko en gång.
Den hette Anna.

På riktigt.
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Aa, den var mjuk och sa mu.
Som en tjej, typ.

Jag säger ju det. Vilken lycka. Att få klappa en ko som heter Anna och låtsas att du fått klappa en tjej.
Så sött.
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Well, nu är du ju inte riktigt van vid storstan eftersom du bor på landet, mjölk-kAnna.

Jag har två dövstumma homosexuella grannar vägg-i-vägg som för ett jävla liv, tjejen ovanför är nymfoman och knullar så rutorna skallrar, grannen i dörren mittemot är alkoholiserad och dessutom hörselskadad så han gapar rätt friskt.
Sen har vi pundarna som sitter på innergården och vrålar på nätterna, och alla festprissar som fortsätter hemma när puben har stängt.

Åsså måsarna....

Å trafiken, Googla på "trafik" lantis.
Vart bodde du nu igen? :va
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Flytta och flytta, men man kan ju alltid bjuda in sig på en :fika hos grannen. :)
I mitt hus finns bara ryssar & alkoholister. :(

Då kan ju du byta bostad med Barbie en natt så han får sova ut.
Han verkar lite tärd :tungan
 

Geggamoja

#13
Gick med
12 May 2009
Ort
Stone Island
Hoj
Ducati Fika Racer
Du har inget luftgevär? Mindre kraft och enklare sikte.

Du vet de där oldschool-luftgevären man skjuter små pilar med? Jag råkade skjuta en sån pil rakt i huvudet på en mås när jag var liten. Den kunde fortfarande gå men det såg väldigt konstigt ut, den stapplade liksom. Sen slog min far ett vedträ i huvudet på den, då slutade den gå.
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Du vet de där oldschool-luftgevären man skjuter små pilar med? Jag råkade skjuta en sån pil rakt i huvudet på en mås när jag var liten. Den kunde fortfarande gå men det såg väldigt konstigt ut, den stapplade liksom. Sen slog min far ett vedträ i huvudet på den, då slutade den gå.


Slog han det i huvudet på dig efteråt? :3freak :smasha
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Well, nu är du ju inte riktigt van vid storstan eftersom du bor på landet, mjölk-kAnna.

Jag har två dövstumma homosexuella grannar vägg-i-vägg som för ett jävla liv, tjejen ovanför är nymfoman och knullar så rutorna skallrar, grannen i dörren mittemot är alkoholiserad och dessutom hörselskadad så han gapar rätt friskt.
Sen har vi pundarna som sitter på innergården och vrålar på nätterna, och alla festprissar som fortsätter hemma när puben har stängt.

Åsså måsarna....

Å trafiken, Googla på "trafik" lantis.


Det är något med somrarna alltså. Folk super och brölar och bonkar med rutorna öppna och skriker för fullan hals. I jämförelse är kanske måsarna en baggis?
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 &#8211;...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

&#8221;och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top