Var kan man köpa en riktigt saftig slangbella?

350

Bannad
Gick med
9 May 2013
Ort
linköping
Hoj
benelli 750sie
fodre måsen med korvbröd med tabasco på lovar den inte återvänder..... billigt och bra
 

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
Innom en 5krona på 80m me mej som usel skytt, duger nog te mås oxå om de krisar...

Uploaded with ImageShack.us
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Annars har jag några gamla gummin du kan få. Bara att rigga upp i en förvärvad grenklyka :näsblod
 

sportbike

ond
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
avverkat 50+
Ska inte måsar börja röra sig söderut snart, nu har han fått sällskap av en till som också vill bo på samma skorsten :mad:
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Ska inte måsar börja röra sig söderut snart, nu har han fått sällskap av en till som också vill bo på samma skorsten :mad:


Du kanske är "Mannen som talar med måsar" :rofl
De kommer nu att samlas för att få ta del av din oändliga visdom.
Sätt dig på skorstenen nu så de får en chans. Bjud på dig själv lite :7peta
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Du är välkommen att låna min kvart i en vecka, ska bli kul att se dig gå till jobbet och snubbla på påsarna under ögonen !

:arsele Jag har fördelen att jag kan sova om de spränger våningarna över, under och vid sidan om.
Inga problem Barbie. Vi kan byta när som. Det jag funderar över är hur nöjda dina arbetskamrater kommer att vara med min insats :va
 

sportbike

ond
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
avverkat 50+
:arsele Jag har fördelen att jag kan sova om de spränger våningarna över, under och vid sidan om.

Well, nu är du ju inte riktigt van vid storstan eftersom du bor på landet, mjölk-kAnna.

Jag har två dövstumma homosexuella grannar vägg-i-vägg som för ett jävla liv, tjejen ovanför är nymfoman och knullar så rutorna skallrar, grannen i dörren mittemot är alkoholiserad och dessutom hörselskadad så han gapar rätt friskt.
Sen har vi pundarna som sitter på innergården och vrålar på nätterna, och alla festprissar som fortsätter hemma när puben har stängt.

Åsså måsarna....

Å trafiken, Googla på "trafik" lantis.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 &#8211;...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

&#8221;och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top