RSV4 -Tråden

Lam-Kaka

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2004
Ort
Jämtland
Hoj
Mille Delux
Iom att det var honom jag köpte cykeln av så var det såklart honom jag hörde med först :tummenupp

99% säker på att han har de delarna som saknas, och jag tror att det är orginal stödet också...där imot så ser vänster styrände sitta löst på bilden..men jag kan ha fel.
 

Whiskey

Medlem
Gick med
23 Mar 2011
Ort
Västerhaninge
Hoj
Brittisk Trepip, Österikiskt äventyrsmonster
99% säker på att han har de delarna som saknas, och jag tror att det är orginal stödet också...där imot så ser vänster styrände sitta löst på bilden..men jag kan ha fel.

Är tveksam om det är orginal för om man söker på bilder från samma årsmodell så har de ett böjt stöd, medans det jag fick är helt rakt. Dessutom är det ett litet glapp i det som jag tror inte borde finnas där.
Menmen, det kommer lösa sig det här också.

Angående styrändan så är det handtaget som flyttats innåt och skapat en glipa, ska åtgärda det när jag får tillgång till verktyg :tummenupp
 

Lam-Kaka

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2004
Ort
Jämtland
Hoj
Mille Delux
Är tveksam om det är orginal för om man söker på bilder från samma årsmodell så har de ett böjt stöd, medans det jag fick är helt rakt. Dessutom är det ett litet glapp i det som jag tror inte borde finnas där.
Menmen, det kommer lösa sig det här också.

Angående styrändan så är det handtaget som flyttats innåt och skapat en glipa, ska åtgärda det när jag får tillgång till verktyg :tummenupp

Det ska va en bricka på insidan av stödet där bulten går igenom, usa hojarna har ett annat stöd
 

Linusenen

Medlem
Gick med
17 Oct 2013
Ort
Trollhättan
Hoj
Aprilia Tuono 1100 Factory
Är tveksam om det är orginal för om man söker på bilder från samma årsmodell så har de ett böjt stöd, medans det jag fick är helt rakt. Dessutom är det ett litet glapp i det som jag tror inte borde finnas där.
Menmen, det kommer lösa sig det här också.

Angående styrändan så är det handtaget som flyttats innåt och skapat en glipa, ska åtgärda det när jag får tillgång till verktyg :tummenupp
Amerikanarna har böjt stöd. Vi i europa har rakt. Är samma på tuonon
Länk: http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=283055
 

Whiskey

Medlem
Gick med
23 Mar 2011
Ort
Västerhaninge
Hoj
Brittisk Trepip, Österikiskt äventyrsmonster
Hur brukar ni göra om ni ska transportera lås? Alltid haft det under sadeln förut, men det är så ont om plats där... Vart förvarar ni det, och vad för typ av lås använder ni?
 

Pär

Det var inte jag
Gick med
22 Sep 2003
Ort
Svenska Rivieran
Hoj
Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RS250 ,RD350-84
är inte riktigt så lång men jag är 185 och sitter väldigt bra , dock är kåpglaset väldigt svårt att komma ner bakom.
 

Gixxer 1000

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Ktm 690 enduro -15
Hur brukar ni göra om ni ska transportera lås? Alltid haft det under sadeln förut, men det är så ont om plats där... Vart förvarar ni det, och vad för typ av lås använder ni?

Det enda man får plats med är ETT kreditkort som man kan sticka ner mellan sladdarna... :) ha ha
Midjeväska kanske?
 

westsidee

Ny medlem
Gick med
27 May 2013
Ort
Kungälv
Hoj
2012 Aprilia Tuono V4R
Var försäkrar ni era rsv4:eek:r? Någon som har en Regnummer på en nyare Rsv4 RR?


Sent from my iPad using Tapatalk
 

Överhertiginnan

2Fast4You
Gick med
10 Mar 2015
Ort
-
Hoj
RSV4 RR 2018 1290 Superduke R 2014, Sporrebobber
Nu har jag äntligen hämtat hem pärlan och jäklar vad hon gick. Stor skillnad i gasrespons jämfört med 1290:n, mkt rappare och mer distinkt. Och ljudet är ju bara BRUTALT :yoparty:banana

13336007_853518894754604_6034419525296027587_n.jpg
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top