Video Ducati TV

Shootaz

Real men ride naked twins
Gick med
21 Sep 2007
Ort
göteborg
Hoj
Ktm Superduke 1290R -14. Yamaha R1 + Honda crf 250
Var du tvungen att lägga upp den där videon?:gnissla

Som att vinterångesten inte var stor nog innan... Nu lägger jag mig i fosterställning och väntar på våren.
 

Toyman

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Ort
Norr om fjorden
Hoj
BESLUTS-vånda...........
Det är ju som han säger:tummenupp, måste nog försöka..... pröva mera! Toyman
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Tänkte att vafaan, är det sol på knutstorp? Och däääääääääär kom regnet :D
 

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Ort
Vindö - Stockholm
Hoj
Bmw 850 adv
haha som vanligt tittar man efter om man kan hitta sin egen modell, och JA! Det gjorde man 2 ggr. :hihi både bra och dåligt att den är lite ovanlig...
Sen får man alltid samma klump i magen av att sitta här vid pissdatorn och veta att det är sån lång tid tills man får ta ut den igen..
:gråta
 

Jonas76

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2009
Ort
Haninge
Hoj
Ktm 950sm
Och jag syns till höger bakom han som fick prova på att köra med sport classic. Röd/svart ducce tröja.
 

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Ort
Vindö - Stockholm
Hoj
Bmw 850 adv
Och jag syns till höger bakom han som fick prova på att köra med sport classic. Röd/svart ducce tröja.

Nice nice! Kom att tänka på att han sa att den han körde har hyggliga stötdämpare? Är väll öhlins bak ändå va på sport1000? :D Dock inte fram vad det såg ut på den där.
 

Robnek

Proud member of Babados Racing
Gick med
20 Mar 2003
Ort
Borgo Panigale
Hoj
Ducce Panigale 1199-12,Ducce 1098S-08 banräser, Ducati 900SSie-98, Husaberg 450FE-10, BMW1000RR SEC Räser, Yamaha R1M
11-12augusti 2011
 

Robnek

Proud member of Babados Racing
Gick med
20 Mar 2003
Ort
Borgo Panigale
Hoj
Ducce Panigale 1199-12,Ducce 1098S-08 banräser, Ducati 900SSie-98, Husaberg 450FE-10, BMW1000RR SEC Räser, Yamaha R1M
Regnade satan dag 1, till råga på allt så hade en Ferrari dagen innan kört sönder sitt oljetråg och spridit ut all olja på banan. Regnet fördelade sen ut oljan så det vart en liten lowsider på första passet!
 

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati
11-12augusti 2011

Borde stämma rätt bra. Träffade ett välkänt ansikte tidigt i våras som berättade att han kraschat sin 1098 någon vecka tidigare. Eftersom man ser den i videon är det rätt uteslutet att det är i år förutsatt att hojen inte ersatts av ytterligare en 1098. Skulle i och för sig inte förvåna mig det minsta.

Hur som helst var det trevligt att se inslaget. Jag visste inte att man varit ute och filmat och sänt i tv. Bra reklam både för Ducati klubben och bandagar i övrigt. Kan säkert locka folk att ta både mc-kort och börja köra bana. Kul!
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Det där var ett riktigt bra program, synd att han inte valde nåt mer sportigt att testa på Knudan men sammanfattningen kan nog locka de som inte provat innan att ta ut hojen på banan.
 

Coolz1000

Snart är det vår igen!
Gick med
9 Jul 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -99
Hur många varv hinner man med duccen innan det är dags att renovera växellådan? :näsblod
 
Nyheter
Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Top