Varför röstar folk på Sverigedemokraterna?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Delar man med kostnaden på 19 flyktingar så är det nog vad det ligger på i genomsnitt.Tyvärr
Beräkningen är en sak, magkänslan är en annan.
Vill vi ens ha månggifte i Sverige? De kunde bo i en hangar i Märsta innan vi utvisar dem, de är naturligtvis inte flyktingar. Även om de vore det, Saltsjöbaden är ingen mänsklig rättighet.

Allt i denna story är bisarrt, inte undra på att våra grannländer använder oss som varnande exempel.

Vad ska fruarna jobba med? Hur mycket barnbidrag ska de få? Pension till hingsten om några år?

Vakna nu.

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
 

berserken

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 May 2006
Ort
Sjöbo
Hoj
GSX1400+Kawasakiz750ssssss
Beräkningen är en sak, magkänslan är en annan.
Vill vi ens ha månggifte i Sverige? De kunde bo i en hangar i Märsta innan vi utvisar dem, de är naturligtvis inte flyktingar. Även om de vore det, Saltsjöbaden är ingen mänsklig rättighet.

Allt i denna story är bisarrt, inte undra på att våra grannländer använder oss som varnande exempel.

Vad ska fruarna jobba med? Hur mycket barnbidrag ska de få? Pension till hingsten om några år?

Vakna nu.

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
Jo håller med .Vet att en kommun här i Skåne betalar 4600kr per dygn för en 17 årings boende på ett hem .Så det är många som profiterar på den här flyktingkrisen
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Jo håller med .Vet att en kommun här i Skåne betalar 4600kr per dygn för en 17 årings boende på ett hem .Så det är många som profiterar på den här flyktingkrisen
Vänligen använd citationstecken runt "flykting" tack. (MSM sätter det istället runt "krisen")

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Stulet rakt av från Facebook, ändå både briljant och relevant:

SVT ser det alltså som sin uppgift att gå ut och dementera en analt bokstavlig tolkning av ”fick” som ingen vettig människa gjort.
Härnäst i SVT förtydligar:
*Adolf Hitler* dödade inte sex miljoner judar.
Björn Borg *slog* inte John McEnroe i Wimbledonfinalen 1980.
Det *stormade* inte i Svenska Akademien under Rushdieaffären, (som inte heller var en byggnad där Salman Rushdie sålde livsmedel eller kläder).

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
 

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
En kvinna som arbetar på ett HVB-hem för ensamkommande barn och unga har stängts av.

Kvinnan utreds av polisen för att ha haft sex med en av flyktingpojkarna på boendet.

– Rubriceringen är våldtäkt mot barn, säger åklagaren Berit Andreasson.

...

De misstänkta övergreppen ska ha skett under våren men blev kända först i augusti, enligt en så kallad Lex Sarah-anmälan som kommunen lämnat in till Inspektionen för vård och omsorg, IVO. Det ska ha varit pojken själv som berättade för en annan i personalen om att han haft sex med kvinnan vid flera tillfällen vilket han uppges ha mått mycket dåligt av i efterhand.

När han sa nej till fler samlag ska kvinnan ha försökt utöva påtryckningar på honom via sms och Facebook, enligt kommunens Lex Sarah-anmälan.

...

Enligt kommunens Lex Sarah-anmälan har nu både pojken och kvinnan förhörts. Pojken ska också ha uppgett att fler pojkar utsatts och att ledningen för boendet känt till missförhållandena under två månaders tid.

En svensk kvinna som tagit emot ensamkommande i sitt hem åtalas nu för våldtäkt mot barn efter att ha haft sex med en pojke som påstår sig vara 14 år. Men kvinnan försvarar sig med att det misstänkta offret egentligen var äldre, skriver Sveriges Radio.

Enligt åklagaren var pojken under 15 då kvinnan genomförde flera samlag med honom mellan den 6 och 7 juni 2016 i sitt hem i Kristinehamn.

Kvinnan, som är svensk, har fungerat som fosterfamilj åt flera barn.

Inte direkt första gången man läser om vad som pågår på batikhäxornas asylbordeller. Mörkertalet lär ju vara enormt. Att sexuell attraktion är en bidragande faktor till varför många kvinnor är så positiva till importen av unga män från tredje världen är ju rätt så tydligt. Hade flyktingvågen bestått av unga polskor som påstod sig komma från Syrien som svenska män fick ta för sig av på skattebetalarnas bekostnad så hade nog många hjärtan inte varit lika öppna som idag.

http://www.expressen.se/gt/kvinna-pa-hvb-hem-utreds-for-valdtakt-pa-flyktingpojke/

http://www.friatider.se/kvinna-hade-sex-med-flyktingbarn-talas-f-r-v-ldt-kt
 

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
Sexualbrott av utlänningar präglar tyska valspurten

En rapport om sexualbrott begångna av utlänningar har blivit en känslig fråga i slutspurten av valrörelsen i Tyskland. I delstaten Bayern har övergrepp och våldtäkter ökat kraftigt, och utlänningar och asylsökande finns i flera fall bland de misstänkta gärningsmännen.

...

Gruppvåldtäkt på 16-åring

Flera enskilda fall har uppmärksammats i tyska medier. Förra fredagen våldtogs en 16-årig flicka i Bayern av flera män, de misstänka är från Afghanistan. I staden Rosenheim våldtogs en kvinna när hon var ute för att jogga i en park, den misstänkte är en man från Nigeria som fått avslag på sin asylansökan.
Kraftig ökning

Inrikesministeriet i Bayen säger att antalet anmälda sexuella övergrepp och våldtäkter under första halvåret 2017 ökade med nästan 50% jämföt med första halvåret 2016, från drygt 400 till 685. Bland de misstänka gärningsmännen är en ”oproportionerlig andel” utlänningar, alltså många är utlänningar. Till skillnad från svensk statistik så anges nationalitet i flera av de tyska delstaternas brottsstatistik.

Anmälningsbenägenheten verkar ha ökat i Tyskland också.

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/fragor-om-sexualbrott-praglar-valspurten-i-tyskland
 

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
En 27-årig man döms till ett års fängelse för att ha sparkat en kvinna medvetslös sedan hon protesterat mot han tagit hennes cykel.

...

Han sparkade till kvinnan och av sparken ramlade hon in i en vägg. Sparken måste ha träffat i magen. Efter att kvinnan rest sig upp sparkade han henne så att hon föll handlöst till marken och låg kvar där avsvimmad med magen mot asfalten. Mannen stämplade därefter kvinnan i huvudet med ena foten.

...

27-åringen, som inte är svensk medborgare men för tillfället bosatt i Höörs kommun, har i polisförhör påstått att han tidigare haft en relation till kvinnan och att han lånat ut pengar till henne för köp av en cykel – något kvinnan helt tillbakavisar.

...

Åklagaren hade yrkat på att 27-åringen skulle dömas för grov misshandel men Lunds tingsrätt anser inte att den är tillräckligt rå och hänsynslös för det utan klassar den som misshandel av normalgraden, dock en ”mycket allvarlig” sådan.

Misshandel av normalgraden. Ja, i det nya muslimska Sverige så är det här fullt normalt. Härligt med kulturberikning.

www.skd.se/2017/10/11/sparkade-kvinna-medvetslos-i-cykelbrak/
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Man får göra vad man kan, alla kan göra något. Eller flytta. Eller både och

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Extremsossen i bekantskapskretsen delade ett inlägg om en händelse som utspelade sig för sex år sedan, en Sverigedemokrat som kallade ett gäng afrikaner för "Jävla aphelveten" för att de brände en kvinna beskylld för att vara häxa på bål. Jag i min tur delade en händelse som utspelade sig för fyra år sen, en sosse som kallade en busschaufför för "jävla blatte" för att han ville titta på biljetten. Extremsossen skyllde det faktum att han inte uppmärksammat denna händelse på att han "inte läst HD på sex år". Länkade då till sju andra nyhetsmedia som också skrivit om händelsen. Blev direkt påhoppad av ett gäng sossar som skrek att "SD är nazister i kostym, titta bara så många kriminella de har i det där partiet!" och räknade upp en sex-sju namn. Jag delade då en lista med namn på rödgröna politiker som dömts för diverse brott, alltifrån våldtäkt mot barn och misshandel till förskingring och urkundsförfalskning, ca 70 namn. Det blev tyst.

Jag vet kanske inte varför folk röstar på SD, men jag vet varför jag själv inte röstar på sossarna.
 

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
Jag vet kanske inte varför folk röstar på SD

Därför att man röstar på det parti som man tycker för den bästa/minst dåliga politiken, inte på vilka man vill fira julafton med. Det här fattar dock inte den känslostyrda vänstern så därför kommer dom ständigt dragandes med hur osympatisk den ena eller den andra partimedlemmen är.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Någon som inte genomskådat #Metoo kampanjen ännu?

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top