Inte igen: Hela&Rena?

Sandis 1000

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Gixxer k3
Det var en svart hoj. Såg ut som en gixxer men är inte säker, men svart var den. Stod uppställd uppe vid ljuset.
 

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati
Hade den dekaler? Låter nästan som hojen jag såg som drog vid ett trafikljus nere i stan när jag startade den där tråden för någon vecka sedan.
 

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Ort
L-A
Hoj
Ducce M1200
Hade den dekaler? Låter nästan som hojen jag såg som drog vid ett trafikljus nere i stan när jag startade den där tråden för någon vecka sedan.

Den svarta gixxer 1000 med förare utan ställ, som jag körde precis bakom och sidan om, genom hela stan, utan att han märkte ett smack. Hmm
 

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati
Den svarta gixxer 1000 med förare utan ställ, som jag körde precis bakom och sidan om, genom hela stan, utan att han märkte ett smack. Hmm

Tycker det verkar vara rätt många ljusskygga individer som råkat ut för uppseendeväckande incidenter på sistone med motorcyklar. De där grabbarna jag såg tillhörde mest troligt den kategorin förare och det skulle inte förvåna mig om de min flickvän såg tillhörde samma falang. Det är trots allt en mindre klick som förstör ryktet för oss övriga. Jag gick in på Flashback tidigare idag och läste tråden där. Killen som körde ihjäl 70- åringen var ju heller inte direkt någon person med fläckfritt förflutet. Börjar bli riktigt trött på den här typen av människor. Helt seriöst. Mår illa när jag ser dem körandes i trafiken. Man vet att det bara är en tidsfråga innan de ställer till med något.
 

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati
Intressant läsning!

Brukar gå in och titta på Flashback ibland när den här typen av saker dyker upp. Man får verkligen sålla vad man tar in för information. Men ofta finns det någon som känner någon eller vet lite mer som de gärna skvallrar om på det forumet. Skulle dock aldrig få för mig att lägga upp en användare där för att delta FB användarnas spekulationer.

Det står egentligen inte så mycket i just det här specifika fallet, men tillräckligt för att man ska få mer kött på benen vad det handlar om för individer.
 
Nyheter
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Top