Bio TT3D cloaser to the edge med Guy Martin nästa onsdag 29/8 i söråker.

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Timrå
Hoj
zx10r
Nästa vecka går det en film om Guy Martin som verkar klart sevärd, bokar man genom Northbike så kostar biljetten ynka 35 pix.

Några som är intresserade att käka någonstanns och kolla på filmen som startar 19:00?
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Surt att man inte bor i närheten av erat område, men kan inflika att filmen/dokumentären är helt fucking awesome :tummenupp
REKOMMENDERAS STARKT att ses, skulle kunna lägga mer än dubbla 35 kr för att få se den på bio :)
 

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Ort
Sundsvall/Kovland
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Låter som en bra idé undertecknad och grabben dyker upp. Vart äts det? Kanske finns ett degställe i Söråker.
//Micke
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Så jävulskt bra grejer, att inte SF plockade upp den här över riket är skandal. :hihi Ni som kan, gå och se den, två ggr. :mattias
 

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Ort
Sundsvall/Kovland
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Borde bli bra det, ses. Men rimligtvis borde flera vara intresserade. Nä just ja det är säkert Dallas eller nåt bra på tv då:7peta
 

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Ort
sundsvall
Hoj
MOTO-GUZZI V100
kanske kommer ;) få se hur det blir. vore roligt att träffa sporthojs dårar och kolla på en annan dåre ;)
 

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Timrå
Hoj
zx10r
Jag har ringt och förbokat 5st biljetter 1 åt mig 2 åt Micke och " åt Lasse.

Är det någon av er som bokat så kan jag ringa igen och avboka dom, lät som det var en heldel som bokat redan därför bokade jag 5 på en gång.
 

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Ort
Sundsvall/Kovland
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Tack alla, kul grej. Tänk att få se detta live. Skulle bli alldeles tyst i dagrummet på hemmet när man sa att man vart där och kollat. Kanske nåt för NRS det att spinna vidare på. Annars sitter vi nog på hemmet och är bitter över den där banan som aldrig vart klar. Faan det är ju nu vi lever. :fakta
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top