Offroad/Cross/Enduro

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500

Hade de vart jag som filmat så skulle jag dränkt gubbjäveln:huvet... Och särskilt som han sliter så i hojjen. Tycker synd om han som filmar som bara tackar och tar emot :mad:

Edit: Wohoo en egen tråd. Txh Raven

Last edited:
Kommentar från tuben av han som filmade:

"Skrev innan att han ringde och bad om ursäkt, det upskattas. Fast inlägget togs bort av youtube.

Han lät trevlig på telefon och sa att han sett filmen och skämdes för sitt beteende.

Jag tycker att de som kommenterar att man borde löst situationen med våld av något slag, borde stanna upp och tänka efter om det är en effektiv lösning. Själv tycker jag inte det.

Bättre då att hjälpa varandra om vi kör omkull."

Så viss upprättelse fick han ju, men de krävdes att han såg sig själv i klippet för att inse att han betedde sig som ett :arsele

Hade inte sätt kommentaren. Men riktigt dålig beteende :7peta
Men ändå bra att han hade bett om ursäkt :)

Om någon vill veta så förvandlar jag min cross till en motard i eftermiddag. Då ska jag ut och öva på mina wheelies :) Kanske även kommer upp film ala Ryan Moore style. Men ha inte förhöga förhoppningar bara :)

Suger att åka själv.. Mötte polisen uppe vid axamo och blev skraj och körde hem typ. Åker och köper nytt drivpaket och sätter på andra hjulen istället tror jag

Aha, ja de är surt att åka själv, läääängtar till ja känner att handen är tillräckligt stark för att ge sig på de igen.

Jupp insprut :) En 09a. Testade den snabbt i skogen innan jobbet och vilken skillnad de var :) Riktigt lättkörd med detta chassit än min gamla :)

De funkar med dom han har, de ska vara samma hjulaxlar och dimensioner på denna som den gamla.

Ne inga motard hjul till denna. Blir att försöka köra lite seriöst :)
Dom hade säkert passat om man försökt :tummenupp:tummenupp

Synd, det var kul när du var med och körde på gata! Lycka till med nya maskinen.

Ja det känns ju inte som hela världen om man behöver lägga några lappar på den för att få den i nyskick...

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025