Karlstad/Värmland

French

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Street Triple RS -17,Triumph Street Triple R -16 SÅLD, Honda CBR600FA -12 SÅLD, Triumph Street Triple -12 SÅLD
Jag är på ikväll. Ta med kameran =D
 

JimmieR

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2011
Ort
Karlstad
Hoj
Honda CB600F -07
Hade gärna hängt på er.. Är bara hemma på helgerna dessvärre :/ Så hoppas vi styr upp något en fre, lör eller sön nån gång :)
 

phetter

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2012
Ort
Karlstad
Hoj
S1000XR
Bröllopspartaj på lördag men hoppas kunna orka mig ut på söndag! Skriver i tråden här på söndag beroende på hur tung betongskallen är!
Skål!
 

French

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Street Triple RS -17,Triumph Street Triple R -16 SÅLD, Honda CBR600FA -12 SÅLD, Triumph Street Triple -12 SÅLD
Syns 17:00 vid OKQ8 Våxnäs
 

phetter

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2012
Ort
Karlstad
Hoj
S1000XR
En mycket trevlig tur där henk6867 visade vart skåpet skulle stå! :rock

Åkte en lagom tur till Filipstad dit french absolut skulle för att äta en mustig 300g hamburgare! Ska försöka posta lite gopro filmer någon dag....
 

matter1

matte k9
Gick med
27 Feb 2005
Ort
strömstad
Hoj
k9
Ni bor typ ett stenkast ifrån rudskogen grymmaste banan i hela europa... kolla in racedays.se för mera info.. =)
 

Lantz_

Ny medlem
Gick med
21 Nov 2009
Ort
Kil
Hoj
KTM 660 SMC 2004
Det är inte någon med motard som är sugen på att åka ut å busa lite? :D
 

French

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Street Triple RS -17,Triumph Street Triple R -16 SÅLD, Honda CBR600FA -12 SÅLD, Triumph Street Triple -12 SÅLD
Hänger med och kärringkör lite :tuttar
 

MarQz

Ångestmannen
Gick med
27 Jun 2007
Ort
Skövde
Hoj
Yamaha R1 -03
Tjenare, lånar tråden här lite..
Tänkte bara slänga ut en liten fråga om garageplats.
Jag flyttade upp till Karlstad(kronoparken) 2010 för att plugga. Men jag har inte hittat någon garageplats så hojen står kvar nere i Skövde. Är det någon som har plats för en hoj eller känner någon som har det så vore det kanon om jag kunde få hyra. Har egentligen inte så höga krav, hellre billigt än lyxigt. Har även bil så det behöver inte vara i Kronoparken, men det är ju alltid gött att ha hyfsat nära till hojen iaf..
Skicka gärna ett PM om det finns möjligheter.

Edit. Insåg att detta är kanske helt fel tråd att ta upp detta i, isf går det bra att ta bort detta inlägg direkt, annars kan jag göra det om det inte alls passar sig.
 
Last edited:

phetter

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2012
Ort
Karlstad
Hoj
S1000XR
MarQz: Jag ska och titta på ett garage idag, förhoppningsvis får jag det omgående och har då troligtvis plats över för en hoj. Ett krav är att du är med och samåker någon gång och betalar jävligt mycket!! :D

Iaf en av de sakerna får du prestera! Återkommer med mer info när jag vet!
 

K B

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2008
Ort
Långt bort
Hoj
CBR900RR -92, CBR 900RR -92 Turbo, K5 Turbo, 7/11 Turbo, CBR1000RR SC59
Nu har jag inte kortet än, får uppkörning i Augusti. Men kommer åka förbi där några gånger, så jag kan nog vara med ibland
 

Raffe

Ny medlem
Gick med
31 Oct 2010
Ort
Linköping
Hoj
01 suzuki sv650s
Nejmen ska det äntligen bli lite fart även i Karlstadsområdet ? o.o
Får småhojar vara med och leka också? :tuttar Måste ta och köra lite mer när jag kommer hem från sommarnjobbet i norge :)
BTW French din hoj har jag nog sätt ett par gånger ståendes inne i stan den är ganska så läcker! :Bugar:fakta
 

French

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Street Triple RS -17,Triumph Street Triple R -16 SÅLD, Honda CBR600FA -12 SÅLD, Triumph Street Triple -12 SÅLD
Alla får vara med :D fan va nice med lite mer aktivitet! Man tackar Raffe, man tackar :tungan
Ang. Onsdag är jag på så länge regnet håller sig borta :arsele
 

MarQz

Ångestmannen
Gick med
27 Jun 2007
Ort
Skövde
Hoj
Yamaha R1 -03
MarQz: Jag ska och titta på ett garage idag, förhoppningsvis får jag det omgående och har då troligtvis plats över för en hoj. Ett krav är att du är med och samåker någon gång och betalar jävligt mycket!! :D

Iaf en av de sakerna får du prestera! Återkommer med mer info när jag vet!
Det låter jättebra! Som student kommer jag hellre samåka jävligt mycket än betalar(självklart betalar jag för mig!). Grejen är ju att jag är i Skövde nu över sommaren och kommer upp i augusti igen, så blir sensommarturer och i vår sen. Men stannar kanske i Karlstad nästa sommar beroende på jobbsituation, då skall det åkas! Kommer kanske upp innan augusti en sväng, då vore det kul med lite åksällskap.
 
Nyheter
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Top