Sketsnack/Allmänt tjöt

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Vad säger Biddarn o Wicknertz o Co om att boka bord på Hard Rock Café på fredag vid 1800 ?

Hur många gangstaz kommer ifrån Nässjö-hooden?

edit:
Jag tävlade ju i IPSC, dynamiskt pistolskytte, tidigare men tidsbrist, attityder och ökande myndighetskrav gjorde att jag slutade med det efter tolv år.
Nu skjuter jag dynamiskt igen men till en bråkdel av priset och helt licens- och krångelfritt. Riktigt roligt är det faktiskt.
Kom och testa vettja! Onsdagar 17-19 på Frysen Airsoft i Jönköping

https://www.youtube.com/watch?v=hlAX8Gg1Cs8
 
Last edited:

Kahobe

Guaranteed Carbon Free
Gick med
20 Mar 2003
Ort
in da bush
Hoj
KAwasaki, 5½xHOnda, 3xBEnelli, m fl..
Tog ganska exakt ett år efter min knäoperation innan jag körde hoj utan känningar i alla fall !
Låter rimligt, vilket också var vad farbror Doktorn sade till mig.
Fixade en meniskskada 2001 på en privat klinik. Väntetid 8 dgr. Väntetid offentlig vård 6-10 månader med möjlig sjukskrivning under tiden..
Jobbet betalade privata vården. In kl 10 ut kl 15. Jobbade nästa dag...:tummenupp
Man kommer dock aldrig upp i samma tillstånd som innan, kan vara värt att påpeka.
Det tas ju bort en del stödjande material ur knäet...:fakta
 

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
Jag blir så sugen på burgare&bira att jag kanske tar bussen efter jobbet och joinar er.. Hoppas jag frisknat till då!
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Hittade en kul modd på nätet som ja tänkte vore lite roligt att ha vid nästa MC fest, en variant på Beer-pong. Fast de är Airhockey istället, se bilden för modifikationen för att köra detta trevliga dryckes spel. Fått tag på ett billigt Airhockey bord som ska huggas in på med ett borr för en bra diameter för sk. ölmuggar, sen är de bara att köra, reglerna liknar Beer-Pong.

air-hockey-beer-pong_640_638_s_c1_c_t_0_0.jpg
 
Last edited:

jonte_jkpg

Medlem
Gick med
21 Dec 2012
Ort
jönköping
Hoj
ktm 690 smc-r 2013
Halo! Ny på SH. Känner igen en del namn sen innan.

Namn: David Gideskog
Ålder: Född 1986
Bor: Torpa med sambo
Yrke: Säljare utav Industri/Hantverks förnödenheter.
Hoj: Köper min första hoj nu i veckan, vilket blir en KTM SMC R 690. Verkar vara en hygglig köra upp/första hoj? Kompletterar med bild senare framöver då jag har lite vintertid att "göra om" maskinen till lite mer personlig!

Ser fram emot ett trevligt 2014 med en del av er!

gott med en till ktm'are :tummenupp
 
Last edited by a moderator:

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Hittade en kul modd på nätet som ja tänkte vore lite roligt att ha vid nästa MC fest, en variant på Beer-pong. Fast de är Airhockey istället...
Jag är på! All form av beer-pong är skitkul ju! :tummenupp:tummenupp Kommer aldrig glömma strip-pong på Landins 30-årsfest när brudarna stod helnakna :tuttar

Ser ut som om jag fick bra betalt för min gixxer. Säljs en som gått lika långt för 43 nu. Jag fick 54 :)

Jag blir så sugen på burgare&bira att jag kanske tar bussen efter jobbet och joinar er.. Hoppas jag frisknat till då!
Vila, ät och drick nyttigt. Jag har bokat plats till dig nämligen :)

Halo! Ny på SH. Känner igen en del namn sen innan.
Namn: David
Välkommen till hojvärlden D.G, gamle bowlingpolare! Du kanske ska hänga med till mässan på fredag och bowla lite på kvällen?
Din polare Lerutis var och fick mc-däck krängt och balanserat hos mig igår
 
Last edited:

D.G

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2014
Ort
Jönköping
Hoj
inget just nu
Hej Kalle!
Jag åker till mässan med vh här på forat på lödda morgon. Hade dock vart skoj med lite bowling.
Vi får ju klart göra om det i jkpg framöver :yoparty

Erik den gamle gym pundarn, han ska du akta dig för :hihi
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Jag är på! All form av beer-pong är skitkul ju! :tummenupp:tummenupp Kommer aldrig glömma strip-pong på Landins 30-årsfest när brudarna stod helnakna :tuttar

Ser ut som om jag fick bra betalt för min gixxer. Säljs en som gått lika långt för 43 nu. Jag fick 54 :)

Ja de lät mer intressant de med nakna brudar... :hihi

Men du hade väl lite mer lull lull på din hoj än vad den har men visst bra betalt. Fick själv ett bud på 42k häromdagen men njaa... ja kan hålla mig.
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Niet, dessutom så finns de ju en så gott som sprillans naken i garaget så kan alltid ut och torr bryta på den. :hihi
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Behåll! Koppla till under fullgas 2/3an på en raka, kör några pass på Anderstorp och du kommer vara helnöjd med din fina hoj!
Ibland vill man kunna trycka gilla mer än en gång! :D

Vi blir sex pers på Hard Rock imorgon: K-Man, Rav3n, ZuperBulén, Billy min brorsa (som fyller år och ska firas), D.G och vh. Ska bli riktigt kul!
 

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Ja det vore väl otroligt om 2014 blev året du fick ut arslet på bana och lärde dig ett och annat... Och dessutom fick framhjulet att lyfta ifrån asfalten!
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top