Sketsnack/Allmänt tjöt

johanl84

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2012
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 690 SMCR EVO 2014, KTM 450 EXC 2013
ja man är ju lite sugen på något annat än fart, vill lära mig slanga. fiskar även mkt så kan va gott o kunna ta en grusväg utan att lägga hojen i första kurvan. ska åka o kolla på en på på mc kompaniet i skövde imon tänkte jag, se om man kan göra en "bra" inbytesaffär :D

Jag var och kollade på den med men du hade redan hunnit reservera. Fin hoj!

Jag får vänta på 2014 :)
 

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
Jag var och kollade på den förra fredan :crash
Vågade inte titta så länge så jag tog en tur på en an400 istället, de ni!

Gratulerar
 
Last edited:

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
Jag har inside information på att vi kanske snart har en smr/smc-r/sm till i denna formsdel!
Han blottade sin mörka sida idag på telefon..

HD-sash. Har du tagit bort krachpucken så att det syns eller kommer du sätta dit den igen? Köp lite bättringsfärg och pensla i är smidigast annars finns ju lackfirmor som kan fixa det men jag har ingen att tipsa om tyvärr.

Tar du bort labdasonden så kommer du få felmeddelande. Bind upp den så den sitter fast någonstans. Jag kollade snabbt efter ersättare men hittade inget. Är den mappad med avgassystemet?
 
Last edited:

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Jag hänger gärna på någon dag jonte om du ska glida lite häromkring :)

Körde sandserydsbacken/vägen igår till smörvik ungefär. Helvete rolig den var på motarden :yoparty Mycket roligare än r1an.

Btw sandserydsbacken är helt ny asfalterad. Sjukt fin :tummenupp
 
Last edited:

jonte_jkpg

Medlem
Gick med
21 Dec 2012
Ort
jönköping
Hoj
ktm 690 smc-r 2013
Jag hänger gärna på någon dag jonte om du ska glida lite häromkring :)

Körde sandserydsbacken/vägen igår till smörvik ungefär. Helvete rolig den var på motarden :yoparty Mycket roligare än r1an.

Btw sandserydsbacken är helt ny asfalterad. Sjukt fin :tummenupp

fan va gytt, själv körde jag ca 12 mil igår runt habo mestadels. Helvete va rolig hoj de är, mkt roligare än r6'an :D ska ut om en stund tänkte jag, om det inte börjar regna
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Härligt :) Blev några varv runt habo då om du körde 12 mil:D Funderar på att åka lite imorgon om det inte är för kallt. Börjar jobbet kl 18 imon.
 

Jensen

Pickenoutlaws. Dom känner mig va!
Gick med
28 Jul 2004
Ort
Skillingaryd
Hoj
KTM 690 SMC-R & KTM 150 SX
fan va gytt, själv körde jag ca 12 mil igår runt habo mestadels. Helvete va rolig hoj de är, mkt roligare än r6'an :D ska ut om en stund tänkte jag, om det inte börjar regna

Helt original med..! :) Kan säga att du har en hel del att hämta i vrid, effekt och ljud för billiga pengar! Ett slip-on (rekommenderar Wings) och öppet lock till luftburken samt mappning av detta skulle göra susen! Säg till om du vill ha hjälp med byte av mappning, jag har kabel och program för det. Har även ett 15 drev till övers som mer eller mindre är oanvänt, med evo2 kitet varvar hojen ut på 6an rätt lätt med originaldrevning så.
 

jonte_jkpg

Medlem
Gick med
21 Dec 2012
Ort
jönköping
Hoj
ktm 690 smc-r 2013
Helt original med..! :) Kan säga att du har en hel del att hämta i vrid, effekt och ljud för billiga pengar! Ett slip-on (rekommenderar Wings) och öppet lock till luftburken samt mappning av detta skulle göra susen! Säg till om du vill ha hjälp med byte av mappning, jag har kabel och program för det. Har även ett 15 drev till övers som mer eller mindre är oanvänt, med evo2 kitet varvar hojen ut på 6an rätt lätt med originaldrevning så.

ja ny dämpare o mappning samt öppen burk ska jag fixa till våren. gott att du kan fixa mappningen så slipper ja åka till väring o göra det :)
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Arai Chaser V, ny favorit!
Såg en skabbig R6 med nr46 på i väring. Bjöd 10000 för skrotet, duger som stunthoj.
 

wicknertz

Sweden By Wicked
Gick med
1 Apr 2006
Ort
Eksjö
Hoj
Ktm 690 på ANAboLa!
ja ny dämpare o mappning samt öppen burk ska jag fixa till våren. gott att du kan fixa mappningen så slipper ja åka till väring o göra det :)

Tyvärr är inte väring riktigt hemma på det området så jag hade inte rekommenderat dig att justera mappen där ändå. Gött och se att familjen växer..:D
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top