Singeltråden

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Du menar att samma singlar som startade tråden fortfarande är singlar och är här?????

Till stor del verkar det så :lol
Jag har väl aldrig varit speciellt aktiv i tråden eftersom jag är nöjd med sakers tillstånd, men jag kallar mig inte singel heller, jag föredrar "Enastående" eller "Makalös" för att beskriva mig själv :tummenupp

Jag försökte hitta den gamla tråden (det kan vara den här) där alla tjejer på SH sa att dom aldrig skulle skaffa barn, för att kolla hur många av dom som numera styr omkring barnvagn :glömdet
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Ska jag skicka ett meddelande varje morgon? :krama

Absolut att du ska.


Till stor del verkar det så :lol
Jag har väl aldrig varit speciellt aktiv i tråden eftersom jag är nöjd med sakers tillstånd, men jag kallar mig inte singel heller, jag föredrar "Enastående" eller "Makalös" för att beskriva mig själv :tummenupp

Jag försökte hitta den gamla tråden (det kan vara den här) där alla tjejer på SH sa att dom aldrig skulle skaffa barn, för att kolla hur många av dom som numera styr omkring barnvagn :glömdet

Jag håller fortfarande fast vid det jag sa då och ja detta är den gamla singeltråden.
Jag och Blöjan håller fortfarande ihop sju år senare.
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Till stor del verkar det så :lol
Jag har väl aldrig varit speciellt aktiv i tråden eftersom jag är nöjd med sakers tillstånd, men jag kallar mig inte singel heller, jag föredrar "Enastående" eller "Makalös" för att beskriva mig själv :tummenupp

Jag försökte hitta den gamla tråden (det kan vara den här) där alla tjejer på SH sa att dom aldrig skulle skaffa barn, för att kolla hur många av dom som numera styr omkring barnvagn :glömdet

Haha , många ser säkert ut som jabbahut i starwars efter rödvin,gula blend och sådant.
Kriminella barn,skilsmässor och social missär
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Last edited:

Johnnie

Que?
Gick med
1 Mar 2007
Ort
Tibro
Hoj
MV Agusta F4:a, Aprilia RS250, Aprilia AF1 samt en Compact
Kul att denna tråden tog fart igen! Kanske bättre till och med om folk försvinner så slutar dom va singlar!?
 

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Ort
10 nautiska från slottet
Hoj
Ja
Vad skådar mitt norra öga. Har det plötsligt blivit aktivitet i tråden. jag har inte varit inloggad på evigheter och inte ens varit inne på SH sen sist jag var inne.
Kul att se att järngänget (PippiT,Blöjan och Peter) har uppstått från dom döda.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top