Singeltråden

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Va fan -då har jag det ganska bra :D - är 38 o måste ragga på10-15 år yngre brudar:tuttar

:banana

Finns bara ett problem - varje gång jag gör det så dyker ett wildcard upp från ingenstans:crash

Limma på 25 åring - helt jävla plötsligt dök hennes prao upp - hon försökte sno mig:rofl

9 klassare som dryga upp sig mot 25 åringen:3freak:4skrika
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Finns ingen perfekt ålder, är helt olika från person till person. Kan vara en 40 åring som tror han är 20 år eller en 24 åring som uppför sig som en 35 åring. Svårt att gå efter ålder, men personligen så ser jag någon över 30. Oftast mognat, lekt av sig, andra prio i livet, ordnad ekonomi. Men som sagt, är väldigt olika från person till person.

Naturligtvis, det är mest en generalisering och den siffran kan varier oerhört! Men det vart ett bra utgångsläge :)
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Va ju det jag skrev ang Blueridge. :D Jag är lammkött för honom, enligt honom då. :D Hur gammal han är har jag ingen aning om. Men kul och retas. :)



I could be your daddy, y'know...

(Fast det hade nog inte varit riktigt lagligt, om jag nu gjort matten rätt....och än mindre lämpligt).

Jultomten känns bekant...undrar om inte jag är far till honom, minnet sviker.

Jag vill veta mer om det där tredje könet!
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Håller med Money här..det kan variera så enormt från person till person.

Men ju äldre man blir nu så blir det ju svårare och svårare att hitta damer som inte har en vilt tickande biologisk klocka.
Har inget emot kids men vill inte ha några än på några år.

Kontentan är alltså att huvudsaken för mej är att man är i samma stadie i livet kan man säga. Och det kan man vara nästan oavsett ålder.

Det där med biologisk klocka undviker man lättast med de som redan har barn.

Intressant!!


Vi har ju alla olika erfarenhet här, uppenbarligen.. Vilken är den perfekta åldern på en flickvän/pojkvän?

För att skapa lite diskussion lägger ja min röst på 28 år för en tjej, ingen krisålder, inte heller omogen och fortfarande fina former:)

Så vad säger ni?

Jag är väl lite av samma åsikt som Money, ålder spelar inte så stor roll det är mognad man vill åt. Och vad gäller kvinnor blir de bättre med lite ålder. Unga kvinnor har helt sanslöst uppskruvade krav på pojkvännen. Äldre kvinnor brukar vara lite luttrade och acceptera att man inte är nån riddare på en skinande vit springare som jobbar 16 timmar per dygn för att kunna skämma bort henne, samtidigt som man lägger 8 timmar på att prata och titta på såpor med henne, och sedan 8 timmar på att umgås med hennes vänner. XD
Jag vill knulla, köra hoj och hitta på dumheter!

...
Det jag faktiskt vill ha ut av en kvinna är att hon iaf hyfsat förstår mig, något som är jävligt ovanligt, men jävligt viktigt för att det ska funka.
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Det där med biologisk klocka undviker man lättast med de som redan har barn.



Jag är väl lite av samma åsikt som Money, ålder spelar inte så stor roll det är mognad man vill åt. Och vad gäller kvinnor blir de bättre med lite ålder. Unga kvinnor har helt sanslöst uppskruvade krav på pojkvännen. Äldre kvinnor brukar vara lite luttrade och acceptera att man inte är nån riddare på en skinande vit springare som jobbar 16 timmar per dygn för att kunna skämma bort henne, samtidigt som man lägger 8 timmar på att prata och titta på såpor med henne, och sedan 8 timmar på att umgås med hennes vänner. XD
Jag vill knulla, köra hoj och hitta på dumheter!

...
Det jag faktiskt vill ha ut av en kvinna är att hon iaf hyfsat förstår mig, något som är jävligt ovanligt, men jävligt viktigt för att det ska funka.

Har ni inga krav själv? Visst hade man krav när man vart yngre, sedan släppte man på dessa MEN idags läget känner jag personligen att jag kan ställa krav för att inte hamn i någon rävsax! Visst jag är yngre än många här, men det finns 40plusare som haft ett förhållande på endast 6månader och flörtar med antalet fingrar på en hand!

Hur som helst, jag angav en siffra som jag tror är en bra riktlinje. Den behöver absolut inte vara rätt då det är som ni säger, 20 åringar som vet vad dom vill och 35 åriga nyblivna singel mammor som VERKLIGEN vet vad dom vill (fast helt skilda ändamål så att säga..) :rolleyes:
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Har ni inga krav själv? Visst hade man krav när man vart yngre, sedan släppte man på dessa MEN idags läget känner jag personligen att jag kan ställa krav för att inte hamn i någon rävsax! Visst jag är yngre än många här, men det finns 40plusare som haft ett förhållande på endast 6månader och flörtar med antalet fingrar på en hand!

Hur som helst, jag angav en siffra som jag tror är en bra riktlinje. Den behöver absolut inte vara rätt då det är som ni säger, 20 åringar som vet vad dom vill och 35 åriga nyblivna singel mammor som VERKLIGEN vet vad dom vill (fast helt skilda ändamål så att säga..) :rolleyes:

Jag har nog fått mer krav nu än jag hade som ung, då hade jag varit nöjd med någon som ville ha mig öht. Nuförtiden har jag kommit fram till att det är bättre att vara ensam än att ha någon som inte förstår mig, och egentligen bara hänger ihop med mig för att jag är något projekt och de anser att de kan förändra och förbättra mig.
Jag trivs med den jag är, och är den jag är inte intressant så är kvinnan som inte tycker det intressant för mig. Dessutom är det roligare att dissa kvinnor än att sätta på dem. :banana
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
:3freak
Jag har nog fått mer krav nu än jag hade som ung, då hade jag varit nöjd med någon som ville ha mig öht. Nuförtiden har jag kommit fram till att det är bättre att vara ensam än att ha någon som inte förstår mig, och egentligen bara hänger ihop med mig för att jag är något projekt och de anser att de kan förändra och förbättra mig.
Jag trivs med den jag är, och är den jag är inte intressant så är kvinnan som inte tycker det intressant för mig. Dessutom är det roligare att dissa kvinnor än att sätta på dem. :banana


Du behöver helt klart ligga.:7peta
 

psxcare

Feldoserad
Gick med
4 Nov 2005
Ort
Värmdö
Hoj
ZZ-R600-90, Grand Prix Havremoppe-95, R1-01
Hur länge har ni som skriver i den här tråden varit singlar?

6 månader kanske, om jag räknar från 1985 när jag började försöka förstå mig på det där med tjejer/kvinnor. Dom överlistar mig varje gång...ja, jag vet, har inte i den här tråden att göra :)
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Det där lät mer snuskigt än avskräckande. :D Nåååå då är du inte så jävla gammal som du vill ge sken av. :D Vilket som, friends? :)

I could be your daddy, y'know...

(Fast det hade nog inte varit riktigt lagligt, om jag nu gjort matten rätt....och än mindre lämpligt).

Jultomten känns bekant...undrar om inte jag är far till honom, minnet sviker.

Jag vill veta mer om det där tredje könet!
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
De som är mest bittra och negativa är de som varit singlar längst. ;) Obs, syftar inte på någon i tråden utan skriver rent generellt.
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top