Singeltråden

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Ort
Stavanger, Norge
Hoj
Vet ni hur dyrt det är med hoj i Norge?
Är hon 'rätta virket'? Har hon mc-potential? Är du nog intresserad? I så fall: tag med henne på bönpallen :tummenupp Vill hon inte följa med/gillar det inte, så dumpa henne innan det blir en massa gnäll.
Gillar hon det så gör som Ulvhamne skrev. :D + skaffa henne en egen hoj :)

Edit: Frågar du snällt så kan hon säkert få låna ett skinnställ av någon av tjejerna här för en provtur. :) Har du kollat om hon ser bra ut i skinnställ? :D


Nada aning har precis träffat fröknen.. Får se vad som händer, stramas kopplet åt rymmer den här jycken....
Dom flesta tjejer ser bra ut i skinnställ... Eller så är det bara för att jag har fått läderfetich sen jag skaffade hoj...
:lol
 

tkdrille

Guest
Hela Perstorp verkar suspekt. Är det inte där dom gör ättika?

Jo de var där. Men industrierna har nästan dött ut, affärerna läggs ner en efter en. Jag har jobbat i området sen februari och 3 affärer har lagt ner. Sjukt deprimerande by :)
De har fan inte ens någon bra radiokanal
 

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jo de var där. Men industrierna har nästan dött ut, affärerna läggs ner en efter en. Jag har jobbat i området sen februari och 3 affärer har lagt ner. Sjukt deprimerande by :)
De har fan inte ens någon bra radiokanal

Radio Perstorp...När du fått nog av alltsammans. Ställ in, lyssna och tryck av :crash
 

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Haha :) så hade jag nog gjort om jag hade tvingats bo där. Men likväl finns där väl en och annan pingla som bor där.

Det är bara som du tror. Lyft på läppen och glo så ska du få se att dom har Estniska trägaddar hela högen. Fråga vad 5*3 är så rullar dom med ögonen och utstöter märkliga gurglande ljud innan dom springer ifrån platsen med rykande grus runt foppatofflorna.
 

tkdrille

Guest
Det är bara som du tror. Lyft på läppen och glo så ska du få se att dom har Estniska trägaddar hela högen. Fråga vad 5*3 är så rullar dom med ögonen och utstöter märkliga gurglande ljud innan dom springer ifrån platsen med rykande grus runt foppatofflorna.
Haha ;) de kan nog stämma jag ska testa imorgon
 

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400

Rockmorsan

Inte som andra
Gick med
28 Aug 2011
Ort
Norrköping
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Jaha så du hade inte hyfs och följa med?. Nej nej , säger hon att hon vill så har du inget och säga till om. Och då får vi alla i tråden en inbjudan så vi kan ragga friskt på din bröllopsfest.

Vänta lite här nu pojkar! Ja jag har rymt till tyskland och jag åker själv. Jag har min älskare med mig, nämligen min hoj. Visst hade Ulvhamne fått följa med men han envisas med att bidra med sin drygighet och jobba när jag har semester. I vilket fall... han får göra som han vill, bara jag får köra hoj.

Sen börjar ni planera min bröllopsfest?! Hallå där! Det där har jag redan klarat av faktiskt, been there, done that... and survived - barely! I och för sig har jag inget emot att gifta mig med vargen, för fin och go är han som en sommardag men han har ju inte frågat än :7peta Så... älskling :kär, vill du inte gifta dig trots allt då? :hihi tänk på alla andra singlar i sporthojstråden, de vill ju hitta nån o fika med på vår fest ju? Du får ju ställa upp för kollektivet nu vet ja! :rofl

Ha ha... sporthoj.com - nu fullödig datingsajt, alla är tillsammans i en enda stor familj :lol
 

tkdrille

Guest
Vänta lite här nu pojkar! Ja jag har rymt till tyskland och jag åker själv. Jag har min älskare med mig, nämligen min hoj. Visst hade Ulvhamne fått följa med men han envisas med att bidra med sin drygighet och jobba när jag har semester. I vilket fall... han får göra som han vill, bara jag får köra hoj.

Sen börjar ni planera min bröllopsfest?! Hallå där! Det där har jag redan klarat av faktiskt, been there, done that... and survived - barely! I och för sig har jag inget emot att gifta mig med vargen, för fin och go är han som en sommardag men han har ju inte frågat än :7peta Så... älskling :kär, vill du inte gifta dig trots allt då? :hihi tänk på alla andra singlar i sporthojstråden, de vill ju hitta nån o fika med på vår fest ju? Du får ju ställa upp för kollektivet nu vet ja! :rofl

Ha ha... sporthoj.com - nu fullödig datingsajt, alla är tillsammans i en enda stor familj :lol

Vi ska nog kunna övertala han. Skicka ner han på en grabbkväll så ordnar vi det hela :)
 

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Ort
Stavanger, Norge
Hoj
Vet ni hur dyrt det är med hoj i Norge?
Efter att ja fått en massa information nu under natten så kan jag bara säga att jag stannar i tråden. Inte bra att gå ut o rasta andra hundar när man halvt kopplat denna... :mad: Jeeefla schlyyyna! :huvet
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Efter att ja fått en massa information nu under natten så kan jag bara säga att jag stannar i tråden. Inte bra att gå ut o rasta andra hundar när man halvt kopplat denna... :mad: Jeeefla schlyyyna! :huvet

Det där får du helt enkelt räkna med tills man uppnått ett visst antal dejter med cheyen ifråga.
Dom [tm] har, till 90%, andra som är intressanta också under tiden det dejtas.
Kommer man till punkten att man faktiskt kan tänka sig att vakna upp bredvid människan utan att vilja tugga av sig armen så får man säga att man menar allvar och hoppas hon fattar att hon håller sig till dig hädanefter tills annat är överenskommet. :)
 

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Dags att lägga snotten på bordet och tala allvar!! :mad:
 

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Ort
på landet
Hoj
Yamaha fzr 600
Ja ni är då för roliga........men söta, VA skoj me Tyskland förresten Rockmorsa!..:tummenupp
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Vänta lite här nu pojkar! Ja jag har rymt till tyskland och jag åker själv. Jag har min älskare med mig, nämligen min hoj. Visst hade Ulvhamne fått följa med men han envisas med att bidra med sin drygighet och jobba när jag har semester. I vilket fall... han får göra som han vill, bara jag får köra hoj.

Sen börjar ni planera min bröllopsfest?! Hallå där! Det där har jag redan klarat av faktiskt, been there, done that... and survived - barely! I och för sig har jag inget emot att gifta mig med vargen, för fin och go är han som en sommardag men han har ju inte frågat än :7peta Så... älskling :kär, vill du inte gifta dig trots allt då? :hihi tänk på alla andra singlar i sporthojstråden, de vill ju hitta nån o fika med på vår fest ju? Du får ju ställa upp för kollektivet nu vet ja! :rofl

Ha ha... sporthoj.com - nu fullödig datingsajt, alla är tillsammans i en enda stor familj :lol

Nej, här ska inte giftas. :smasha
Fest kan jag väl iofs fixa för alla sporthojare ändå. :D Kan säkerligen fixa en riktig röjarskiva på föräldrarnas gård. ;) Borde vara lika långt för alla. :hihi
 

Rockmorsan

Inte som andra
Gick med
28 Aug 2011
Ort
Norrköping
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Nej, här ska inte giftas. :smasha
Fest kan jag väl iofs fixa för alla sporthojare ändå. :D Kan säkerligen fixa en riktig röjarskiva på föräldrarnas gård. ;) Borde vara lika långt för alla. :hihi

He he... tänkte väl det! Ska jag ringmärkas så får det faktiskt bli av Nürburgring :fakta som typ en tatuering eller så.

Fest är aldrig fel :fyllisar får väl bjuda på en inflyttningsfest i mitt nya hus om jag bara hittar ett jag vill ha först :gnissla kan kanske fixa lite singelbrudar också för den delen :tuttar
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Haha - fullmåne stod igår så var det en 70-80 taggare som pep om att missat bussfan till mig när jag stod o fluffa på ica.

Jag sa , "ja men stumpan får väl gå ta en fika o ta nästa , ser inte problemet"

Well , kärringen sa då "Näääee jag är alldeles för gammal för o ta en fika på kondis med dig - fniss"

:crash ,tvåtusenårig tant för fan , stod som en idiot men sa inget om att du hörde nog fel:rofl
 
Nyheter
Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Top