Mc-resa genom Sverige

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Ort
I landet där man böjer bananerna
Hoj
Japanese steeeeeel
Andre e inne på helt rätt spår, nu menar jag listan över vilka som kommer till mig den 21:e den andra listan var mer än intressekoll. Jag vill veta hur många som kommer för det är inte direkt roligt om jag å Yami skissar på olika resmål å sen kommer alla andra å protesterar, mer så jag tänker.
 

manneman

Guest
Nu menade ju jag att om han satt upp sig på listan så kan han ju ge besked om han ska komma eller inte precis som alla de andra som skrivit upp sig, det var ju trots allt ett par dagar sedan du bad om det men jag kanske skulle förtydligat det istället för att utgå ifrån att folk kan tänka själva...
 

Migesson

Guest
1. Ripster
2. Yami
3.Migesson Kommer och diskuterar ämnet så ser vi, ska göra SÅ mycket i sommar se vad som finns utrymme till men kommer och tar lite gott snack så ser vi ;)
4.
 

Andre_A

Punisher
Gick med
7 May 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
HP4 Comp -13 + R1200GS -13 + CRF 450 X -09
Nu menade ju jag att om han satt upp sig på listan så kan han ju ge besked om han ska komma eller inte precis som alla de andra som skrivit upp sig, det var ju trots allt ett par dagar sedan du bad om det men jag kanske skulle förtydligat det istället för att utgå ifrån att folk kan tänka själva...

Det är en jävla skillnad på en Intressekoll som gjordes i Augusti och en planeringskväll i Januari.
Du kan ju börja med och hålla isär saker.

Och om man har en del och stå i och inte vet om man KAN komma kanske man väntar med och skriva upp sig i väntan på besked.
Så sköt du ditt när du inte vet anledningar till varför man inte skriver.
 

manneman

Guest
Så sköt du ditt

Det har jag alltid gjort utan att blanda in dig, tyvärr har jag ju fått höra att du inte gör detsamma vilket jag mest tycker gör dig till en sorglig människa. Med dylika vänner behöver man inga ovänner.

Ajö André.

Nuff said...
 

Andre_A

Punisher
Gick med
7 May 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
HP4 Comp -13 + R1200GS -13 + CRF 450 X -09
Det har jag alltid gjort utan att blanda in dig, tyvärr har jag ju fått höra att du inte gör detsamma vilket jag mest tycker gör dig till en sorglig människa. Med dylika vänner behöver man inga ovänner.

Ajö André.

Nuff said...

Förstår inte vad du syftar på? Det jag har sagt till andra har jag sagt till dig med. Att vi inte ska köra hoj ihop då jag tycker du håller moppe tempo och du tycker jag håller kamkikaze tempo.
Om du hört något annat får stå för dom. Jag står för vad jag har sagt. Om det gör mig till en sorglig person får det göra det.
Och lånar man saker av någon tycker jag man ska lämna tillbaka det som man har lovat.
Gör man INTE det tycker jag man är en sorglig person.
 

FunkyFreak

Våga vägra Facebook
Gick med
25 May 2007
Ort
Skåne
Hoj
(R1 -09 Såld), S1000RR -10 Till Salu, GSXR1100W -98
1. Ripster ( skiter i om jag så måste handikappskonvertera en hoj)
2. Quman
3. Yami
4. Andre A
5. Bjork3n
6. GTRpro
7. Bebe ?
8. Kimi
9. _rills_
10. DasPB (kanske)
11. Manneman
12. FunkyFreak (Om allt klaffar)
 

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
1. Ripster ( skiter i om jag så måste handikappskonvertera en hoj)
2. Quman
3. Yami
4. Andre A
5. Bjork3n
6. GTRpro
7. Bebe ?
8. Kimi
9. _rills_
10. DasPB (kanske)
11. Manneman
12. FunkyFreak (Om allt klaffar)

Hur ska du kunna köra i lagligt tempo? Du har väl sveriges tyngsta handled..? :hoppa
 

FunkyFreak

Våga vägra Facebook
Gick med
25 May 2007
Ort
Skåne
Hoj
(R1 -09 Såld), S1000RR -10 Till Salu, GSXR1100W -98
Hur ska du kunna köra i lagligt tempo? Du har väl sveriges tyngsta handled..? :hoppa
Inte mitt fel juuh! Kallas Biimersyndrom!:squid
Får lägga mig bakom Manneman:whip så kanske vi hinner till kaffet...:hihi:hihi:hihi
(Skoja litta mi di:pannkyss Manneman)
hehehe oops..
 

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Ort
L-A
Hoj
Ducce M1200
Inte mitt fel juuh! Kallas Biimersyndrom!:squid
Får lägga mig bakom Manneman:whip så kanske vi hinner till kaffet...:hihi:hihi:hihi
(Skoja litta mi di:pannkyss Manneman)
hehehe oops..

Som jag misstänkte, ni ska ge er ut på en mopperesa genom Sverige. Kommer ju att ta tre veckor från skåne till Jönköping. Och sen ska ni tillbaka igen.
När ni planerar, så tänk på detta. Tror ni ska vända strax norr om Hallandsåsen!
 

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Som jag misstänkte, ni ska ge er ut på en mopperesa genom Sverige. Kommer ju att ta tre veckor från skåne till Jönköping. Och sen ska ni tillbaka igen.
När ni planerar, så tänk på detta. Tror ni ska vända strax norr om Hallandsåsen!

Kommer ju ändå gå snabbare än frugans Kawa min vän! :hoppa
 

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Ort
I landet där man böjer bananerna
Hoj
Japanese steeeeeel
silver.. det må vara så att vi kör moppetempo.. men eftersom vi kör hela tiden kommer vi myyyycket längre än du som:
1. ska ringa till frugan var 5 minut för att be om tillstånd att fortsätta.
2. dricka kaffe var 7:e kilometer
3. byta inkontinensblöjan pga kaffet
4. posera framför nått ålderdomshem för att hitta lite lammkött (läs agda 83)
5. å sist men inte minst leta efter nycklarna hela tiden eftersom man har guldfiskminne i din ålder
:FU:fatta!:machinegu:kulspruta:7peta

Obs detta ska tolkas som fakta baserat på observationer inte nått klipp å klistra ifrån wikipedia
 
Last edited:

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Ort
L-A
Hoj
Ducce M1200
silver.. det må vara så att vi kör moppetempo.. men eftersom vi kör hela tiden kommer vi myyyycket längre än du som:
1. ska ringa till frugan var 5 minut för att be om tillstånd att fortsätta.
2. dricka kaffe var 7:e kilometer
3. byta inkontinensblöjan pga kaffet
4. posera framför nått ålderdomshem för att hitta lite lammkött (läs agda 83)
5. å sist men inte minst leta efter nycklarna hela tiden eftersom man har guldfiskminne i din ålder
:FU:fatta!:machinegu:kulspruta:7peta

Obs detta ska tolkas som fakta baserat på observationer inte nått klipp å klistra ifrån wikipedia

Hahahaha, kaffe, cola och Whiskey är jag faktiskt hårt beroende av, så det var rätt. O nycklarna är jag alltid av med, så det var oxå rätt.
Tillståndet fixar jag alltid innan dummer. Eftersom jag till skillnad från er halvfjollor är en riktig man, så har jag ju inte något att säga till om hemma. Men det kommer ni oxå att lära er när ni växer upp till män.

Behöver inte inkontinensblöja, kopplar uridomen till uppsamlingskärlet på hojen.

Anthony, dom blir bättre utan tänder:)
 

FunkyFreak

Våga vägra Facebook
Gick med
25 May 2007
Ort
Skåne
Hoj
(R1 -09 Såld), S1000RR -10 Till Salu, GSXR1100W -98
Som jag misstänkte, ni ska ge er ut på en mopperesa genom Sverige. Kommer ju att ta tre veckor från skåne till Jönköping. Och sen ska ni tillbaka igen.
När ni planerar, så tänk på detta. Tror ni ska vända strax norr om Hallandsåsen!

Jaså?! Låter som du är erfaren av det. Så du har varit på en tre veckors moppetripp till Jkp, och sen... åkte färdtjänst hem eller..? Aaha! Och alla dessa kaffestop, byta blöjor på vart enda ålderdomshem längst vägen. Varpå du kommit underfund med att tandalöst är bäst..
Oooh Lookie Lookie it's my Silver woofy, Have a taste it's very Smoothie:rofl:rofl:rofl
Hm så Norr om Hallandsåsen är är optimalast? Nu undrar man vad som finnes där som mättar!?

:lol det bästa jag hört iår -dom blir bättre utan tänder:) *:rofl
 

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Ort
I landet där man böjer bananerna
Hoj
Japanese steeeeeel
OBS ställer in lördagen pga för få anmälda. Lite ändrade planer för min del. Istället för att ta en veckas ledighet Å köra runt tänkte jag istället ta lite weekend resor under sommarens gång
 
Nyheter
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Top