Resultat 1 till 11 av 11
    Progressiv klassicist Coola Olas avatar
    Reg.datum
    nov 2006
    Hoj
    Ducati SuperSport 939S -17, CCM R30 -03

It's better in the wind (Easy Rider-inspirerad hojfilm)

Trailer för en kommande film som handlar om ett gäng killar som kör genom västra USA, för att komma undan daglig rutin, njuta av de fria vidderna etc etc. Klassiskt mc-filmstänk alltså.

http://www.itsbetterinthewind.com/

Sju och en halv minuters lycka för motornörden. BRM V16 på okänd bana:
    http://www.youtube.com/watch?v=OnEA-m8cVcE

Medlem Phogelbices avatar
    Reg.datum
    apr 2008
    Hoj
    Husabürg, Scott
    Ser lovande ut, skön låt!

Tänk om vi hade lite vildmark i detta land istället för mil efter mil med planterad skog och viltstängsel...

Moderator Jörgen Karlssons avatar
    Reg.datum
    mar 2006
    Hoj
    HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
    Citat Ursprungligen postat av Phogelbice Visa inlägg

Tänk om vi hade lite vildmark i detta land istället för mil efter mil med planterad skog och viltstängsel...
    De flesta européer anser nog ändå att vi i det glest befolkade Sverige har lockande stor tillgång på vildmark.
    Brun utan sol, tändkulesot

Version 1.1 GuWs avatar
    Reg.datum
    jul 2004
    Hoj
    Ja
    Citat Ursprungligen postat av Phogelbice Visa inlägg

Du är välkommen norrut!
    Kvinnor är som vin, dom bra blir bara bättre med åren, dom dåliga blir bara gammla och bittra....

"Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande." - René de Chateaubriand

Medlem Goxxs avatar
    Reg.datum
    apr 2008
    Hoj
    Ïngen just nu
    Citat Ursprungligen postat av GuW Visa inlägg
    Du är välkommen norrut!
    När kan man börja köra i dina trakter då?
    Jag har en vän som studerar i Umeå och vill besöka honom innan han drar därifrån.
    Är det samma som i resten av landet eller kanske senare med tanke på att ni har typ 1000 minusgrader just nu?

Jävligt långt att köra men kan vara ett fint semesteräventyr, snor studentjävlarna hojen av mig om jag lämnar den på gatan där tror du?

mvh
    Vore jag rik så skulle ni kalla mig excentrisk..

Reg.datum
    mar 2006
    Hoj
    HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
    Trailern ger sken av några yngre attitydpersoner som gjort en oblyg ripoff på Kurpis filmer. Fast med moderna köpehojar.

Kurpius channel med de flesta av hans filmer.
    http://www.youtube.com/user/kidkurpi.../7/J3ZwiF88RkE
    Senast redigerat av Jörgen Karlsson den 2011-02-20 klockan 16:59.

Medlem Phogelbices avatar
    Reg.datum
    apr 2008
    Hoj
    Husabürg, Scott
    Citat Ursprungligen postat av Jörgen Karlsson Visa inlägg
    De flesta européer anser nog ändå att vi i det glest befolkade Sverige har lockande stor tillgång på vildmark.
    Visst har vi det rätt så bra, har varit till holland och det är inte konstigt att de flockas hit. Men det är jäkligt skövlat här i landet, på gott och ont, skogsindustrin är ju inte en liten inkomstkälla..

Ska gaska upp mig.. Jävla deprimerande vinter

Progressiv klassicist Coola Olas avatar
    Reg.datum
    nov 2006
    Hoj
    Ducati SuperSport 939S -17, CCM R30 -03
    Citat Ursprungligen postat av Jörgen Karlsson Visa inlägg
    Trailern ger sken av några yngre attitydpersoner som gjort en oblyg ripoff på Kurpis filmer. Fast med moderna köpehojar.

Kurpius channel med de flesta av hans filmer.
    http://www.youtube.com/user/kidkurpi.../7/J3ZwiF88RkE
    Ja, så är det kanske. Har inte sett de filmer du nämner men de ska ju kollas upp! Sen kan jag väl tycka att det är lite skitsamma vilken sorts hoj man gör resan på, men visst är det lite reklambyråstuk på killarna i klippet jag länkar till. De ska väl iofs också få komma ut och se världen...
    Sju och en halv minuters lycka för motornörden. BRM V16 på okänd bana:
    http://www.youtube.com/watch?v=OnEA-m8cVcE

Reg.datum
    mar 2006
    Hoj
    Citat Ursprungligen postat av Coola Ola Visa inlägg
    Ja, så är det kanske. Har inte sett de filmer du nämner men de ska ju kollas upp! Sen kan jag väl tycka att det är lite skitsamma vilken sorts hoj man gör resan på, men visst är det lite reklambyråstuk på killarna i klippet jag länkar till. De ska väl iofs också få komma ut och se världen...
    Ja det är just det. Känns inte så äkta. Om två år gör de garanterat nåt heelt annat, som också är lika krystat i sin ambition att verka "äkta".

Jag tycker det är helt ok med moderna hojar, men att i en film verka solitär och kobojsarsjälvständig, går bättre ihop om man åker på ngt man iaf dratt ihop själv.

Version 1.1 GuWs avatar
    Reg.datum
    jul 2004
    Hoj
    Ja
    Citat Ursprungligen postat av Goxx Visa inlägg
    När kan man börja köra i dina trakter då?
    Jag har en vän som studerar i Umeå och vill besöka honom innan han drar därifrån.
    Är det samma som i resten av landet eller kanske senare med tanke på att ni har typ 1000 minusgrader just nu?

Jävligt långt att köra men kan vara ett fint semesteräventyr, snor studentjävlarna hojen av mig om jag lämnar den på gatan där tror du?

mvh
    Du kan nog hinna hälsa på honom innan han drar, men senaste veckan har det varit -20 och det ligger rätt mycket snö överallt, så det är väl tveksamt om 1'a maj är körbart...
    Kvinnor är som vin, dom bra blir bara bättre med åren, dom dåliga blir bara gammla och bittra....

"Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande." - René de Chateaubriand

Medlem Goxxs avatar
    Reg.datum
    apr 2008
    Hoj
    Ïngen just nu
    Citat Ursprungligen postat av GuW Visa inlägg
    Du kan nog hinna hälsa på honom innan han drar, men senaste veckan har det varit -20 och det ligger rätt mycket snö överallt, så det är väl tveksamt om 1'a maj är körbart...
    Hmmm han är ju färdig ungefär sista maj tror jag så det kan bli tajt alltså.
    Vore jag rik så skulle ni kalla mig excentrisk..

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Tog en tur till Marstrand för en burgare + Pucko i härligt höstväder

Hixman
Vill du annonsera ovan? Klicka här