Bettingtråden MotoGP / WSBK

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Vem f-n ska hålla ordning på oddsen då? Zeb aka Homsapi-Jens fumlar säkert bort alla stålars.
 

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Ni får skapa ett spelbolag på Jerseyöarna om ni vill, men min idé är enkel och beprövad dom 2 sista MotoGPna.

Man får slå vad 50 eller 100 spänn i denna tråden.
Man slår vad om en viss händelse. Den som vinner får pengarna. PunGt.

Inga odds, konton, potter och annan skit. Enkel vadslagning, winner takes it all (50 eller 100 pix)

Så när ni lägger in ett vad, ange:

Personer inblandade, 50 eller 100 pix, vadet och vilket utslag som ger vem vinst.

Den som vinner (eller förlorar) kontaktar den andra via PM och löser det ekonomiska. Jag skall alltså inte röra era pengar :fakta

Frågor? Framåt! :banana

Vem f-n ska hålla ordning på oddsen då? Zeb aka Homsapi-Jens fumlar säkert bort alla stålars.

Mindre personpåhopp och mer betting från gamlot, tack :mad:
 
Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Ni får skapa ett spelbolag på Jerseyöarna om ni vill, men min idé är enkel och beprövad dom 2 sista MotoGPna.

Man får slå vad 50 eller 100 spänn i denna tråden.
Man slår vad om en viss händelse. Den som vinner får pengarna. PunGt.

Inga odds, konton, potter och annan skit. Enkel vadslagning, winner takes it all (50 eller 100 pix)

Så när ni lägger in ett vad, ange:

Personer inblandade, 50 eller 100 pix, vadet och vilket utslag som ger vem vinst.

Den som vinner (eller förlorar) kontaktar den andra via PM och löser det ekonomiska. Jag skall alltså inte röra era pengar :fakta

Frågor? Framåt! :banana



Mindre personpåhopp och mer betting från gamlot, tack :mad:

Fan jag skoja ju bara :mad:

Jag sätter 100:- på att Jörgen vinner på Valencia 2010, den som sätter emot måste dock senaste följa oddsen på https://www.bwin.com/se/motorcykel

Just nu ligger Jörgen på 2.30, det innebär att den som sätter emot kan vinna 100:- eller förlora 230:-.

K.Rångel
 

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Fan jag skoja ju bara :mad:

Jag sätter 100:- på att Jörgen vinner på Valencia 2010, den som sätter emot måste dock senaste följa oddsen på https://www.bwin.com/se/motorcykel

Just nu ligger Jörgen på 2.30, det innebär att den som sätter emot kan vinna 100:- eller förlora 230:-.

K.Rångel

Ska jag banna´rej eller? :mad:

100 spänn är 100 spänn, vilka odds du än sitter å spejar ihop hemma i ungkarlsrummet :gnissla
Glöm inte att läsa in ironin bara...
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Ska jag banna´rej eller? :mad:

100 spänn är 100 spänn, vilka odds du än sitter å spejar ihop hemma i ungkarlsrummet :gnissla
Glöm inte att läsa in ironin bara...
Men fatta, Jörgen kör mot 3-4 st andra som teoretiskt kan vinna plus att Jörgen kan kasta sig om han känner sig trött.

1-1 odds är inte bra, om någon bettar mot enligt BWIN oddsen så e ja på.

Annars kan jag sätta 1-1 på att A. Bastuta inte vinner å tjäna fett me deg helt riskfritt, Bastuta ger just nu 1-301 på BWIN.

:krama

Intressant upplägg :D
Ja och mer rättvist!!!
 
Last edited:

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Men fatta, Jörgen kör mot 3-4 st andra som teoretiskt kan vinna plus att Jörgen kan kasta sig om han känner sig trött.

1-1 odds är inte bra, om någon bettar mot enligt BWIN oddsen så e ja på.

Annars kan jag sätta 1-1 på att A. Bastuta inte vinner å tjäna fett me deg helt riskfritt, Bastuta ger just nu 1-301 på BWIN.

:krama

Ja och mer rättvist!!!

Det är fritt fram i tråden att försöka få en motståndare på ditt Bautiska-vadslagnings-tjoflöjtgrej.

Kan ju bara vara Valmers som biter på den. Han förtjänar det ju ändå :D
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Just nu ligger Jörgen på 2.30, det innebär att den som sätter emot kan vinna 100:- eller förlora 230:-.

K.Rångel

Jag gillar pengar, så vill inte Valmers annat så ser Stoner till att jag vinner 230 pix den helgen!

Deal..
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jag gillar pengar, så vill inte Valmers annat så ser Stoner till att jag vinner 230 pix den helgen!

Deal..
Nej fan du kan vinna 100:- eller förlora 230:- beroende på Jörgens prestation, blanda inte in Stoner i detta.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Nejnej, GSXR kan man bara vinna 100 mot. Men förlora 230 ;)
:mad: va faen :mad:

Erat vad blir giltigt när ni har kommit överrens om villkoren. Med ett senilt gamlo som Micke är det inte lätt...:)
Altså så här är det, jag betraktar min motståndare Goffe som typ banken i black jack, det innebär att jag sätter 100:- på Jörgen och kan därmet inkassera 230:- av Goffe när Jörgen har vunnit.

Skulle mot förmodan Jörgen inte vinna så vinner Goffe 100:- av mig.
 
Last edited:

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
:mad: va faen :mad:


Altså så här är det, jag betraktar min motståndare Goffe som typ banken i black jack, det innebär att jag sätter 100:- på Jörgen och kan därmet inkassera 230:- av Goffe när Jörgen har vunnit.

Skulle mot förmodan Jörgen inte vinna så vinner Goffe 100:- av mig.

Tyvärr. Reglerna är inga odds. 100 åt båda hållen. Annars får du dra till jersey och gambla.. ;)
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Tyvärr. Reglerna är inga odds. 100 åt båda hållen. Annars får du dra till jersey och gambla.. ;)

Tänk om varken Jörgen eller Stoooondead vinner, då är ju ingen skyldig någon pengar... ahhh så kan man ju göra.

Om Goffe sätter en 100:- på Stonis så sätter jag en 100:- på Jörgen, om ingen vinner så blir det 0:- hit eller dit.
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Tänk om varken Jörgen eller Stoooondead vinner, då är ju ingen skyldig någon pengar... ahhh så kan man ju göra.

Om Goffe sätter en 100:- på Stonis så sätter jag en 100:- på Jörgen, om ingen vinner så blir det 0:- hit eller dit.

Deal! Skickar snart över mitt kontonr..
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top