Hur många tycker att man ska kunna välja kommentatorer på VIASAT motor?

Hadez

race.exe
Gick med
26 Apr 2006
Ort
Sollentuna
Hoj
Kawasaki ZX-10R -16
Ok jag är tydligen en minoritet i detta sammanhang men jag väljer svenska kommentatorer. Däremot skulle jag vilja att de alltid befinner sig på plats och ges egen möjlighet att besöka depån osv.

De där jävla pajasarna som figurerar i Motors TV blir man ju rent aggressiv på. De pratar ju hellre mat än racing. BSB och WSB är bättre men - nä varför ska vi inte kunna kommentera själva? Vi svenskar alltså.

Jag har Viasat bara pga Viasat Motor. Jag får en massa andra kanaler jag absolut undviker. Inga problem. Jag vet att mitt intresse för roadracing inte delas av majoriteten av befolkningen, så det får kosta. Man visa ta mig fan ALDRIG nånting ANNAT än MOTORSPORT! Det är ju som att ge en onanist Bingolotto på fredagar på Playboy channel.

I övrigt tycker jag att Viasat Motor är kanon. Jämför med pajaskanaler som Eurosport och Motors TV där ett bra race är lika intressant för kommentatorerna som en 10 år gammal repris av Baren.
 

offeranod

Hellre ungefär rätt än precis fel
Gick med
28 Dec 2003
Ort
Dalarna
Hoj
BMW R1250GS -22
Jag tycker att de svenska moto-gp kommentatorerna förstör upplevelsen att se loppen med sitt oförmåga att över huvudtaget delge fakta och information. Det har varit tragiskt dåligt ända sedan "Äpplet" Dalbom(?) började som kommentator.
 

SilentPlanet

Hatar Gubbar Med Hatt
Gick med
17 Sep 2005
Ort
Ute i skogen
Hoj
Ktm 300 -13
Jag är väldigt glad att NFL- Finalen även finns med svenska kommentatorer vilket det inte gjorde förr,visst inte lika insatta som dom engelsktalande. men slipper läsa text när engelskan inte ligger på MVG.

Man tycker att vissa borde uppskatta att moto gp finns på svenska också då.
hade det inte funnits hade ni alla klagat för det.
 

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
Jag kan få enbart Viasat Motor för 149kr/mån men vet inte om det är värt det.:confused:

Lite för att jag inte kan välja annat språk än svenska. Men också för att det bara är MotoGp jag hittat som är intressant.

Tyvärr blir det nog samma som när Eurosport fick svenska kommentatorer, vinsten med reklam på svenska överväger förlusten med oss som gillade de brittiska...:huvet
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Jag kan få enbart Viasat Motor för 149kr/mån men vet inte om det är värt det.:confused:

Lite för att jag inte kan välja annat språk än svenska. Men också för att det bara är MotoGp jag hittat som är intressant.

Tyvärr blir det nog samma som när Eurosport fick svenska kommentatorer, vinsten med reklam på svenska överväger förlusten med oss som gillade de brittiska...:huvet

Nej, inte värt det. Om Motogp krockar med F1 så går livesändningen på viasat sport istället. Så då får man fultanka i alla fall.
 

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
Nej, inte värt det. Om Motogp krockar med F1 så går livesändningen på viasat sport istället. Så då får man fultanka i alla fall.

Svenska är alltså en ickefråga eftersom jag inte tänker köpa ett paket med ointressant sport för 249kr/mån...:mad:

Hur kollar man på MotoGp på nätet med brittiska kommentatorer?

Och vad kostar det?
 

Hagbard

HO
Gick med
19 Oct 2003
Ort
Stockholm
Hoj
f.d fordonsägare
MotoGp videopass är så bra! Man kan se alla träningar, kval, uppvärmningar och race.
Har man missat direktsändning så går det att se i efterhand utan att missa något (även om schemat ändrats av någon anledning).
Är mycket nöjd med bytet från Viasat (jag kör airplay från iPad till AppleTv).
 

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
Svenska är alltså en ickefråga eftersom jag inte tänker köpa ett paket med ointressant sport för 249kr/mån...:mad:

Hur kollar man på MotoGp på nätet med brittiska kommentatorer?

Och vad kostar det?
Se inlägget ovanför det här.

99€ per år har jag för mig och man kan vara 3 st som kollar samtidigt från olika enheter.
 
Nyheter
Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Top