Onsdagskörning Donken Väsby 17:30, 1/9

R5+1

Guest
Då är det lugnt för det har jag ingen!

Ärligt?? Alltså, jag har tänkt sälja min själ till djävulen länge nu. Men jag hittar inte den fan! Tips?
Finns det en säsong för själaförsäljning? Om man säljer den på våren i stället slipper saten magasinera den över vintern, kostar ju massor att hålla underhållsvärme!

Det ÄR skillnad på att ha ett skäl till att ha för-stånd, och veta vad det är....:arsele

Lård ovv the pooptalk?
 
Last edited:

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Ärligt?? Alltså, jag har tänkt sälja min själ till djävulen länge nu.

Ja hur tror du jag hade råd med en sprillans ny hoj? Men min själ till skillnad från din var ju vit och oförstörd. :)
 

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Ort
Täby
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Jag borde iaf få en liten plakett nånstans, då jag (visserligen på forumet) lyckades få en icke (ännu) namngiven skitsnackare att stå såväl svarslös som att (GAAASP) erkänna det offentligt....:yoparty

Var hände nyss påstådda händelse? Var någon av oss andra nyktra nog att kunna bevittna denna händelse?

Jo jag hade ju faktiskt tänkt att nämna just dig någonstans. Du hör ju definitivt till Skitsnackets 'hall of fame' Du borde ta mig f-n få stå som vaxdocka hos Madame Tussauds i London. Kanske till och med nere i källaren hos Hitler, Khomeini, Idi Amin och grabbarna.:tummenupp.
 
Last edited:

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Ort
Täby
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Ärligt, INGEN borde kunna slå dig i OPPM!! :näsblod Att inte du är världsberömd auktionsförrättare fattar inte jag! :va
Fast du kanske är för snäll, vad vet jag. ;)

Föresten, jag kan inte minnas att du har råkat illa ut i min närhet. Var jag nykter?
 

R5+1

Guest
Som det mesta som är oanvänt. :D
Vad säger du Busan, ska vi gadda ihop oss mot honom?
Tänk vilka ondskefulla planer vi kan smida, trots våra själlösa 50-kiloskroppar... :cdevil

Wow, det där var ju en phulquotning i sann Skitsnackaranda till och med. :D :D
Vem vet, jag kanske blir invald i Skithögen om jag håller farten (eller the fart, som det heter på utrikiska) uppe. :yoparty

Föresten, jag kan inte minnas att du har råkat illa ut i min närhet. Var jag nykter?
Jag kan inte gå i god för ditt hälsotillstånd! :D
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Ska du med eller ska du köra med :tuttar ?

Jag ska avskaffa min förkylning först. Inte bra att åka omkring så här :tuttar lättklädd. :)

Det ÄR skillnad på själ och förstånd, vet du....:arsele

*Svar på tal*

Vad säger du Busan, ska vi gadda ihop oss mot honom?
Tänk vilka ondskefulla planer vi kan smida, trots våra själlösa 50-kiloskroppar... :cdevil

Team 50 pannor! :yoparty
Dock har jag såna himla problem att hålla isär vem som är vem här på forumet så jag gaddar mot alla. :) Så ingen blir utan liksom. :)
 
Last edited:

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Ort
Täby
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Jag kan inte gå i god för ditt hälsotillstånd! :D

Kommer du inte ihåg mig? Vinglande gång, Utseende som Christer Petterson enligt vissa på forumet. Andedräkt som en fotogenlampa. Träffar du många såna typer?
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Var hände nyss påstådda händelse? Var någon av oss andra nyktra nog att kunna bevittna denna händelse?

Jo jag hade ju faktiskt tänkt att nämna just dig någonstans. Du hör ju definitivt till Skitsnackets 'hall of fame' Du borde ta mig f-n få stå som vaxdocka hos Madame Tussauds i London. Kanske till och med nere i källaren hos Hitler, Khomeini, Idi Amin och grabbarna.:tummenupp.

Den hände sig i en tråd på skitsnack där jag i min desperata jakt på penningar att byta mot en S1000RR planerade att hyra ut röven per annons på blocket. En skitsnackare med viss förkärlek för fyrfota djur av påläggskaraktär försökte göra sig lustig över om annonsen skulle vara med eller utan bild på hyresobjektet....:arsele


Källaren??? Jag bör givetvis placeras med kungligheter och idrottshjältar! Din...kretin!


:D

Käre Lorden den där Anna har just grävt sin egen grav in en annan tråd tror jag ;-)

Jag tror att gravgrävandet övergått till grävande av skyddsgrop....Jag har ju en del komprometterande bilder på Fraülein Anna...vi kan väl kalla det överskott från spaningsfotograferandet. Kommer att publiceras så snart jag tagit mig till spaningscentarlens hemliga arkivbunker.:hihi

Kommer du inte ihåg mig? Vinglande gång, Utseende som Christer Petterson enligt vissa på forumet. Andedräkt som en fotogenlampa. Träffar du många såna typer?

Andedräkt som en läckande gasoltub var väl vad vi kom fram till?
 
Last edited:

Klabbharpan

Skitsnack MC
Gick med
23 Aug 2005
Ort
Sthlm
Hoj
Yamaha R1
Bla bla bla en massa text...

Källaren??? Jag bör givetvis placeras med kungligheter och idrottshjältar! Din...kretin!

Du vill väl stå i avdelningen för Ullared :D


:backontop
Jepp, jag dyker upp på onsdag,
antingen Donken Lapplands Väsby eller Gottröra om det kniper
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Jag tror att gravgrävandet övergått till grävande av skyddsgrop....Jag har ju en del komprometterande bilder på Fraülein Anna...vi kan väl kalla det överskott från spaningsfotograferandet. Kommer att publiceras så snart jag tagit mig till spaningscentarlens hemliga arkivbunker.:hihi

:gnissla

Ähummm, men Lordis, vi kan väl prata om saken? känns bara som ett litet missförstånd alltihopa. Inget att hänga tutt, jag menar läpp för. :Bugar
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Lård ovv the pooptalk?

En bra början i phulquotningens svåra konst! Lite konstruktiv kritik är dock på sin plats. Som sagt är det en god början, men som alla n00bs gör du ett grundläggande misstag, du tar i för mycket! En perfekt exekverad phulquote är subtil, helst ändrar man bara ett ord, eller kanske bara en bokstav för att få den phulquotade att framstå som ett totalt miffo. När det gäller phuquotningar är "less is more" att föredra.:mattias
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Jaja, talk the talk, but walk the walk?
Tror det bunkras fryspåsar enligt gamla femårsplaner i smyg :tungan


Jag ska gå till NK och betala fullpris för ett par rullar fryspåsar...att begrava din styckade kropp i i alla 4 väderstreck för detta lömska påhopp!!:D
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top