Spaningsledningen rapporterar

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Ort
Tyresö
Hoj
Honda VTR 1000 2006, Såld Yamaha YZF 1000R ThunderAce,
En annan sak som känns högst olustigt är att ekipaget tillsammans åkte mot Söder... Den gröna kvinnan bor inte där.... lockade han med något tro... vad lockade den gröne mannen med??? Det här börjar kännas skumt...
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Så, nu har nattskiftet vaknat upp efter en natts spaning gömd i soptunnan utanför blomsterbutiken vid skogis.

Ser av rapporterna ovan att vi nu kan höja misstankegraden från "skäligen" till "på sannolika skäl".

Jag borde väl som man hålla på "skuggan", men Anna har ju mutat mig med glass och "ballonger"....:hihi
 

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Vi har er på bild.... tillsammans... fnittrande
"er" på bild?

Du menar inte "dem" på bild?
En annan sak som känns högst olustigt är att ekipaget tillsammans åkte mot Söder... Den gröna kvinnan bor inte där....
Ojoj, här har polisen mycket att lära av spaningspatrullen när ni redan listat ut adresser. Ni är bra... nästa lite för bra ;)
 

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Ort
Tyresö
Hoj
Honda VTR 1000 2006, Såld Yamaha YZF 1000R ThunderAce,
Så, nu har nattskiftet vaknat upp efter en natts spaning gömd i soptunnan utanför blomsterbutiken vid skogis.

Ser av rapporterna ovan att vi nu kan höja misstankegraden från "skäligen" till "på sannolika skäl".

Jag borde väl som man hålla på "skuggan", men Anna har ju mutat mig med glass och "ballonger"....:hihi


Vi behöver 2 man i Tyresö som håller koll.... kan inte gå in närmare på varför då det är känsligt läge.... djä...gt känsligt läge...:gnissla
 

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Ort
Västerhaninge
Hoj
CBR 1000 -10
Haha girls!

Hur starkt är ett alibi att jag har jättedåligt lokalsinne så att jag med största sannolikhet inte skulle hitta hem från Rosenhill till garaget på söder. Istället skulle jag hamnat mitt ute i ingenstans mot Sörmland

Och newsflash, min hoj står i videoövervakat garage sedan igår kväll... så jag är safe va?

Har dessutom hört rykten att det finns fler med gröna hojar som har lika dåligt lokalsinne som mig! :tungan


Spännande att se hur utredningen går!

för att svara på dina frågor vill jag återkomma med trovärdighetsgrad ang övervakningsfilmen. Vissa klockslag kan behövas tas fram och jämföras med denna tid på rosenhill, du nämner i ditt inlägg bara "sedan igår kväll" det kan som bekant betyda olika för olika parter. Men som sagt jag återkommer i ärendet.

Ett litet tips på vägen är ju att du ser över möjligheterna för byte av nick. Då jag noterade att ditt nick "liquid shadow" är väldigt likt vår huvudmisstänkta "skuggan" men som sagt det är bara ett tips som dessutom skulle kunna göra att vi kan bortföra dig från utredningen snabbare.

Vi behöver 2 man i Tyresö som håller koll.... kan inte gå in närmare på varför då det är känsligt läge.... djä...gt känsligt läge...:gnissla

Ja, bra initiativ. Jag fortsätter med nattpasset i city. Tar du dag i Tyresö så kanske lorden kan lösa av dig senare? BusAnna du kör på med city dag va? Löser av dig på samma plats som imorse. Privatspanare som rör sig i områden som rosenhill, bulten och till och från Tyresö kan PM:a någon i spaningsledningen, ersättning utgår till sådana tips som gör att vi kan klara upp detta fall
 
Last edited:

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Ort
Tyresö
Hoj
Honda VTR 1000 2006, Såld Yamaha YZF 1000R ThunderAce,
och byta ut min SH tröja som jag stolt bär och som har med samma slogan som min signatur här?

Glöm det tjejen! :yoparty

Ok, vi fixar :hjälmskyddad identitet så du kan hållas gömd... för du är en :zpysäkerhetsrisk eftersom du är "FETT":ajjabajja lik den gröna misstänkta mannen... han som körde mot Södermalm
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Jag privatspanade runt rosenhill...very, very, veeeery under cover. Iklädd bil med övningskörningsskylt. Inget att avrapportera. Jo förresten, jag kan rapportera att det är läskigt att åka bulten i bil, med en rookie bakom ratten.:skrämd
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Jag privatspanade runt rosenhill...very, very, veeeery under cover. Iklädd bil med övningskörningsskylt. Inget att avrapportera. Jo förresten, jag kan rapportera att det är läskigt att åka bulten i bil, med en rookie bakom ratten.:skrämd

Varför kör DU bil på Bulten :va:arsele:glömdet
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Det är så många amatörer som genar i kurvorna så det känns tryggast att ha mycket plåt på sig....:arsele

Inte helt olikt din Panzerfraust med stödhjul kan jag tro.
 

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Ort
Täby
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Inte helt olikt din Panzerfraust med stödhjul kan jag tro.

Är inte tysk vapenlära obligatorisk i plugget längre??:confused: Panzerfaust stavas ju utan 'r'. Panzerschreck däremot stavas med 'r'. Dessa tingestar är ej att förväxla. :mattias Vart har den moderna skolan tagit vägen??:va:skrämd
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Är inte tysk vapenlära obligatorisk i plugget längre??:confused: Panzerfaust stavas ju utan 'r'. Panzerschreck däremot stavas med 'r'. Dessa tingestar är ej att förväxla. :mattias Vart har den moderna skolan tagit vägen??:va:skrämd

Den gick i stöpet April -45.
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Fan vad dålig syn jag har...VEM, vem, vem?
Vafanken tjejer kom nästa Onsdag, vi saknar er. :(:gråta

Kom just på att kakan kan vara jäkligt snabb att rensa i "tjejåkartråden" så jag måste ju spama loss lite här med... Tjej-ligan tar allt ett steg längre. Splittringar har skett och mitt papparazzi-öga såg denna 50/50 uppdelning på rosen idag... Vi blir tydligen färre och färre för varje vecka...

Obs! Date:er på hoj kan inte hållas hemliga :krama

"Det är inte tjejen på bilden som skrivit inlägget.... Och som vilken skvaller-blaska som helst så publiceras givetvis inga namn..." ;)
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top