Kränkt-of-the-day

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Ort
Anonym
Hoj
Anonym
Tyckte hon verkade lite efterbliven

Jag såg bara början på Vanita-Lyxfällan.
Hur kunde hon få jobb hos en FINANSRÅDGIVARE?

Tror jag aldrig vart så krEngt.

Förpackningen till Willys makaroner är gryymt hal. Så när jag efter ha hällt i makaroner i kastrullen och skall ställa upp det på hyllan igen, slinker den ur näven och häller ut alla makaroner i slasken.

Sen är jag förkyld, ska krEngtanmäla bakterierna.

Antagligen är det så att det är en virusinfektion du har,
och att du nu själv har krängt hela bakteriekollektivet!
Hur många bakteririer tror du att det finns?
Aldrig tidigare har en enda person krängt så många! FY!
 
Last edited:

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Jag såg bara början på Vanita-Lyxfällan.
Hur kunde hon få jobb hos en FINANSRÅDGIVARE?

Men hallå!!! Som finansrådgivare måste hon ju vara helt klockren. Missade du hennes utsökta analys av hur man genom att ha flera banker kunde få dom att tro att man har mer pengar än vad man har? :mattias

:rofl

Antagligen är det så att det är en virusinfektion du har,
och att du nu själv har krängt hela bakteriekollektivet!
Hur många bakteririer tror du att det finns?
Aldrig tidigare har en enda person krängt så många! FY!

Jag måste ha kränkt dom jävlarna oxå... :sjuk
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Calle 16 verkar känna sig kränkt. Om inte annat så verkar massa mer eller mindre kända människor känna sig kränkta å hans vägnar.

Jag förstår dem faktiskt. Låt Calle göra vad fan han vill så länge han inte stör någon annan, precis som vem som helst. Släpp honom fri!
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Calle 16 verkar känna sig kränkt. Om inte annat så verkar massa mer eller mindre kända människor känna sig kränkta å hans vägnar.

Jag förstår dem faktiskt. Låt Calle göra vad fan han vill så länge han inte stör någon annan, precis som vem som helst. Släpp honom fri!

Vem fan e calle??????????????
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Vem fan e calle??????????????


Det är han som är kränkt. Eller, ja, han kommer väl att vara kränkt i morgon. Idag är han för upptagen för att vara kränkt. Han jagar nämligen älg.

Så än så länge så är det mest andra människor som är kränkta.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Jaså han. :gnissla
Någon som såg Ekdahl eller Kvällsöppet eller vad det heter på fyran igår?
Vilket skit.
Boken är enl säkra källor slut på ABF/Akademibokhandeln på Odenplan, jävla commie-store. :mad:
 

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati
Jaså han. :gnissla
Någon som såg Ekdahl eller Kvällsöppet eller vad det heter på fyran igår?
Vilket skit.
Boken är enl säkra källor slut på ABF/Akademibokhandeln på Odenplan, jävla commie-store. :mad:

Såg lite på slutet. Håller med dig helt och hållet - vilket skit. Är ingen stor förespråkare av kungahuset.

Jämfört med franska presidenter och män som Berlusconi är detta inget att uppröras över. Vill kungen vara otrogen mot sin fru är det väl hans privatsak. Efter det här lär det vara fritt fram att skriva om övriga makthavare och vad de hittar privat.

Vad finns det att uppröras över egentligen? Skulle vara vara medias hantering i frågan. Jag skulle inte bli förvånad om det är kvällspressen själva som i hemlighet understött bokprojektet för att sedan få något att skriva om. På så vis kan de säga att de har presshedern i behåll och bara återge vad som står i boken.
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Hoppas som fan att han har varit på "Sexfest" - det var ju jaktsäsong!? :D
Vem vill ha en torris som kung!? Han är ju stortskön, mer sex åt folket!

För sverige, i tiden! :yoparty
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag fick kränkningsersättning på lite över 3k från försäkringsbolaget idag, bara för att jag skickade in domslut och andra papper från den misshandel jag utsattes för för fyra år sen som ett steg i invaliditetsersättningsprocessen:) Är jag kränkt-of-the-day då eller?:D
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Vad finns det att uppröras över egentligen?

Att TV4 lät en fd bimbo, numera vanlig WT, svara på frågan om vad som kunde hända om de påstådda ludrena trädde fram med namn:

Asså, förr i tiden kunde man ju bli halshuggen om man snackade skit om Kungen!!!!!!!!

Ekdahl visade dock på stort kunnande när han hörde vart meningen bar och avbröt henne innan hon pratat klart, skadan var förstås redan skedd.


:lol

"när några fick för sig att 27-åringen försökte smita före blev det upprörda diskussioner
"

Fick för sig? Märks att journalister inte står i kö så ofta. :D
Gör i och för sig inte jag heller men jag har sett på TV när de delar ut hjälpsändningar hur en hungrig ekvatorian kan bete sig. :gnissla

De är helt värdelösa på att ta tillvara dessa möjligheter

Hyfsat imponerande att du kunde avgöra det tre veckor efter valet. :lol
 
Last edited:

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
...


Hyfsat imponerande att du kunde avgöra det tre veckor efter valet. :lol


Efter att ha sett dem i action som 'parti' under ett flertal år och med representanter i kommuner under senaste mandatperioden samt valrörelsen så var det en ganska enkel slutsats att dra.

Det är ett parti för pappskallar, företrädda av pappskallar.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Efter att ha sett dem i action som 'parti' under ett flertal år och med representanter i kommuner under senaste mandatperioden samt valrörelsen så var det en ganska enkel slutsats att dra.

Det är ett parti för pappskallar, företrädda av pappskallar.

Du bedrar nog ingen utom dig själv om du jämför galningarna som gammelmedia gladeligen exploaterat med järngänget i Riksdagen. Jimmy satte ju Mona på plats i öppningsdebatten så det stod härliga till. Det kan i och för sig vem som helst göra men de etablerade better watch out och sympatierna ökar dessutom. :)

Nu är det här inte en SD-tråd varför jag föreslår att ev replik tas i en annan. :hej
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Tjänade 30.000kr på telefonförsäljare

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/telefonforsaljare-sextrakasserade-kvinna_5632045.svd

När telefonförsäljaren, som ringde på uppdrag av Tele 2, fick nys om att kvinnan han talade med bodde tillsammans med en kvinnlig partner urartade samtalet till rena sextrakasserierna.

Bland annat ifrågasatte säljaren att två kvinnor bodde ihop men sade att han tyckte att det var "hot med tjejer som gillar tjejer".

Tele 2 beklagar och tar avstånd från det inträffade.

Ett beslut om förlikning har fattats och kvinnan får 30 000 kronor som kompensation.
 
Nyheter
Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Top