Torsdagsbus 22/4 Lödde

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Då vart det dags att sätta igång med torsdagskörningarna! Vädret är underbart och temperaturen stiger sakta men säkert. I år kommer det bli lite ändringar t ex så kommer det vara en ny samlingsplats och vi kommer köra en lite längre tur med avslut i Lödde.

Tänk på att det är väldigt mycket poliser i Lödde nu i början på säsongen så håll farten och håll er på bägge hjulen, tyvärr. :tummenupp

Är det någon som känner till bra vägar och känner för att leda så är det fritt fram. :D Preliminärt så är det Tim som kommer hålla i gazzet nu på torsdag. Jag måste jobba kväll så ni får klara er utan underbara mig. :D:D

Samling: Hydromacken Svågertorp (mitt emot nya Ikea)
Tid: 1800
När: Torsdag 22 april


Alla är varmt välkomna!​
:tummenupp

:hojcbr:hojcbr:hojcbr:hojcbr:hojcbr:hojcbr
 

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Ort
Malmö
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Det är en St1-mack....
 

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Ort
Malmö
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Du är Hydro....
 

JTPK79

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2007
Ort
Malmö
Hoj
Borta...
Här sitter jag och snokar lite. Såg att ni skulle samlas mitt emot Ikea och kunde inte låta bli om att tipsa om min favoritrunda :). Rätt skoj om man vill öva svängar och kör en tid på dygnet när det är lite bilar och dessutom är den relativt säker med "avåkningzoner" i de två bästa svängarna, dvs påfarten till motorvägen in mot stan och avfarten in till svågetorp. Rundan kan utökas till närliggande rondeller och på och avfarter :)
 

Bifogat

  • Untitled-1.jpg
    Untitled-1.jpg
    68.3 KB · Visningar: 72

Zorken17

Radical Riders
Gick med
22 Jun 2005
Ort
Skåne
Hoj
Yamaha R1
Det var ju en jävla plats att samlas på!! Rätt långt från lödde, samt att det blir en jävla omväg att köra…
 

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Ort
Malmö
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Svågertorp ring:). Det är en riktigt bra runda. Hade en topp 10-lista på ett annat forum. Ska se om jag kan få fram den ikväll.
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Det var ju en jävla plats att samlas på!! Rätt långt från lödde, samt att det blir en jävla omväg att köra…

folk klagar när vi kör motorväg dit, folk klagar när vi kör via lomma dit, folk klagar ni vi gör en lite längre runda med mer gazz. d finns inga vägar att köra till lödde förutom motoväg eller lomma, så nu blir det så här.

möjligt att vi ändrar samlingsplats längre fram men nu är den där. :tummenupp

Här sitter jag och snokar lite. Såg att ni skulle samlas mitt emot Ikea och kunde inte låta bli om att tipsa om min favoritrunda :). Rätt skoj om man vill öva svängar och kör en tid på dygnet när det är lite bilar och dessutom är den relativt säker med "avåkningzoner" i de två bästa svängarna, dvs påfarten till motorvägen in mot stan och avfarten in till svågetorp. Rundan kan utökas till närliggande rondeller och på och avfarter :)

tack! :tummenupp
 
Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Igår när ja berätta, tyckte du ju det var en bajside. :va



Helt rätt!

har inte sagt vi ska köra den, beror helt på vad folk e sugna på. brukar ju inte vara så omtyckt att köra motorväg. men alla idéer mottages. :tummenupp även din jojje. :krama
 

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Ort
Malmö
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Kärt barn har många namn:).

Jojje: var det på 201m topplistan fanns?
 

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Ort
Malmö
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Föresten, det ser ut som att ni får leta efter en ny leiter denna torsdagen. Men skyll inte på mig. Det är Lunkiz fel.
 

Jojjeman

aka farfar
Gick med
12 Apr 2006
Ort
Hemma
Hoj
En tung
Hur gick det med den topp 10-listan??
Hade varit roligt att testa den och kanske utöka den med tiden :tummenupp

Dendära listan e endast bilar om ja inte e fel på det, och den listan slår man nog inte med hoj i första taget. Svårslaget o köra lika tuft me 2hjul där som med 4st R-däck o ex antal hundra hästar under huven.
 

DevilRider

Ekis
Gick med
18 Jul 2005
Ort
Svedala
Hoj
The Bimmer Killer
Dendära listan e endast bilar om ja inte e fel på det, och den listan slår man nog inte med hoj i första taget. Svårslaget o köra lika tuft me 2hjul där som med 4st R-däck o ex antal hundra hästar under huven.

Nä, va inte ute efter ta ngr tider på listan, bara prova dom för skojs skull.

Men man kan alltid prova tiderna om man råkar ha tillgång till en sådan bil:tungan
 

Jojjeman

aka farfar
Gick med
12 Apr 2006
Ort
Hemma
Hoj
En tung
Nä, va inte ute efter ta ngr tider på listan, bara prova dom för skojs skull.

Men man kan alltid prova tiderna om man råkar ha tillgång till en sådan bil:tungan

Kan kolla om ja inte har iaf en film från när ja åker tokgalen evo på den rundan. Min stackars Lancia var inte alls lika snabb :(

Om inte annat kan vi göra en egen lista, jag e på så fort ja fått på nytt gummi bak. :D
 
Nyheter
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Top