Bulten 10-04-03

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
200m söder om Dalälven
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Nä...... Tydligen är klubben för inbördes beundran så pass stor i stockholmstrakten att deras intressen går före resterande delar av landet. Så självklart ska vi ha 2-3 trådar per dag med knivskarpa bilder på 08:eek:r som har fegisränder på halva däcksytan och som ligger o nöter i samma j-a kurva för att komma med på kort.....

Jag ger upp :huvet
 
Last edited:

Go0fy

Ny medlem
Gick med
23 May 2008
Ort
Tyresö
Hoj
Z1000
Nä...... Tydligen är klubben för inbördes beundran så pass stor i stockholmstrakten att deras intressen går före resterande delar av landet. Så självklart ska vi ha 2-3 trådar per dag med knivskarpa bilder på 08:eek:r som har fegisränder på halva däcksytan och som ligger o nöter i samma j-a kurva för att komma med på kort.....

Jag ger upp :huvet

Du verkar ju åxå gilla att va med på bild... för det är väl du på din avatarbild, och jag gissar att det inte är du själv som fotat!??! Skulle du själv inte gilla en tråd om det fanns en chans att du fastnat? Jag vet iaf att jag tycker att det är kewl att komma med. :tummenupp

Som nån tidigare sa så har vi ofta nöjt oss med ett datum, den fotograf som lägger upp sina bilder först startar en tråd. Ungefär som denna som jag startade, sen fyller fler på med sina bilder om de varit ute samma dag. Prexis som Tobbe gjort i denna tråd.....
 

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Ort
Söderort
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Varför kan inte swedie skapa en bulten hörna så slipper alla gnälla på oss som lägger ut bilder, sweedie......... snälllllllaaaa?:krama
 

Jimmy.F

Arbetar med larm, om du behöver hjälp!!!
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Tullinge
Hoj
Sålda ZX10R -04:A, GSX1100RW, XL600
Jag har nu skickat ett PM till Swedie där jag ber om en egen forumsdel för Bulten så att vi kanske kan slippa allt detta gnatande av avundsjuka människor som inte har möjlighet till att tillbringa några trevliga stunder på Bulten!
Förhoppningsvis så kan vi lägga alla bultentrådar vi skapar på ett ställe och där med irritera andra lite mindre detta utan att lägga allt i en tråd!
Massa trådar men allt på ett ställe!!


Hej Johnny!
Nu verkar det som om sesången är igång igen och så även diskutionerna kring alla Bultentrådar!
Jag har bara en liten fundering!
Kan vi inte skapa en egen forumsdel prisis som vi har andra olika delar i forumet!
Jag menar typ som STOCKHOLMSFORUMET HUDIKSVALLSFORUMET osv där vi kan lägga alla bultentrådar!
Det är ju som du vet så trevligt med alla foton och alla diskutioner om Bulten men de skapar ju även en del irritation hos de som inte har möjlighet att vara med oss andra där!!
Bara en tanke Mvh Jimmy F
 

DollarKatten

www.bombrepa.se
Gick med
4 Feb 2006
Ort
Hammarbyhöjden
Hoj
zx10r -04,KTM 625 SXC -05
Det är kul med alla er med lillebrorskomplex som inte fattar att tråden kommer högre o högre upp för varje jävla gnällinlägg ni postar i dom här trådarna.. Lägg av o skyll allt på Stockholmarna, det klart som fan att det postas fler trådar med Sthlms-anknytning än tex Oskarshams-anknytning.. Behöver jag föklara varför? :brinnerup
 

Jonas

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2007
Ort
Vendelsö
Hoj
Honda Cbr1000RR -10
Jag förstår ärligt talat inte varför man blir putt på att det skapas trådar på ett disskusionsforum :)

:tummenupp

Exakt, är väll själva meningen med F O R U M...??

Varför inte vara glada att det händer lite i forumdelarna, med nya trådar o ämnen.
Eller ska vi ha det som på vintrarna med EN ny tråd/dag...spännande

Gillar man inte ämnet, öppna inte tråden :va

Så upp med mer bilder både från Bulten o alla andra "banor" ute i landet!
 

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
200m söder om Dalälven
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Tror ni på riktigt att det finns någon som är avundsjuk på Bulten? Fascinerande....

Har fått besked från Swedie att det i dagsläget inte görs något underforum till bilder från Bulten. Blir det däremot många trådar som berör Bulten så kan han skapa ett fotoforum åt er.

Så det är bara att fota på :squid
 

hyll

Kör och fotar hoj!
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Bårran
Hoj
Såld!
Det är nog bra att jag inte bor vid Bulten då hade jag kört ihjäl mig... har lyckats köra av vägen på "normala" vägar utan massa fotonissar i varje kurva så man kan ju tänka sig hur det hade gått på Bulten.
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Och varför är det så? Trådar som skapas i "Min" forumdel kommer aldrig upp på förstasidan. Samma sak för de flesta av de andra "mindre" forumdelarna.

Lägger vi i vår klubb upp 12 trådar per dag, i vår forumdel, med bilder från våran favoritsträcka så "ser" ingen annan det, om man inte letar sig in till våran lilla forumdel då förstås.

SÅ borde det vara med "bultenbildtrådarna" också. Men men, Stockholmare är lite för uppmärksamhetskåta för att detta ska funka uppenbarligen.


:rolleyes:

Du tror inte det har med antalet inlägg det blir i en tråd då? För det kommenteras ju ganska friskt i bultentrådarna...

Men ärligt talat förstår jag inte problematiken det här med förstasidan... vem använder den? Själv går jag in på forumet och trycker på "Visa Nya Inlägg" och där ser jag även era trådar från era "små forumsdelar".

Det är kul med alla er med lillebrorskomplex som inte fattar att tråden kommer högre o högre upp för varje jävla gnällinlägg ni postar i dom här trådarna.. Lägg av o skyll allt på Stockholmarna, det klart som fan att det postas fler trådar med Sthlms-anknytning än tex Oskarshams-anknytning.. Behöver jag föklara varför? :brinnerup

Det "roligaste" är ju allt jävla gnäll från "landet" om alla foton fram o tillbaka... där det gnälls om huruvida det skulle bli om de minsann skulle slänga upp trådar med foton från sina favoritkurvor osv osv... men jag har då aldrig sett någon sådan tråd...

Så ni från andra ställen i landet... ut med kameran och fota lite ni också. :tummenupp
 
Last edited:

Tallrot

Ny medlem
Gick med
16 Oct 2009
Ort
Hemma
Hoj
GSXR 1000 K10
Det är nog bra att jag inte bor vid Bulten då hade jag kört ihjäl mig... har lyckats köra av vägen på "normala" vägar utan massa fotonissar i varje kurva så man kan ju tänka sig hur det hade gått på Bulten.

"Om jag hade haft en sån där tusenkubikare hade jag kört ihjäl mig direkt"
 

Jimmy.F

Arbetar med larm, om du behöver hjälp!!!
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Tullinge
Hoj
Sålda ZX10R -04:A, GSX1100RW, XL600
Nu har Swedie skapat ett ställe där vi kan lägga alla ÅTERKOMMANDE fototrådar!
Så nu kan vi väll försöka lägga allt här då va!
Tack Johnny!


Sporthoj.com > Allmänt Snack > Filmer och Bilder (Endast MC) > Platser / Återkommande fotograferingar





MackeNo1

Kanske går bättre om man frågar snällt??
 
Last edited:

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
200m söder om Dalälven
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Nu har Swedie skapat ett ställe där vi kan lägga alla ÅTERKOMMANDE fototrådar!
Så nu kan vi väll försöka lägga allt här då va!
Tack Johnny!


Sporthoj.com > Allmänt Snack > Filmer och Bilder (Endast MC) > Platser / Återkommande fotograferingar





MackeNo1

Kanske går bättre om man frågar snällt??

Nog va jag väll snäll när jag frågade Swedie om en forumdel åt er?

Problemet löst, se nu till att hålla Bulten-trådarna där dom hör hemma så blir allt kalas.
 

Geggamoja

#13
Gick med
12 May 2009
Ort
Stone Island
Hoj
Ducati Fika Racer
Det är kul att varje fototråd för Bulten blir en gnälltråd på fototrådar för Bulten.

Jag tror ta mig fan att vissa individer här lever och andas för att gnälla, och finns det då inget vettigt att gnälla över, ja varför inte gnälla över gamla hederliga ämnet Bulten-foto-trådar?

Sluta läs på forum om forumtrådar nu är så jävla irriterande? Eller kanske skapa en egen tråd där ni skriver om något som är så jävla mycket mer intressant än foton på snygga motorcyklar?

:tummenupp
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top