Yamaha R6 strypning 25 kw

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
En sån hoj blir helt okörbar.

Jg råkade på en cbr600 med 25kw och den bara lärt illa och hae svårigheter att fungera på mer än 3 växlar och då är den jönsigare än den du nämner.

Vad du tänker är ju barar tat besikta eländet spom knapt orkar gå och sen riva bort strypningarna och sen köra olagligt.

Och det kan jag haja för annars kan du lika gärna skafaf en XR600 och åka runt på det är roligare.

Men försök inte lura oss, att sånt här är tillåtet är egentligen ett jävla fanstyg, det vore bättre om klasserna var satt så det famns körbarar hojar med även för mellankortsåkarna.

En gång i tiden så var det försäkringsgrejor som avgjorde och då fanns CBR9000RR med 50hk, den gick kan jag berätta lika fort på 3an till 6an och var helt hopplös, hur tror du en hojj som är vassare men med 37c:a hästar ska funka?

Det är bara ett jävla dåligt skämt.

Jag vil dock inet dömma nån då reglern ser ut som de gör, men jag önskar tat de inte tilät tex att R1or ströps til 37 hk och sen var godkända, alltså de är obrukbarar som hojar då och det fattar varenda jävla människa som vet nåt om hojar.
 

Simonsson

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2010
Ort
Norrköping
Hoj
yamaha
En sån hoj blir helt okörbar.

Jg råkade på en cbr600 med 25kw och den bara lärt illa och hae svårigheter att fungera på mer än 3 växlar och då är den jönsigare än den du nämner.

Vad du tänker är ju barar tat besikta eländet spom knapt orkar gå och sen riva bort strypningarna och sen köra olagligt.

Och det kan jag haja för annars kan du lika gärna skafaf en XR600 och åka runt på det är roligare.

Men försök inte lura oss, att sånt här är tillåtet är egentligen ett jävla fanstyg, det vore bättre om klasserna var satt så det famns körbarar hojar med även för mellankortsåkarna.

En gång i tiden så var det försäkringsgrejor som avgjorde och då fanns CBR9000RR med 50hk, den gick kan jag berätta lika fort på 3an till 6an och var helt hopplös, hur tror du en hojj som är vassare men med 37c:a hästar ska funka?

Det är bara ett jävla dåligt skämt.

Jag vil dock inet dömma nån då reglern ser ut som de gör, men jag önskar tat de inte tilät tex att R1or ströps til 37 hk och sen var godkända, alltså de är obrukbarar som hojar då och det fattar varenda jävla människa som vet nåt om hojar.

Har du mens lr :va varför hoppar du på ts med typ idiot förklaringar :confused: hojen kommer funka utmärkt. varenda jävla människa som vet nåt om hojar fattar att hojen fortfarande kommer svänga lika bra :tummenupp
 

Impact

P.i.t.A
Gick med
27 Sep 2007
Ort
Halmstad
Hoj
1090r -17, 990SMT -09
Jag körde min cbr600FS strypt i två år. gjorde väl ca 170 topp. Accet är ju inge vidare, men sen är ju 25kw inte så mycket heller^^ För övrigt gick den bra. 40, 50km/h i sexan var inga problem..
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
kan man inte bara strypa ner den och sen dra pluggen. vem kollar hur mycke hp de e i den liksom.

och vem fan kollar hk polisen är inkompetenta dom märker inte sånt. dom kan ju för fan inte ens kicka igång min moppe.

ä vafan kör o stryps så kör du ifrån snuten ist så slipper du alla följder som man får om dom tar dig. men åk inte fast!!!!


Haha, citatmaskinen! :yoparty:yoparty:hihi
 

simee_93

Medlem
Gick med
9 Nov 2009
Ort
oskarshamn
Hoj
KTM 525 05
håller med Silwer orka puttra runt på en 500cc med 15 strypningar som går som en trimmad moppe. svenska lagarna borde fan ta och ses över.
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top