WCX Halloweenparty 31/10

jinnarp

Dr: Beserwiesser,känd från AbsolutCitron
Gick med
13 Aug 2009
Ort
Furulund
Hoj
R6 Skåne edition :)
Njae, jag är inte så bra på att... prata... :gnissla

Det är tydligen jag som sköter lillstyrets anmälan till de olika evenemangen, så jag får väl göra det.

Du kan ju alltid debitera henne för det :D

Ja Swishilli swishan, ordna nu rummen så d e klart när jag tvättat färdigt :arsele
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Nu är det bokat! :tummenupp

Två vuxna och ett barn på 12 år ska bo i rummet. Vem vill vara barnet? Och vem vill vara osynliga mannen? :hihi

Och vi måste vara snälla mot rummet då de har mitt kreditkortsnummer. :gnissla

Jag rekommenderar att vi kommer innan kl 17. Efter kl 17 är receptionen bemannad... :brinnerup
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Nu är det bokat! :tummenupp

Två vuxna och ett barn på 12 år ska bo i rummet. Vem vill vara barnet? Och vem vill vara osynliga mannen? :hihi

Och vi måste vara snälla mot rummet då de har mitt kreditkortsnummer. :gnissla

Jag rekommenderar att vi kommer innan kl 17. Efter kl 17 är receptionen bemannad... :brinnerup

Om den osynliga måste vara en man, så får ju du vara den! Men alla vi andra passar ju in på "under 12", så det blir ju lite komplicerat! :gnissla:tungan
 

sideline

#11449
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vid sidan av Revingerakan...
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Nu är det bokat! :tummenupp

Två vuxna och ett barn på 12 år ska bo i rummet. Vem vill vara barnet? Och vem vill vara osynliga mannen? :hihi

Och vi måste vara snälla mot rummet då de har mitt kreditkortsnummer. :gnissla

Jag rekommenderar att vi kommer innan kl 17. Efter kl 17 är receptionen bemannad... :brinnerup

Eller att en går in och de andra fem smyger in bakvägen genom fönstret, om det nu finns fönster på F1.
 

jinnarp

Dr: Beserwiesser,känd från AbsolutCitron
Gick med
13 Aug 2009
Ort
Furulund
Hoj
R6 Skåne edition :)
Eller att en går in och de andra fem smyger in bakvägen genom fönstret, om det nu finns fönster på F1.

eller går vi in med 2 minuters mellan rum. gör d inte svårare än vad det är :dummer vi har ackord :fakta (kanske inte här men d lät bra)

Men man kanske måste ha nyckel iofs :glömdet
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Se då till att ni har en repstege med er.
Vars ligger WCX lokal någonstans?

Den ligger på typ en kvarts gångväg därifrån. OM man går rätt vill säga... :gnissla

eller går vi in med 2 minuters mellan rum. gör d inte svårare än vad det är :dummer vi har ackord :fakta (kanske inte här men d lät bra)

Men man kanske måste ha nyckel iofs :glömdet

Äh, kommer man innan 17 slår man typ nån kod utanför, sen vandrar man in. Tror jag, sist K gjorde det var jag nog redan packad. Men jag tror han gjorde så!
 
Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Äh, kommer man innan 17 slår man typ nån kod utanför, sen vandrar man in. Tror jag, sist K gjorde det var jag nog redan packad. Men jag tror han gjorde så!

Det är så vi ska göra. Vi ska vara där innan kl 17, knappa in kod och gå upp på rummet. :tummenupp

Vi ska ju vara hos Mark kl 19 och vi ska ju duscha, byta om och allt sådant. Fanns väl bara en dusch på varje våning?
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Det är så vi ska göra. Vi ska vara där innan kl 17, knappa in kod och gå upp på rummet. :tummenupp

Vi ska ju vara hos Mark kl 19 och vi ska ju duscha, byta om och allt sådant. Fanns väl bara en dusch på varje våning?

Det var där kanske..? Av någon anledning är mitt minne från alla Gbg-rundor lite suddigt....
 

jinnarp

Dr: Beserwiesser,känd från AbsolutCitron
Gick med
13 Aug 2009
Ort
Furulund
Hoj
R6 Skåne edition :)
då måste vi köra från skåne senast 16:30:tungan
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Duscha är väl lite onödigt! :snuskpelle

Du brukar satsa på att dina feromoner ska göra jobbet? ;)

då måste vi köra från skåne senast 16:30:tungan

Det blir dieselflyg med andra ord? :hihi

Jag ska operera min axel nu på fredag, så jag kommer nog inte bli så full i Götet. Vågar inte riskera att den pajar... :näsblod

Aj då. Tja... Skulle den paja så får du dricka desto mer, så känner du nog ingenting. :D
 
Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag och lillstyret får hoppa helgen... :( Dels för att min axel gör sju resor mer ont än jag förväntade mig, och dels för att det sker en leverans av häst i helgen.

Hoppas ni får ball, hälsa från mig!
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top