Se hit

Status
Ej öppen för fler svar.

dahlia

Letar efter mc-mannen
Gick med
19 Jul 2009
Ort
Stockholm
Hoj
ingen
Lär inte vara kvar på den här sidan länge, då jag inte kör sporthoj eller ngn annan hoj, men jag försöker ändå.

Hej trevliga mc-kille/man som vinkade till mig, (som körde ett mycket större fordon), vid rondellen på Sergels torg. Vid trafikljuset på Hamngatan hade du gått av din mc för att prata med mig.
Men jag förstod inte att det var du utan hjälm. Fick dessutom "grönt" och var tvungen att köra. Kan inte blockera Stockholms farligaste korsning direkt:(
Har skrivit på andra internetsidor för mc-folket, men vet ej vilken som är populärast, så jag försöker med ett par. Läser du detta, så kontakta gärna mig. ;)
Trevlig sommar och kör försiktigt.
 

Mr.Q

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2008
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki RMZ 450
Snacka om att inte ha något liv.

Ser en kille, lägger sen ut inlägg över hela nätet där hon letar efter honom.
Har dina tabletter tagit slut ?

Åk tillbaka till den korsningen och vänta, vem vet, han kanske står där i skinnande rustning och väntar.
 

CM

Sporthojsnörd
Gick med
24 Jun 2008
Ort
Vårby
Hoj
Hojlös för närvarande...
Om det nu inte är någon som skämtar så får man väl lov att säga att det är rätt kaxigt att våga slänga ut en sån fråga på diverse forum, just för att bli mött med den här typen av kommentarer. Och dessutom, vad fan spelar en tråd för roll? Går det bra får de kontakt och annars är tråden borta på ett par dagar.

Let's face it, alla har inte världens bästa självförtroende och alla har inte lika lätt att träffa någon och många har blivit brända för många gånger under livets gång för att våga chansa igen så varför inte slänga ut några frågor om man känner på sig att man kommer ångra i fall man inte ens försökt. Känns det rätt har man fan inget att förlora.

No pain, no gain!:yoparty
 

Popelollole

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2007
Ort
Lund
Hoj
Honda cbr 954 RR
Inga kännetecken på föraren?
Kanske är någon här som vet vem det är lr kan ge tips
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Tror bara det är nån sh medlem som reggat en ny användare och vill skoja runt lite.
 

SuTen

Old dirtbag on two wheels!
Gick med
24 Oct 2007
Ort
Norrbotten
Hoj
Yamma
"som körde ett mycket större fordon" - prova far till närmsta Gold Wing -klubb o ragga lös stenhårt....... måste ju vara betydligt enklare :rolleyes:
 

Torgo

The Master does not approve
Gick med
28 Oct 2005
Ort
Dalby
Hoj
En svart Qvarna 701
Hej trevliga mc-kille/man som vinkade till mig, (som körde ett mycket större fordon), vid rondellen på Sergels torg. Vid trafikljuset på Hamngatan hade du gått av din mc för att prata med mig.

Det stod inte 'POLIS' på hans ställ? :hihi

Skämt åsido, hoppas du finner din MC-kille :tummenupp
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Visste inte att SH har börjat med kontaktannonser.

Senaste tiden har det varit gott om dom, både ragga-tråd och ligga-tråd...

Men seriöst nu, om det killade till i bäret på bruttan när hon passerade en hojåkare, vart skulle hon annars söka efter honom?

Hon skriver ju själv att hon inte kommer att bli kvar här sedan hon hittat sin landsvägsriddare, så låt henne pröva.

Då är ju dom riktiga forumtrollen värre, som starar skittrådar om guds existens och folket som bor inuti jorden....
 

Abrakadabra

Sporthojsnörd
Gick med
1 Apr 2005
Ort
Stockholm-ish
Hoj
>1
obligatoriskt regnummer när man reggar sig här eller nått ..

Skulle aldrig funka, hälften av medlemmarna här verkar inte vara reggad på sin hoj och det skulle för många morsor som blir medlemmar då.

Det skulle nog hjälpa med lite mer information på personen du söker. Då kanske någon här kanske kan hjälpa till, för det är inte säkert att personen ifråga har koll på Internet och hojforum.

Lycka till i sökandet. :tummenupp
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Top