Inga Superbike-cyklar till salu?

Jay-Jay

Poser MC
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Växjö
Hoj
ktm
Det måste gjort spyan strålande av lycka, roadracingsverige är väl inte större än att man ses i depån.



Var och kollade på den.
Jag skulle ha köpt den om inte en annan nisse bjöd över mig. Han kom dock aldrig och hämtade den på lördagen som han lovade Spyan. Men jag hann köpa en annan hoj innan lördagen :huvet .
 

Toyman

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Ort
Norr om fjorden
Hoj
BESLUTS-vånda...........
Äldre hojar?

Hej! Hur är det med äldre Super-bike hojar 90 talet, var finns dessa.
RC30/45, ZXR750R/ZX7RR, YZF750R/SP R7, GSXR750, Ducati 851/888, 916SP-SPS/996R. Bimoter/Aprilias, Nostalgiracers. Är alla skrotade eller finns de längst in i hörnerna utav verkstäderna. Toyman,
 

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Har för mig att jag sett Spyans hoj till salu nån stans, även Petter har väl hela garaget fullt av hojar som ska säljas :pannkyss
Jag kan tänka mig att sälja om priset är det rätta, har annons här.

/ Svensken

Tackar för hjälpen att sälja av lite.

Har en ZX10R -07 Superbike inkl allt, alla originaldelar plastat i kartong till orört sen den var ny. pris ca 90 000 med alla delar.

Så har jag köpt en ny motor till R1an, en -05a som jag håller på att montera ihop. Pris där kommer att bero lite på utrustning men runt 60 000 kr för allt å då är det en superbike som duger att vara top 10 i R1000 med eller köra roliga bandagar.

Sen har Eskilsson sin K5a också för ca 60 000 kr för den som föredrar susuki.

Har ju även en R1 -01 som ska säljas men det är ingen superbike utan en gathoj med helsystem mm. pris ca 50 000.
 

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Du var då inte billig ;)

När rubriken är "Inga Superbik-cyklar till salu?" så känns det ju inte som nödvändigt att dumpa priserna direkt. Utbud och efterfrågan du vet....

Sen beror det på så mycket saker, vilka grejer som följer med och när affären görs upp. Visst, kommer det nån och vill ha kawan nu och viftar med 80 tusen så släpper jag den direkt men om vi kommer in i mars-april och jag har tagit mig tid att putsa upp den och läget fortfarande är så att det inte finns så många hojar till salu och efterfrågan ökar så tror jag nog att det ska gå att få kring 90 för den med all utrustning till.

samma sak med de andra hojarna, inget är ju tyvärr värt mer än köparen vill betala....
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
När rubriken är "Inga Superbik-cyklar till salu?" så känns det ju inte som nödvändigt att dumpa priserna direkt. Utbud och efterfrågan du vet....

Sen beror det på så mycket saker, vilka grejer som följer med och när affären görs upp. Visst, kommer det nån och vill ha kawan nu och viftar med 80 tusen så släpper jag den direkt men om vi kommer in i mars-april och jag har tagit mig tid att putsa upp den och läget fortfarande är så att det inte finns så många hojar till salu och efterfrågan ökar så tror jag nog att det ska gå att få kring 90 för den med all utrustning till.

samma sak med de andra hojarna, inget är ju tyvärr värt mer än köparen vill betala....

Sista pris kompis, jag tar allihopa för 30.000 :hihi
 

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Ort
Eksjö
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
ni som har r1 superbike cyklar och som vill sälja era orginal kåpor till min polare, de gäller 07 lr 08(lysen behövs inte)
skicka pm så får ni nr
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top