Ölprovarkväll (Alkoholtestning)

Joniz

Allmänt tråkig
Gick med
21 May 2006
Ort
Hemma
Hoj
Hoj e farligt..gör som ja sälj
Härmed vill vi i Norrhult/Klavre i samarbete med IOGT/NTO inbjuda alla våra MC-burna vänner till en Öl provarafton.:yoparty
Denna happening kommer att ske i NMCK:s klubbstuga.
Tanken är att samtliga intresserade skriver upp sig på följande/bindande lista.
På denna lista skriver man upp sig och 4 separata ölsorter.:D
De ölsorter som redan finns uppskrivna är alltså redan upptagna och får EJ inhandlas.
Tanken med detta är att utforska en mängd olika ölsorter samt att bli komplett kalaspackade.
OBS som ni intresserade inser så innebär detta att man endast köper de ölsorter som man velat prova men inte riktigt vågat.
DVS sorter som Carlsber HOF samt Mariestad är EJ välkomna, om man nu mot ALL FÖRMODAN EJ HAR TESTAT DESSA KLASSIKER:tummenupp

De dagar som Vi finner intressanta är antingen Luciaafton den 13:de alternativt den 20:de December.

Finns det några som är intresserade så hojta till ganska snabbt.

Sovplatser finnes i Wizzans säng:pannkyss (NMCK-Stugan) eller i alla trevliga Norrultare/Klavrebor:s privata bostäder.:tuttar



1. Joniz 13:de/20:de
2. Zponxan 13:de/20:de
3. RövRaz 13:de/20:de
4. Wizzan
5. FulaFisken
6. KamratMichael77
7. Kaptenkoben
8. KalleA
 

FinaFisken

They made me do it!
Gick med
12 Jan 2008
Ort
In pennys asssss
Hoj
KTM 690 SuperMoto Prestige
Härmed vill vi i Norrhult/Klavre i samarbete med IOGT/NTO inbjuda alla våra MC-burna vänner till en Öl provarafton.
Denna happening kommer att ske i NMCK:s klubbstuga.
Tanken är att samtliga intresserade skriver upp sig på följande/bindande lista.
På denna lista skriver man upp sig och 4 separata ölsorter.
De ölsorter som redan finns uppskrivna är alltså redan upptagna och får EJ inhandlas.
Tanken med detta är att utforska en mängd olika ölsorter samt att bli komplett kalaspackade.
OBS som ni intresserade inser så innebär detta att man endast köper de ölsorter som man velat prova men inte riktigt vågat.
DVS sorter som Carlsber HOF samt Mariestad är EJ välkomna, om man nu mot ALL FÖRMODAN EJ HAR TESTAT DESSA KLASSIKER

De dagar som Vi finner intressanta är antingen Luciaafton den 13:de alternativt den 20:de December.

Finns det några som är intresserade så hojta till ganska snabbt.

Sovplatser finnes i Wizzans säng (NMCK-Stugan) eller i alla trevliga Norrultare/Klavrebor:s privata bostäder.



1. Joniz 13:de/20:de
2. Zponxan 13:de/20:de
3. RövRaz 13:de/20:de
4. Wizzan
5. TUFFAFisken 24/12;de alternativt 13 då
6. KamratMichael77
7. Kaptenkoben
8. KalleA
9.

Jag ska dricka läsk, har fått körkortet indraget ett par månader pga rattfylleri med en monster-truck så jag ska ta alkoprover nu i några veckor innan jag får de tillbaka..
MEN, jag tänkte de att det finns juh många häftiga läskedrycker o man har juh inte provat alla ännu har även lite gammalt crack i källaren som har utgångsdatum i januari nån gång och de börjar bli dags o trycka i sej det.
Och som ett önskemål lägger jag även att man inte ska dricka så många öl var utan att man kanske som max tar 5 stycken och då sprider ut dom på hela kvällen och dricker rikligt med vatten mellan varje, detta mest för att inte whissan ska blir så jävla snor full, ussh jag tycker hon är lite otäck o bara limmar på mej hela tiden:D
Och förövrigt inget, absolut inget fylle-körande utan reflexvästen!:tummenupp och faan ta den som inte köra med heljuset på hela tiden!
Ne nu måste sova! ses om nårra timmar!
 

MICKE77

Living on the edge...
Gick med
6 Oct 2005
Ort
Braås
Hoj
Honda CBR 954RR -02, Kawasaki ZX-10R -05
måste bli den 20:e för min del med efterso karl å jag e å gör malmö osäkert den 13:e...
 

Joniz

Allmänt tråkig
Gick med
21 May 2006
Ort
Hemma
Hoj
Hoj e farligt..gör som ja sälj
Den 20:de får det ju helt enkelt bli då ju.
 

RobRas

Guest
Härmed vill vi i Norrhult/Klavre i samarbete med IOGT/NTO inbjuda alla våra MC-burna vänner till en Öl provarafton.
Denna happening kommer att ske i NMCK:s klubbstuga.
Tanken är att samtliga intresserade skriver upp sig på följande/bindande lista.
På denna lista skriver man upp sig och 4 separata ölsorter.
De ölsorter som redan finns uppskrivna är alltså redan upptagna och får EJ inhandlas.
Tanken med detta är att utforska en mängd olika ölsorter samt att bli komplett kalaspackade.
OBS som ni intresserade inser så innebär detta att man endast köper de ölsorter som man velat prova men inte riktigt vågat.
DVS sorter som Carlsber HOF samt Mariestad är EJ välkomna, om man nu mot ALL FÖRMODAN EJ HAR TESTAT DESSA KLASSIKER

De dagar som Vi finner intressanta är antingen Luciaafton den 13:de alternativt den 20:de December.

Finns det några som är intresserade så hojta till ganska snabbt.

Sovplatser finnes i Wizzans säng (NMCK-Stugan) eller i alla trevliga Norrultare/Klavrebor:s privata bostäder.



1. Joniz 13:de/20:de
2. Zponxan 13:de/20:de
3. RövRaz 13:de/20:de
4. Wizzan
5. TUFFAFisken 24/12;de alternativt 13 då
6. KamratMichael77
7. Kaptenkoben
8. KalleA
9.

Jag ska dricka läsk, har fått körkortet indraget ett par månader pga rattfylleri med en monster-truck så jag ska ta alkoprover nu i några veckor innan jag får de tillbaka..
MEN, jag tänkte de att det finns juh många häftiga läskedrycker o man har juh inte provat alla ännu har även lite gammalt crack i källaren som har utgångsdatum i januari nån gång och de börjar bli dags o trycka i sej det.
Och som ett önskemål lägger jag även att man inte ska dricka så många öl var utan att man kanske som max tar 5 stycken och då sprider ut dom på hela kvällen och dricker rikligt med vatten mellan varje, detta mest för att inte whissan ska blir så jävla snor full, ussh jag tycker hon är lite otäck o bara limmar på mej hela tiden:D
Och förövrigt inget, absolut inget fylle-körande utan reflexvästen!:tummenupp och faan ta den som inte köra med heljuset på hela tiden!
Ne nu måste sova! ses om nårra timmar!

Vad har vi sagt om dödsknark?
 

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
vilka påhopp!!! jag kommer den 20:e.. O.T. men..... när blir kräftskivan då??
 

erecxx

jag kom, jag sågs, jag kraschade
Gick med
21 Mar 2008
Ort
Göteborg
Hoj
990smr
Jeg er hjem den 20 desemberen ! Stor initiativ ! Vi skal prøve mye gode øl til sammen. Jeg vet ikke hvilket ølet til å kjøpe? jeg kan ikke se at fra noe av responsene hvilket ølet til å kjøpe, men jeg gjetter det er ok hvis jeg fører noe gal eksotisk øl til selskapet !? la oss blir drukket til sammen!
 

RobRas

Guest
Jeg er hjem den 20 desemberen ! Stor initiativ ! Vi skal prøve mye gode øl til sammen. Jeg vet ikke hvilket ølet til å kjøpe? jeg kan ikke se at fra noe av responsene hvilket ølet til å kjøpe, men jeg gjetter det er ok hvis jeg fører noe gal eksotisk øl til selskapet !? la oss blir drukket til sammen!

:confused:
 

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
Jeg er hjem den 20 desemberen ! Stor initiativ ! Vi skal prøve mye gode øl til sammen. Jeg vet ikke hvilket ølet til å kjøpe? jeg kan ikke se at fra noe av responsene hvilket ølet til å kjøpe, men jeg gjetter det er ok hvis jeg fører noe gal eksotisk øl til selskapet !? la oss blir drukket til sammen!

vet ju att du brukar prata tyska efter några öl... men danska?? :confused: vad har du tagit nu?
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Jag vill också vara med! Jag har aldrig druckit Pripps blå 7,2. :zpy
 

FinaFisken

They made me do it!
Gick med
12 Jan 2008
Ort
In pennys asssss
Hoj
KTM 690 SuperMoto Prestige
fan såå jävla kåt jag vart på flörtiz, kommer du?? fan jag sniglade juh ut joniz lägenhet sist!

AA, fatta han fick moppa lr!!:tummenupp
Men kom igen, skaffa ett rum!!

Ikväll ska jag läsa häst porr!:näsblod

Okej, jag är på nästa gång:tummenupp

en tusenlapp för en avsugning?


Nä fan nu får du lägga ner, det är juh inte rätt lixom..

Den 20 skulle jag kunna tänka mej att försiktigt närma mej flörtis stjärt, psst, sej inget till mamma!

Okej.







Okej, nu är det så att jag blivit av me jobbet o dricker gravöl med luarna och kunde inte hjälpa att robban tog datorn och fulquotade mey..

jag ber om ursäkt för ev personangrepp, jag har sagt till honom och han ska inte göra om det...

kan ev ta bort det imorgon!

Puss li puss puss!!
 
Last edited:

Joniz

Allmänt tråkig
Gick med
21 May 2006
Ort
Hemma
Hoj
Hoj e farligt..gör som ja sälj
AA, fatta han fick moppa lr!!:tummenupp
Men kom igen, skaffa ett rum!!



Okej, jag är på nästa gång:tummenupp




Nä fan nu får du lägga ner, det är juh inte rätt lixom..



Okej.







Okej, nu är det så att jag blivit av me jobbet o dricker gravöl med luarna och kunde inte hjälpa att robban tog datorn och fulquotade mey..

jag ber om ursäkt för ev personangrepp, jag har sagt till honom och han ska inte göra om det...

kan ev ta bort det imorgon!

Puss li puss puss!!

Nehepp.

Förresten en del av er är nästan lite smått otäcka........


Puss:pannkyss
 
Last edited:

RobRas

Guest
AA, fatta han fick moppa lr!!:tummenupp
Men kom igen, skaffa ett rum!!



Okej, jag är på nästa gång:tummenupp




Nä fan nu får du lägga ner, det är juh inte rätt lixom..



Okej.







Okej, nu är det så att jag blivit av me jobbet o dricker gravöl med luarna och kunde inte hjälpa att robban tog datorn och fulquotade mey..

jag ber om ursäkt för ev personangrepp, jag har sagt till honom och han ska inte göra om det...

kan ev ta bort det imorgon!

Puss li puss puss!!

Hahaha det finns bara en fisk som skriver så "dåligt". Om man nu tänker på vad som är rätt och fel.. Nu vet man ju vad Fisken fnissade åt hela kvällen! :öl
 
Nyheter
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Top