Årsmötet

Robz

Guest
Ojojoj..... :gnissla
Det var ju väldigt tråkigt att läsa, men kanske väntat med tanke på hur mycket tid speciellt Hans och Jane lagt i föreningen under alla år.

Mössan av :tummenupp
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Ja men så är det ibland, får se om jag ens kan komma loss till mötet, har kidzen och ingen barnvakt...
 

SanneJ

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2004
Ort
Skurup
Hoj
ZX-636R ´04
Ja men så är det ibland, får se om jag ens kan komma loss till mötet, har kidzen och ingen barnvakt...
Ja, jag måste ha med mig en hundvalp (om inte det finns nån allergiker), kanske vi kan ha ett dagishörna till div. djur och barn:gnissla
Men väldig tråkigt med styrelsen (i allafall för alla oss medlemmer:) )
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
När är årsmötet? Jag har inte fått någon kallelse eller någon annan info*. Kan någon posta lite detaljer här så blir jag tacksam.

* Ryktesvägen har jag dock hört att föreningens bärande medlemmar avstår omval. Tråkigt för oss, men förhoppningsvis roligt för dem. De har gjort ett fantastiskt arbete genom åren :bow
 

Kurvmakaren

en helt vanlig medlem
Gick med
20 Mar 2003
Ort
Staffanstorp
Hoj
YZF R6 -00
När är årsmötet? Jag har inte fått någon kallelse eller någon annan info*. Kan någon posta lite detaljer här så blir jag tacksam.

* Ryktesvägen har jag dock hört att föreningens bärande medlemmar avstår omval. Tråkigt för oss, men förhoppningsvis roligt för dem. De har gjort ett fantastiskt arbete genom åren :bow


Kallelse / inbjudan till årsemötet har skickats till den e-postadress du angivit via vår hemsida. Inbjudan skickades 2008-10-27 kl. 21.19
 

Robz

Guest
När är årsmötet? Jag har inte fått någon kallelse eller någon annan info*. Kan någon posta lite detaljer här så blir jag tacksam.
* Ryktesvägen har jag dock hört att föreningens bärande medlemmar avstår omval. Tråkigt för oss, men förhoppningsvis roligt för dem. De har gjort ett fantastiskt arbete genom åren :bow

Inbjudan årsmöte 2008.

Medlem i Sydskanes Emse inbjuds härmed till ordinarie årsmöte 2008.



Tidpunkt: Söndag 23 November 2008 kl. 13.00-ca 16.00.

Plats: Malmö-Lund regionen. (återkommer via mail och hemsida när vi vet ca antal deltagare)

Eventuella ändringar gällande årsmötet meddelas via föreningens hemsida.

Förtäring i form av smörgåstårta kommer att erbjudas i samband med mötet.

Motioner som medlem önskar få behandlat på årsmötet ska vara föreningen tillhanda senast söndagen den 9 November.

Följande styrelseposter är på omval till detta årsmöte:

Ordförande: Hans Konstenius (avgående)

Sekreterare: Thomas Christiansson (omval)

Suppleant: Tommy Wall (omval)

Suppleant: Stefan Hansson (omval)

Då det är svårt med en valberedning i vår verksamhet löser vi detta genom att be om namnförslag till de olika posterna inför årsmötet. Anmäl gärna dig själv eller en vän via mail senast den 9 november. Vi har tystnadsplikt och berättar inte varifrån namnen kommer.

Följande poster är inte på omval:

Ledamot: Jens Gustafson (Sittande)

V. Ordförande: Kristian Larsson (Avgående)

Kassör: Jane Nilsson ( Avgående)

Kristian och Jane har av olika skäl valt att avgå även om det kvarstår tid på deras period. Nuvarande styrelse har valt att ersätta dessa två poster med vikariat fram till ordinarie omval 2009. Namn på dessa poster kommer så fort som möjligt.

Anmälan till årsmötet sker via bokningssystemet på www.sydskanesemse.nu och är aktivt från och med den 28 Oktober 2008.


Med Vänliga Hälsningar

Sydskanes Emse
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Tack så mycket, Hans och Robz. Jag hade fö fått kallelsen visade det sig.
 
Nyheter
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Top